Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
1
geplaatst: 10 september 2020, 19:47 uur
The_CrY schreef:
Als dit patroon zo doorzet zullen we misschien meer rondes tot de 5 moeten doen. Hebben jullie daar gedachtes over?
Mij maakt het niet zoveel uit. Als dit patroon zo doorzet zullen we misschien meer rondes tot de 5 moeten doen. Hebben jullie daar gedachtes over?
Dat de battles soms lekker snel gaan als ze tot de 5 staan is mooi meegenomen, maar om voor mezelf te spreken, schiet mijn stem er dan wel eens bij in. Dat komt omdat ik enkel mijn stem uitbreng als mijn pc aanstaat.
Doordat ik zelf weinig handigheid heb met de gsm en vaak verdwaal in de reclameboodschappen als ik iets wil opzoeken, is dat geen goed alternatief voor me.
Dus vanuit die wetenschap is een 24-uurs termijn voor mij aantrekkelijker. Komt nog bij dat ik de liedjes die op dat moment om een stem vragen meestal nog een keer wil beluisteren.
1-5
0
geplaatst: 11 september 2020, 11:13 uur
Ik denk altijd, ik ga straks nog eens luisteren en dan stemmen, maar uiteraard vergeet je het dan...
Moeilijke keuze hier maar een lichte voorkeur en dus wordt het
3-6
Moeilijke keuze hier maar een lichte voorkeur en dus wordt het
3-6
0
geplaatst: 11 september 2020, 21:46 uur
1
geplaatst: 12 september 2020, 22:07 uur
0
geplaatst: 12 september 2020, 23:15 uur
1-1
Ja, dit is een aparte finale inderdaad. Meestal liggen mijn inzendingen er binnen twee rondes uit
Ja, dit is een aparte finale inderdaad. Meestal liggen mijn inzendingen er binnen twee rondes uit

1
geplaatst: 13 september 2020, 20:48 uur
Ook van mij de felicitaties voor The_CrY met het winnende liedje.
Wat een luxe twee nummers in de finale! Het mag van mij Pain worden, maar beiden zijn uitstekende nummers.
Misschien nog leuk om te zeggen dat ook ik Pain in mijn gedachten had om te nomineren.
Ik heb er op het laatst van afgezien omdat ik dacht dat mijn muziekvrienden hier in dit topic deze rockballad vast niet zo konden waarderen. Maar ziedaar....
Wat een luxe twee nummers in de finale! Het mag van mij Pain worden, maar beiden zijn uitstekende nummers.
Misschien nog leuk om te zeggen dat ook ik Pain in mijn gedachten had om te nomineren.
Ik heb er op het laatst van afgezien omdat ik dacht dat mijn muziekvrienden hier in dit topic deze rockballad vast niet zo konden waarderen. Maar ziedaar....

1
geplaatst: 13 september 2020, 20:50 uur
O ja, en dan nog mijn stem natuurlijk.
4-4
Nog even dit:
Na maandag ben ik een dag of wat afwezig en dus offline.
Als ik het zo zie, zal net in die periode de nieuwe jaargang opgebouwd worden met nieuwe nominaties. Dat zal dan aan mij voorbij gaan, schat ik zo in.
Zo gauw ik er weer ben doe ik uiteraard weer mee, met of zonder nominaties.
4-4
Nog even dit:
Na maandag ben ik een dag of wat afwezig en dus offline.
Als ik het zo zie, zal net in die periode de nieuwe jaargang opgebouwd worden met nieuwe nominaties. Dat zal dan aan mij voorbij gaan, schat ik zo in.
Zo gauw ik er weer ben doe ik uiteraard weer mee, met of zonder nominaties.
0
geplaatst: 14 september 2020, 11:00 uur
24 uur ruim verstreken...
We hebben een mooie en terechte winnaar (imo) met Heaven & Hell!
Gefeliciteerd The_CrY!
Op naar weer een legendarisch metaljaar
We hebben een mooie en terechte winnaar (imo) met Heaven & Hell!
Gefeliciteerd The_CrY!
Op naar weer een legendarisch metaljaar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.