MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:
5-1

1-1

Ik kan zo snel niemand verzinnen die een mooiere zangstem heeft dan Jim Grey van Arcane.
Jammer dat de band niet meer bestaat.

Arbeidsdeskundige
2-1

3-1 ken Arcade nog niet. Klinkt als weer een mooie ontdekking....

4-1

aslan (crew)
4-2

4-3

aslan (crew)
0-1

0-2

Ondanks dat mijn duits best redelijk is kon ik toch niet alles goed verstaan

Baal ervan dat uitgerekend deze twee nominaties van mezelf elkaar in de eerste ronde moeten treffen. Twee fantastische nummers wat mij betreft, uit andere metalgenres. Ik laat het oordeel aan jullie.

Dieter schreef:
3-1 ken Arcade nog niet. Klinkt als weer een mooie ontdekking....
Nog even dit:
Met Arcade zul je niet gauw bij Jim Grey uitkomen. Het is Arcane met een 'n'.

The_CrY schreef:
Baal ervan dat uitgerekend deze twee nominaties van mezelf elkaar in de eerste ronde moeten treffen. Twee fantastische nummers wat mij betreft, uit andere metalgenres. Ik laat het oordeel aan jullie.
Heb je als spelleider dan geen invloed op de loting?
Dit betreft nu jouw nominates, maar ook voor mij en wellicht de andere deelnemers is het niet leuk om de eigen nominaties tegen elkaar te zien staan.

Inderdaad 2 fijne nummers.
Ik kies voor Ashby.

2-2

Op het moment is de loting volledig willekeurig. Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit het eerlijkst is. Zoals de geautomatiseerde loting nu gebeurt zou zo'n extra factor ook niet ondersteund worden, vrees ik. Ik hoor het graag als meer mensen dit als een probleem zien, dan zal ik kijken naar de mogelijkheden.

Moeilijke keuze idd...

2-3

En nog een 5-5 voor StS.

Kan enigszins teleurstellend zijn als de eigen nominaties tegen mekaar uitkomen, houd wel in dat er iig. één doorgaat naar de volgende ronde en kan onbedoeld leuk zijn als men bij zoiets als Coffins vs. Rotten Sound tot tweemaal aangeeft er niets mee te kunnen. Maar zouden wijzigingen aan een loting geen oponthoud meebrengen?

2-4

Wat mij betreft, mag de loting gewoon blijven zoals deze is, dat lijkt me het eerlijkst.

Arbeidsdeskundige
2-5

Arbeidsdeskundige

Arbeidsdeskundige
1-0

2-0

The_CrY schreef:
Op het moment is de loting volledig willekeurig. Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit het eerlijkst is. Zoals de geautomatiseerde loting nu gebeurt zou zo'n extra factor ook niet ondersteund worden, vrees ik. Ik hoor het graag als meer mensen dit als een probleem zien, dan zal ik kijken naar de mogelijkheden.

Wat mij betreft prima zoals het nu gaat.

2-1

2-2

Beiden sterk!

2-3

Respect voor de nomineerder. Mag dit hele zootje wel winnen w.m.b.

Dat lot wil ik gaarne onder gaan.

AOVV schreef:
Dat lot wil ik gaarne onder gaan.

Die uitbarsting op 7:43 heeft me net weer eens keihard getroffen. Wat een monsterlijke track.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:50 uur

geplaatst: vandaag om 14:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.