menu

Muziek / Muziekgames / Oude, onbekende Metal Knock-out Game

zoeken in:
Arbeidsdeskundige
2-0

avatar van ZAP!
3-0


avatar van Dieter
Nog maar ééntje dan...

Obsession wint. Ronde 53:

Obsession - 'Hard to the Core' (album) vs. Wrath - 'R.I.P. (Ripped Into Pieces)' (album)







avatar van ZAP!
Tja, ben een beetje afwezig deze dagen, dus ik zal niet veel plaatsen... B.Robertson ook welkom om te plaatsen!

avatar van B.Robertson
Nou dan alvast het gegeven dat Spazztic Blurr op MuMe onder rock/punk staat, maar wel degelijk opgenomen is bij Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives en hun album is bij Earache uitgebracht; een label dat toen veelal extreme metal uitbracht.

Beetje in de hoek van Cryptic Slaughter misschien, iets daarvan zal mijn volgende nominatie worden.


avatar van ZAP!
B.Robertson schreef:
...Spazztic Blurr...
Helaas 13 stemmen, anders had ik er al lang wat van geplaatst. Iets van Extra Hot Sauce - Taco of Death (1988), misschien?

Arbeidsdeskundige
0-3

avatar van B.Robertson
ZAP! ik had geen rekening gehouden met zo'n hoge bekendheidsgraad, dan denk ik aan iets wat ik vroeger heb laten liggen: Aftermath - Don't Cheer Me Up (1988) - heb al een losse track op YT gespot.
Of zijn die al geweest?

avatar van ZAP!
B.Robertson - nog niet geweest, goeie keus!

avatar van B.Robertson
Wrath wint. Ronde 54:

Wrath - 'R.I.P. (Ripped Into Pieces)' (album) vs. Aftermath - Lines of Horror (album)






Arbeidsdeskundige
1-0


avatar van ZAP!
2-1


avatar van ZAP!
Ik doe er nog es eentje. Wrath wint weer. Ronde 55:

Wrath - 'R.I.P. (Ripped Into Pieces)' (album) vs. Hirax - 'Demons - Evil Forces' (album)






Arbeidsdeskundige
1-0



avatar van ZAP!
2-2

avatar van Dieter
Wrath weer een ronde verder. Ronde 56:

Wrath - 'R.I.P. (Ripped Into Pieces)' (album) vs. Voodoocult - 'Killer Patrol' (album)






Met ene Dave Lomardo op drum!


Arbeidsdeskundige
1-1

avatar van ZAP!
1-2


avatar van ZAP!
Voodoocult door. Ronde 57:

Voodoocult - 'Killer Patrol' (album) vs. Phantom Blue - 'Going Mad' (album)






avatar van ZAP!
0-1

avatar van Dieter
1-1 al klink Phantom Blue lang niet slecht voor een Girlband!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:04 uur

geplaatst: vandaag om 10:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.