Muziek / Muziekgames / Oude, onbekende Metal Knock-out Game
zoeken in:
1
geplaatst: 19 november 2019, 15:10 uur
0
geplaatst: 19 november 2019, 19:34 uur
1
geplaatst: 19 november 2019, 20:40 uur
Bij 5 stemmen volgende ronde? Tot de 3 dus... Dan gaat het wel heel snel. Kunnen we niet beter tot de 5 gaan en de 24-uurs-clausule toepassen? Dat werkt bij de meeste topics prima.
0
geplaatst: 20 november 2019, 09:31 uur
0-2
Het nummer ken ik goed, maar kan me de bandnaam en hoes helemaal niet herinneren.
Score gaat dus wel naar Target.
Het nummer ken ik goed, maar kan me de bandnaam en hoes helemaal niet herinneren.
Score gaat dus wel naar Target.
0
geplaatst: 20 november 2019, 15:25 uur
Dieter schreef:
...Kunnen we niet beter tot de 5 gaan en de 24-uurs-clausule toepassen? Dat werkt bij de meeste topics prima.
Ook prima, bij deze....Kunnen we niet beter tot de 5 gaan en de 24-uurs-clausule toepassen? Dat werkt bij de meeste topics prima.
-edit- moeilijk.......... maar ga toch voor Abattoir.
1-3
0
geplaatst: 20 november 2019, 19:43 uur
1
geplaatst: 20 november 2019, 20:16 uur
Wat is eigenlijk het einddoel van de game, komt er nog een winnaar of komen er periodieke statistieken met populairste songs, of kabbelen we rustig voort met het onder aandacht brengen van onbekende oude metal voor onbepaalde duur?
0
geplaatst: 20 november 2019, 20:33 uur
Shit gewoon 2 rondes gemist!

Nou ja, vind zowel Abattoir als Target niet super. Nu dus maar weer inhaken dan....Hades wint ruim wat mij betreft!
0-1

Nou ja, vind zowel Abattoir als Target niet super. Nu dus maar weer inhaken dan....Hades wint ruim wat mij betreft!
0-1
1
geplaatst: 20 november 2019, 20:35 uur
B.Robertson schreef:
Wat is eigenlijk het einddoel van de game, komt er nog een winnaar of komen er periodieke statistieken met populairste songs, of kabbelen we rustig voort met het onder aandacht brengen van onbekende oude metal voor onbepaalde duur?
Ben nog aan het broeden, maar ik ben wel van plan na een tijdje een aantal songs die het het best gedaan hebben het weer tegen elkaar op te laten nemen (maar suggesties blijven welkom!)...Wat is eigenlijk het einddoel van de game, komt er nog een winnaar of komen er periodieke statistieken met populairste songs, of kabbelen we rustig voort met het onder aandacht brengen van onbekende oude metal voor onbepaalde duur?
0
geplaatst: 20 november 2019, 22:19 uur
Vond deze plaat van Hades destijds een behoorlijke tegenvaller na het geweldige ‘Resisting Success’.
1-2
1-2
0
geplaatst: 21 november 2019, 14:54 uur
Ik maakte eerst kennis met deze plaat en pas véél later met 'R.S.'. 'If at First...' is voor mij nog steeds een klassieker (ken 'm zo goed als uit m'n hoofd), maar op aangeven van Dieter zal ik 'R.S.' ook nog weer es luisteren...
'D.I.' is niet helemaal representatief, vaak ligt het tempo een stuk hoger, maar dat riffje... smullen.
1-3
'D.I.' is niet helemaal representatief, vaak ligt het tempo een stuk hoger, maar dat riffje... smullen.
1-3
1
geplaatst: 21 november 2019, 21:06 uur
0
geplaatst: 23 november 2019, 11:54 uur
0
geplaatst: 23 november 2019, 13:03 uur
Geen twijfel; Lääz Rockit - Spared from the Fire!
0-2 derhalve.
0-2 derhalve.
0
geplaatst: 23 november 2019, 16:24 uur
Dan ga ik toch voor Exises... die snare bij dat LR nummer klinkt erg slecht / irritant en verder vind ik 't een matige powerballad.
1-2
1-2
* denotes required fields.