Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2020, 09:30 uur
0
geplaatst: 25 juli 2020, 11:36 uur
1
geplaatst: 25 juli 2020, 12:22 uur
De gedoodverfde winnaar Falloch ga ik toch eens onder druk zetten. 
Zowel Falloch als Fair To Midland komen uit het Post-Rock/Progrock genre en voeren n.m.m. niet het specifieke metal geluid.
Natuurlijk heeft Falloch met Where Distant Spirits Remain in 2011 een spraakmakend album afgeleverd en is hiermee torenhoog favoriet.
Maar vlak ook het hier genomineerde The Greener Grass niet uit. Al jaren geleden heb ik de band Fair To Midland bij toeval ontdekt en TGG is nog steeds een van mijn favoriete nummers. Wie er iets mee heeft, probeer ook van hetzelfde album Golden Parachutes eens.
1-2

Zowel Falloch als Fair To Midland komen uit het Post-Rock/Progrock genre en voeren n.m.m. niet het specifieke metal geluid.
Natuurlijk heeft Falloch met Where Distant Spirits Remain in 2011 een spraakmakend album afgeleverd en is hiermee torenhoog favoriet.
Maar vlak ook het hier genomineerde The Greener Grass niet uit. Al jaren geleden heb ik de band Fair To Midland bij toeval ontdekt en TGG is nog steeds een van mijn favoriete nummers. Wie er iets mee heeft, probeer ook van hetzelfde album Golden Parachutes eens.
1-2
0
geplaatst: 25 juli 2020, 23:37 uur
0
geplaatst: 27 juli 2020, 09:05 uur
0
geplaatst: 27 juli 2020, 10:47 uur
Met de muziek/sound van Oathbreaker is helemaal niks mis mee.
Enkel dat gekrijs gaat me meer en meer tegenstaan.
4-2
Enkel dat gekrijs gaat me meer en meer tegenstaan.
4-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.