MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:
gigage schreef:

We hadden inderdaad na de eerste nominatie 2005 van AOVV gelijk de halve finales kunnen gaan spelen.
Net even naar de eerste post over 2005 gekeken en idd nu zie ik het ook...
Het heeft eigenlijk best wel een groot voordeel om winnaar te zijn van een jaargang, kun je makkelijk een ander voor zijn.

Ja, vraag maar aan Dieter

Dieter schreef:

Mooi, dan weten we zo ook wie er gaat winnen...
AOVV heeft wel een neusje voor goeie nummers hoor.

Mooi nummer, wrong topic

0-1

0-2

gigage schreef:
Mooi nummer, wrong topic

Een van mijn lievelingsnumners maar geen metal dus,
0-4

Arbeidsdeskundige
1-4

1-5

aslan (crew)
3-5

4-5

Jacoto schreef:
(quote)
AOVV heeft wel een neusje voor goeie nummers hoor.

Dat ben ik met je eens!

Wat het nomineren betreft, zouden we ook kunnen afspreken dat de winnaar pas 12 uur na bekendmaking van het jaar mag nomineren? Ik heb steeds meteen ook vier nummers genomineerd uit reflex, maar voor mij hoeft dat niet zo nodig. Er zijn elk jaar meer dan genoeg goeie songs te vinden.

De winnaar heeft het kiesvoordeel dan niet meer, maar nog altijd de glorie, de faam, the sweet taste of victory!

AOVV schreef:
(quote)

Dat ben ik met je eens!

Wat het nomineren betreft, zouden we ook kunnen afspreken dat de winnaar pas 12 uur na bekendmaking van het jaar mag nomineren? Ik heb steeds meteen ook vier nummers genomineerd uit reflex, maar voor mij hoeft dat niet zo nodig. Er zijn elk jaar meer dan genoeg goeie songs te vinden.

De winnaar heeft het kiesvoordeel dan niet meer, maar nog altijd de glorie, de faam, the sweet taste of victory!

Lijkt me een prima toevoeging aan de regels

Aangezien jullie de twee zijn die het vaakst winnen (volgens mij), lijkt het me het belangrijkst dat jullie dat een goed idee vinden. Zelf maakt het me niet zo uit, maar ik vind het een prima toevoeging

Ik zou me er niet zo druk om maken eigenlijk. Als ik voor de Glory and fame zou meedoen dan was ik allang afgehaakt.

1-0

3-0

Arbeidsdeskundige
3-1

3-3

4-3

4-4

5-4

5-5

De volgende mag beslissen

Wow, niet verwacht dat B.Y.O.B. ging standhouden tegen het kolossale Jotunheim. Beide heel goed though, twee fantastische nummers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:13 uur

geplaatst: vandaag om 01:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.