Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2020, 13:31 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2020, 17:48 uur
1-4
En nog een 3-5 voor de vorige, maar dat was wel een heel sterke battle.
En nog een 3-5 voor de vorige, maar dat was wel een heel sterke battle.
0
geplaatst: 2 augustus 2020, 19:56 uur
40 Watt Sun scoorde bij mij ook hele hoge ogen in de eerste rondes, maar na een paar rondjes ben ik die zanger wel een beetje zat aan het worden. Net een beetje too much, als je het mij vraagt. Had ik bij Warning ook al last van. Gelukkig lijk ik de enige te zijn 

0
geplaatst: 3 augustus 2020, 08:19 uur
The_CrY schreef:
40 Watt Sun scoorde bij mij ook hele hoge ogen in de eerste rondes, maar na een paar rondjes ben ik die zanger wel een beetje zat aan het worden. Net een beetje too much, als je het mij vraagt. Had ik bij Warning ook al last van. Gelukkig lijk ik de enige te zijn
Ach..., ik wil best voor gezelschap zorgen. Het is op het randje, laat ik het daar op houden.40 Watt Sun scoorde bij mij ook hele hoge ogen in de eerste rondes, maar na een paar rondjes ben ik die zanger wel een beetje zat aan het worden. Net een beetje too much, als je het mij vraagt. Had ik bij Warning ook al last van. Gelukkig lijk ik de enige te zijn
Ook de zang bij Falloch vind ik niet om over naar huis te schrijven. Al heeft Where We Believe, wel wat meer variatie in huis.
3-5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.