MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

3-3 aint my song

Originaliteitspunten voor de freakery van Thought Industry. Nog nooit van gehoord, maar wel intrigerend.

4-3

Thought Industry slaat op MuMe niet erg aan, nee... voor degenen die meer willen proberen: hun debuut Songs for Insects is het meest metal, maar de opvolger is voor mij de echte knaller (een slechte plaat hebben ze niet gemaakt).

Ok dan
1-0

2-0

Ik zie geen bericht dat 5-4 of 4-5 aangeeft bij Thought Industry - Metallica...?

Na uiterlijk 24 uur is de koek op. Bij gelijke stand geldt dan de voorlaatste stand. So, The bitch is exit. ?

gigage - Aha, heb ik even mazzel!

Teh fok is die tweede jordidj1

4-0

2-0

Allebei erg mooi. Heb eigenlijk niet zoveel met Motörhead, maar dit nummer viel me alleszins mee.

3-2

Ik heb met met beiden niks mee. En de ander nog minder, sorry.

1-1

aslan (crew)
3-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:54 uur

geplaatst: vandaag om 13:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.