Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2019 [Uitslagen Ladders]
zoeken in:
1
geplaatst: 4 november 2019, 12:47 uur
Ik leerde Under the Milky Way kennen dankzij de beste film aller tijden. Wie weet welke?
0
geplaatst: 4 november 2019, 12:53 uur
Arno schreef:
Ik leerde Under the Milky Way kennen dankzij de beste film aller tijden. Wie weet welke?
Boogie Nights?
0
geplaatst: 4 november 2019, 12:59 uur
Arno schreef:
Over een paar jaar staat LEG ook in de finale

0
geplaatst: 4 november 2019, 13:07 uur
Laat LEG dan eerst de Witte Trui finale maar eens halen lijkt me?
0
geplaatst: 4 november 2019, 13:12 uur
Helemaal juist en ja, ik mag het hopen!
Niet dus, maar ook een goeie.
0
geplaatst: 4 november 2019, 13:27 uur
Wrathchild1 schreef:
Waar staat LEG voor ?
Let's Eat Grandma (met het geweldige nummer Donnie Darko, dus).Waar staat LEG voor ?
1
geplaatst: 4 november 2019, 13:30 uur
0
geplaatst: 4 november 2019, 14:19 uur
Scorpion_21 schreef:
Laat ik dan de eerste zijn die opmerkt dat t Nederlandse lied wederom ontbreekt in de finale. Een gotspe.
Laat ik dan de eerste zijn die opmerkt dat t Nederlandse lied wederom ontbreekt in de finale. Een gotspe.
Het is veel erger. De beste Nederlandstalige band ooit (Doe Maar) staat helemaal niet in de lijst....
2
Wrathchild1
geplaatst: 4 november 2019, 14:29 uur
O Vind ik wel interessant , maar niet helemaal mijn ding. Blijkbaar toen duidelijk gekozen en dan wint zo’n song terecht.(Song van het jaar 2018)
Edit : snel even Top 3 daarvan beluisterd en mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naarFulton Street)
On/topic
Edit : snel even Top 3 daarvan beluisterd en mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naarFulton Street)
On/topic
2
Onweerwolf
geplaatst: 4 november 2019, 15:22 uur
Arno schreef:
Dat nummer zit helemaal niet in Vozvrashchenie.
2
geplaatst: 4 november 2019, 18:33 uur
Simon77 schreef:
Helemaal eens, maar als het van Spinvis en Eefje moet komen, kan ik het alleen maar toejuichen dat ze ver van de finale verwijderd blijven.
Volgend jaar Verdronken Vlinder als steunplaat, op naar een finaleplek!Helemaal eens, maar als het van Spinvis en Eefje moet komen, kan ik het alleen maar toejuichen dat ze ver van de finale verwijderd blijven.
0
geplaatst: 4 november 2019, 19:10 uur
Het was zoals te verwachten razendspannend en tot de laatste stemmer waren alleen The Smiths zeker van een finale plaats en streden 6 nummers om de restererende 3 plaatsen. Uiteindelijk viel het doek voor Kanye West, Depeche Mode en the Beatles .... en voor de laatste is dat wel redelijk zuur omdat het op 1 puntje is. dEUS is de gelukkige die over Radiohead en the Beatles heenspringt en 3e wordt en Radiohead houdt dankzij de eindsprint daarvoor net nog 1 puntje over voor een 3e finaleplaats.
Uitslag Ronde 5 - Herkansingsladder 3:
Door naar de finale:
1. The Smiths - How Soon Is Now? 331
2. David Bowie - "Heroes" 283
3. dEUS - Instant Street 280
4. Radiohead - Exit Music (For A Film) 273
Definitief uitgeschakeld:
5. The Beatles - Eleanor Rigby 272
6. Depeche Mode - Enjoy The Silence 263
7. Kanye West Feat. Pusha T - Runaway 262
8. Echo & The Bunnymen - The Killing Moon 246
9. Bruce Springsteen - Thunder Road 239
10. Talk Talk - Living In Another World 237
11. Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels) 227
12. David Bowie - Life On Mars? 210
13. Love - Alone Again Or 206
14. Pink Floyd - Wish You Were Here 199
15. Lana Del Rey - Venice Bitch 172
16. Phosphorescent - Song For Zula 150
Uitslag Ronde 5 - Herkansingsladder 3:
Door naar de finale:
1. The Smiths - How Soon Is Now? 331
2. David Bowie - "Heroes" 283
3. dEUS - Instant Street 280
4. Radiohead - Exit Music (For A Film) 273
Definitief uitgeschakeld:
5. The Beatles - Eleanor Rigby 272
6. Depeche Mode - Enjoy The Silence 263
7. Kanye West Feat. Pusha T - Runaway 262
8. Echo & The Bunnymen - The Killing Moon 246
9. Bruce Springsteen - Thunder Road 239
10. Talk Talk - Living In Another World 237
11. Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels) 227
12. David Bowie - Life On Mars? 210
13. Love - Alone Again Or 206
14. Pink Floyd - Wish You Were Here 199
15. Lana Del Rey - Venice Bitch 172
16. Phosphorescent - Song For Zula 150
0
geplaatst: 4 november 2019, 19:15 uur
Met The Smiths en Bowie wel twee geeuwerds van formaat door. Wel blij met dEUS.
1
geplaatst: 4 november 2019, 19:18 uur
El Ninjo schreef:
Het was zoals te verwachten razendspannend en tot de laatste stemmer waren alleen The Smiths zeker van een finale plaats en streden 6 nummers om de restererende 3 plaatsen. Uiteindelijk viel het doek voor Kanye West, Depeche Mode en the Beatles .... en voor de laatste is dat wel redelijk zuur omdat het op 1 puntje is. dEUS is de gelukkige die over Radiohead en the Beatles heenspringt en 3e wordt en Radiohead houdt dankzij de eindsprint daarvoor net nog 1 puntje over voor een 3e finaleplaats.
Wow, wat een ongelofelijke close call. Zou wel leuk zijn als meter_fan volgend jaar een soort van tool kan inbouwen in het forum die het mogelijk maakt om zo'n uitslag automatisch nummer voor nummer te presenteren, vergelijkbaar met het ESF. Zodat het tot het laatste moment spannend blijft wie er wel of niet doorgaan.
1
geplaatst: 4 november 2019, 19:18 uur
dEUS is door en dat is voor mij genoeg reden om blij te zijn! Verder ben ik ook blij met How Soon Is Now. Enige smetje is DB, waarmee ik weer een plek voor het lage rechterrijtje te pakken heb.
0
geplaatst: 4 november 2019, 19:19 uur
22 punten teveel voor "Heroes" 
El Ninjo wat zou er gebeurd zijn als Eleanor en Exit Music precies een gelijk aantal punten hadden gehaald? Tiebreak?

