MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

Arbeidsdeskundige
1-1

5-1 Helaas voor Touble...

Henri-S schreef:

'Disillusion' is trouwens mijn favoriete Loudness album. In dat jaar,1984, heb ik ze live in de Effenaar gezien. Echt geweldig!
Heb daar over gelezen in de Aardschok of iig. een optreden waar 'Disillusion' compleet gespeeld werd m.u.v. 'Revelation.' Vorig jaar heb ik Loudness live in de Metropool in Hengelo gezien. Had er op terugreis vanaf Zwolle een taxi voor over om weer thuis te komen. Volgend jaar hoef ik minder lang te reizen: 11 april Iduna (Drachten) en de dag ervoor Patronaat (Haarlem) en 12 april South of Heaven (Bilzen, Be). Dus mocht je in de gelegenheid zijn ...

Arbeidsdeskundige
1-6

Wrathchild1
1-7

2-7

Ze zijn weer op, de battles

Wrathchild1
1-2

Ho ho ho dat had de finale kunnen zijn.... 50/50

2-4

Ik moet met Slayer gaan. Zonder ‘Chemical Warfare’ was mijn leven als headbanger zinloos geweest.

Arbeidsdeskundige
4-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:53 uur

geplaatst: vandaag om 19:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.