Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
Mssr Renard
geplaatst: 18 oktober 2021, 16:49 uur
Nu moet ik mijn Tool-allergie (ik heb veel allergiëen) overwinnen of passen.
1
geplaatst: 18 oktober 2021, 16:56 uur
Mssr Renard schreef:
't Lijkt me een heel stuk gezonder om je allergieën te overwinnen dan erin te blijven hangen.
Het beste Slayer-nummer van 2001 is evenwel op geen ende na zo goed als Slayer in de 80s, laat staan een serieuze tegenstander voor de buitenaardse kwaliteit van Tool.
4-0
0
Mssr Renard
geplaatst: 18 oktober 2021, 17:01 uur
EvilDrSmith schreef:
't Lijkt me een heel stuk gezonder om je allergieën te overwinnen dan erin te blijven hangen.
Het beste Slayer-nummer van 2001 is evenwel op geen ende na zo goed als Slayer in de 80s, laat staan een serieuze tegenstander voor de buitenaardse kwaliteit van Tool.
(quote)
Nummer duurt 10 minuten. Eer ik deze heb uitgeluisterd (klinkt tot nu toe best vet, lijkt wat op Oceansize, goede drums en bas, ben niet gek van de zang, maar dat herinnerde ik me ook), is de volgende battle inmiddels gestart. Ik zal naar aanleiding van deze battle eens wat serieus werken maken van Tool luisteren. Ik denk dat de allergie begon omdat het zo een hype was, en je moest en zou Tool goed vinden, want anders.....
1
geplaatst: 18 oktober 2021, 17:10 uur
Mssr Renard schreef:
Nummer duurt 10 minuten. Eer ik deze heb uitgeluisterd (klinkt tot nu toe best vet, lijkt wat op Oceansize, goede drums en bas, ben niet gek van de zang, maar dat herinnerde ik me ook), is de volgende battle inmiddels gestart. Ik zal naar aanleiding van deze battle eens wat serieus werken maken van Tool luisteren. Ik denk dat de allergie begon omdat het zo een hype was, en je moest en zou Tool goed vinden, want anders.....
...och, je bent inmiddels oud en wijs genoeg om niet uit obstinaat en recalcitrant gedrag hypes te dissen, maar kwaliteit naar eigen smaak op waarde te schatten. En inderdaad: ik zie het resultaat.

0
geplaatst: 18 oktober 2021, 17:19 uur
0
geplaatst: 18 oktober 2021, 17:22 uur
Omdat Opeth nog een troef in het spel heeft, ga ik voor My Dying Bride.
0-2
0-2
0
geplaatst: 18 oktober 2021, 17:29 uur
2001 was een van de beste metaljaren, de ene knaller na de andere. In mijn persoonlijke Top 10 op deze site ook het enige jaar met twee albums.
Blackwater Park is er eentje die ik in mijn graf meeneem en dat terwijl ik eerder al had geschreven dat mijn twee persoonlijke finaleplaatsen al voorbij waren gekomen. Jammer voor het ook al geweldige MDB.
2-2
Blackwater Park is er eentje die ik in mijn graf meeneem en dat terwijl ik eerder al had geschreven dat mijn twee persoonlijke finaleplaatsen al voorbij waren gekomen. Jammer voor het ook al geweldige MDB.
2-2
0
geplaatst: 18 oktober 2021, 19:13 uur
6-4
Erg fraai nummer van My Dying Bride, maar dit is toch één van dé kroonjuwelen van Opeth.
Erg fraai nummer van My Dying Bride, maar dit is toch één van dé kroonjuwelen van Opeth.
0
geplaatst: 18 oktober 2021, 19:14 uur
22. Testament - Reign of Terror (feat. Steve Souza) vs. Converge - Jane Doe
Weer een sterke battle. Vette track van Testament, maar die van Converge is werkelijk schitterend.
0-1
Weer een sterke battle. Vette track van Testament, maar die van Converge is werkelijk schitterend.
0-1
0
geplaatst: 18 oktober 2021, 19:39 uur
Ik vind het toch een beetje raar om een heropgenomen track uit 1985 mee te laten dingen, hoe verschrikkelijk gaaf de uitvoering ook is. In 1985 was-ie bij mij ver gekomen, maar nu ga ik mee met Converge. Ook zeker niet tegen mijn zin: met name dat waanzinnige tweede deel, wow!
0-4
0-4
0
geplaatst: 18 oktober 2021, 22:40 uur
23. Opeth - The Drapery Falls vs. Andromeda - Extension of the Wish
0-1
Het zal wel weer Opeth worden, maar voor mij is dat toch vooral een band van net niet.
0-1
Het zal wel weer Opeth worden, maar voor mij is dat toch vooral een band van net niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.