MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Oude, onbekende Metal Knock-out Game

zoeken in:
2-1

De mij hiervoor totaal onbekende, maar goed bevallende Heavy Load is door. Ronde 118:

Heavy Load - 'Heavy Metal Angels (In Metal And Leather)' (album) vs. Blacklace - 'Speed of Sound' (album)

1-0

1-1

Arbeidsdeskundige
2-1

Heavy Load weer door. Ronde 119:

Heavy Load - 'Heavy Metal Angels (In Metal And Leather)' (album) vs. Trauma - 'Scratch and Scream' (album)

Trauma met ene 'Cliff Burton' op bass...

0-1

0-2

Op deze plaat speelt Cliff niet mee, overigens, alleen op de 1e demo. Hier is ene Lucas Advicula de bassert. Toch nog een geweldige plaat!

Arbeidsdeskundige
0-3

ZAP! schreef:
0 Op deze plaat speelt Cliff niet mee, overigens, alleen op de 1e demo. Hier is ene Lucas Advicula de bassert. Toch nog een geweldige plaat!

Ok, dat wist ik dan weer niet. Zo blijf je leren...

Trauma wint met gemak. Ronde 120:

Trauma - 'Scratch and Scream' (album) vs. Nocturnus - 'Climate Controller' (album)

0-1

0-2

Er knaagde al iets: Trauma had ik al een keer mee laten doen... maar geeft niet, Nocturnus wint. Kijken wie de volgende kent (ongekend druk hier trouwens... ). Ronde 121:

Nocturnus - 'Climate Controller' (album) vs. Rellik - 'Beg, Borrow or Steal' (ep)

Arbeidsdeskundige
0-1

1-1

ZAP! schreef:
Er knaagde al iets: Trauma had ik al een keer mee laten doen... maar geeft niet, Nocturnus wint. Kijken wie de volgende kent

Die had ik even gemist, kan gebeuren...
Rellik is voor mij een grote onbekende en dat zal het ook blijven denk ik.

Nocturnus is ijzersterk, Rellik is dan weer charmante(re) old skool...

1-2

Rellik blijkt killeR... Ronde 122:

Rellik - 'Beg, Borrow or Steal' (ep) vs. Blessed Death - 'Death in the Sky' (album)

Arbeidsdeskundige
1-0

1-1 Deze ken ik dan wel weer vrij goed. Goed album ook!

Beiden erg leuk. Vooruit:

1-2

Blessed Death gezegend met de overwinning... Ronde 123:

Blessed Death - 'Death in the Sky' (album) vs. Deaf Dealer - 'Deaf Dealer' (album)

Arbeidsdeskundige
1-0

2-0

Volgens mij zijn we al weer klaar met een 2-0 voorsprong.
Op één of andere manier moeten toch meer users te porren zijn voor dit leuke topic...

2-1 --- Blessed Death wint hoogstwaarschijnlijk nogmaals...

Tja, in het begin waren er af en toe een paar meer, en ik kan natuurlijk een hoop users gaan noemen hier, maar ik ben het porren wel een beetje beu.

We gaan gewoon door. Ik vermaak me prima en (her) ontdek weer veel leuk oud spul!

Top, