Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2020, 11:42 uur
0
geplaatst: 8 juli 2020, 16:59 uur
Mooi nummer van Isole met prima zang. Beetje op een te zware versnelling misschien?
2-2
2-2
0
geplaatst: 9 juli 2020, 10:20 uur
Twee goeie songs, al heb ik iets meer affiniteit met Ghost Brigade.
1-2
1-2
0
geplaatst: 9 juli 2020, 15:58 uur
0
geplaatst: 9 juli 2020, 16:25 uur
1-1
Die plaat van Lou Reed & Metallica nooit beluisterd, en na dit nummer ga ik het daarbij laten.
Die plaat van Lou Reed & Metallica nooit beluisterd, en na dit nummer ga ik het daarbij laten.
3
geplaatst: 9 juli 2020, 20:03 uur
3-3
Dat nummer van Lou Reed & Metallica heb ik al bijna negen jaar niet meer gehoord. Eigenlijk gewoon een steengoed nummer, al gaat het wat te lang door aan het eind. Snap alleen nog steeds de controverse niet zo. Als het geen extreem negatieve reputatie zou hebben gehad, dan zou ik nooit de behoefte hebben gehad om hier nu een korte verdediging te schrijven van het werkje. Ach ja... Mooie battle in ieder geval
Dat nummer van Lou Reed & Metallica heb ik al bijna negen jaar niet meer gehoord. Eigenlijk gewoon een steengoed nummer, al gaat het wat te lang door aan het eind. Snap alleen nog steeds de controverse niet zo. Als het geen extreem negatieve reputatie zou hebben gehad, dan zou ik nooit de behoefte hebben gehad om hier nu een korte verdediging te schrijven van het werkje. Ach ja... Mooie battle in ieder geval

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.