El Ninjo wat zou er gebeurd zijn als Eleanor en Exit Music precies een gelijk aantal punten hadden gehaald? Tiebreak?

0
geplaatst: 4 november 2019, 19:21 uur
Verkeerde Bowieplaat door, en de beste plaat die nog in de ladder zat, op 1 punt gesneuveld.... 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 november 2019, 19:21 uur
Tja... dan hoeven we vanaf nu dus ook niet meer aan te komen met dat "Heroes" het alleen op sprokkelpuntjes haalt.
Het was al geen heel spectaculaire ladder, maar met een weinig verrassende How Soon Is Now? en drie middelmatige nummers is het resultaat alsnog teleurstellend.
Het was al geen heel spectaculaire ladder, maar met een weinig verrassende How Soon Is Now? en drie middelmatige nummers is het resultaat alsnog teleurstellend.
0
Onweerwolf
geplaatst: 4 november 2019, 19:23 uur
Verrassend dat dEUS het in deze ladder haalt. Meer verrassend nog is dat Depeche Mode na 11 jaar finale vertrekken moet. ?
Gelukkig zijn The Beatles wel uitgeschakeld.
Gelukkig zijn The Beatles wel uitgeschakeld.
0
geplaatst: 4 november 2019, 19:26 uur
En met Enjoy the Silence verdwijnt de tweede allemansvriend onder de vaste klanten uit de finale. Toch wel verrassend dat dEUS het haalt in deze ladder.
0
geplaatst: 4 november 2019, 19:30 uur
De vier beste nummers scoren rechterrijtje. Het kan niet elke dag feest zijn. Wel blij dat die matige bietelssong niet doorstoot.
2
geplaatst: 4 november 2019, 19:36 uur
We dronken een glas, deden een plas...
Afijn, een derde Radiohead of niet. Als het alternatief een derderangs Beatles-nummer is, vind ik het wel prima zo.
Wel jammer (en enigszins onverwacht) dat Runaway nog zo dichtbij kwam. Had ik dat geweten, dan had ik die strategisch door kunnen stemmen.
Afijn, een derde Radiohead of niet. Als het alternatief een derderangs Beatles-nummer is, vind ik het wel prima zo.
Wel jammer (en enigszins onverwacht) dat Runaway nog zo dichtbij kwam. Had ik dat geweten, dan had ik die strategisch door kunnen stemmen.

0
geplaatst: 4 november 2019, 19:40 uur
We krijgen sowieso een andere Top 10 dit jaar 
Verder leuk om te zien dat nummers als Runaway zeker niet kansloos waren tussen al dit geweld. Alle 4 typische middenmoters bij mij, met de verkeerde Bowie die ongetwijfeld weer Top 5 gaat scoren, bij mij echter lager dan ooit denk ik.
En alhoewel zeker een mooi nummer, goed dat Enjoy the Silence het een jaartje niet haalt.

Verder leuk om te zien dat nummers als Runaway zeker niet kansloos waren tussen al dit geweld. Alle 4 typische middenmoters bij mij, met de verkeerde Bowie die ongetwijfeld weer Top 5 gaat scoren, bij mij echter lager dan ooit denk ik.
En alhoewel zeker een mooi nummer, goed dat Enjoy the Silence het een jaartje niet haalt.
0
geplaatst: 4 november 2019, 19:45 uur
Wat zijn dit voor grappen?!
Een Ladderfinale is niet compleet zonder mijn avatar.
Ik zie overigens wel meer verrassende dingen. Runaway bijna in de finale, How Soon Is Now én Heroes in de herkansing en een mij onbekend nummer van Lana del Rey zo dicht bij de finale. Dat krijg ik ervan als ik niet meespeel...
Een Ladderfinale is niet compleet zonder mijn avatar.Ik zie overigens wel meer verrassende dingen. Runaway bijna in de finale, How Soon Is Now én Heroes in de herkansing en een mij onbekend nummer van Lana del Rey zo dicht bij de finale. Dat krijg ik ervan als ik niet meespeel...
* denotes required fields.