MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:
3-4

24 uur voorbij... Next!

Beide weer heel fijn

1-0

1-1

Sterke battle alweer!

1-2

1-3

2-3

3-4

64 battles die ieder een dag duren, daarna begint ronde 1 pas, vakantie erbij , animo is wat laag, zijn we in september nog bezig met 2018.
Voorstel: 2 tegelijk? Dus hierna 8 + 9?

2-3

Tempo ligt idd vrij laag. Maar het niveau ligt dan ook vrij hoog. Kunnen best kijken of twee tegelijk het spel ten goede komt, maar het heeft niet mijn voorkeur.

4-3

Ik ben meer geïnteresseerd in 64 nummers per jaar. Vind deze 128 te veel om doorheen te komen, temeer ik bijna geen enkel nummer ken. Mede daarom heb ik nauwelijks meegedaan aan deze ronde.
Ik ben dan ook niet voor twee jaren tegelijkertijd.

Volgens mij bedoelt gigage niet twee jaren tegelijk, maar twee battles tegelijk.
Maar misschien voor komende jaren weer gewoon 64 nummers dan.

Volgens mij ben ik degene die door is gegaan bij 64. Eens dat het te lang duurt, maar niveau is prima. Wat mij betreft 2 tegelijk prima.

aslan (crew)
0-1
1-0

0-2
2-0

1-2
2-1

1-3
2-2

2-3
2-3

2-4
2-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.