Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 30 mei 2020, 20:49 uur
0
geplaatst: 30 mei 2020, 21:32 uur
1-1
Ik kan zo snel niemand verzinnen die een mooiere zangstem heeft dan Jim Grey van Arcane.
Jammer dat de band niet meer bestaat.
Ik kan zo snel niemand verzinnen die een mooiere zangstem heeft dan Jim Grey van Arcane.
Jammer dat de band niet meer bestaat.

0
geplaatst: 30 mei 2020, 22:59 uur
3-1 ken Arcade nog niet. Klinkt als weer een mooie ontdekking....
0
geplaatst: 31 mei 2020, 09:40 uur
0-2
Ondanks dat mijn duits best redelijk is kon ik toch niet alles goed verstaan
Ondanks dat mijn duits best redelijk is kon ik toch niet alles goed verstaan

0
geplaatst: 31 mei 2020, 11:00 uur
Baal ervan dat uitgerekend deze twee nominaties van mezelf elkaar in de eerste ronde moeten treffen. Twee fantastische nummers wat mij betreft, uit andere metalgenres. Ik laat het oordeel aan jullie.
0
geplaatst: 31 mei 2020, 11:55 uur
Dieter schreef:
3-1 ken Arcade nog niet. Klinkt als weer een mooie ontdekking....
Nog even dit:3-1 ken Arcade nog niet. Klinkt als weer een mooie ontdekking....
Met Arcade zul je niet gauw bij Jim Grey uitkomen. Het is Arcane met een 'n'.

The_CrY schreef:
Baal ervan dat uitgerekend deze twee nominaties van mezelf elkaar in de eerste ronde moeten treffen. Twee fantastische nummers wat mij betreft, uit andere metalgenres. Ik laat het oordeel aan jullie.
Heb je als spelleider dan geen invloed op de loting?Baal ervan dat uitgerekend deze twee nominaties van mezelf elkaar in de eerste ronde moeten treffen. Twee fantastische nummers wat mij betreft, uit andere metalgenres. Ik laat het oordeel aan jullie.
Dit betreft nu jouw nominates, maar ook voor mij en wellicht de andere deelnemers is het niet leuk om de eigen nominaties tegen elkaar te zien staan.
Inderdaad 2 fijne nummers.
Ik kies voor Ashby.
2-2
0
geplaatst: 31 mei 2020, 12:10 uur
Op het moment is de loting volledig willekeurig. Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit het eerlijkst is. Zoals de geautomatiseerde loting nu gebeurt zou zo'n extra factor ook niet ondersteund worden, vrees ik. Ik hoor het graag als meer mensen dit als een probleem zien, dan zal ik kijken naar de mogelijkheden.
0
geplaatst: 31 mei 2020, 12:18 uur
Kan enigszins teleurstellend zijn als de eigen nominaties tegen mekaar uitkomen, houd wel in dat er iig. één doorgaat naar de volgende ronde en kan onbedoeld leuk zijn als men bij zoiets als Coffins vs. Rotten Sound tot tweemaal aangeeft er niets mee te kunnen. Maar zouden wijzigingen aan een loting geen oponthoud meebrengen?
2
geplaatst: 31 mei 2020, 12:47 uur
2-4
Wat mij betreft, mag de loting gewoon blijven zoals deze is, dat lijkt me het eerlijkst.
Wat mij betreft, mag de loting gewoon blijven zoals deze is, dat lijkt me het eerlijkst.

0
geplaatst: 31 mei 2020, 20:47 uur
The_CrY schreef:
Op het moment is de loting volledig willekeurig. Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit het eerlijkst is. Zoals de geautomatiseerde loting nu gebeurt zou zo'n extra factor ook niet ondersteund worden, vrees ik. Ik hoor het graag als meer mensen dit als een probleem zien, dan zal ik kijken naar de mogelijkheden.
Wat mij betreft prima zoals het nu gaat.
0
geplaatst: 31 mei 2020, 21:08 uur
2-3 
Respect voor de nomineerder. Mag dit hele zootje wel winnen w.m.b.

Respect voor de nomineerder. Mag dit hele zootje wel winnen w.m.b.
1
geplaatst: 31 mei 2020, 21:19 uur
AOVV schreef:
Dat lot wil ik gaarne onder gaan.
Dat lot wil ik gaarne onder gaan.
Die uitbarsting op 7:43 heeft me net weer eens keihard getroffen. Wat een monsterlijke track.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.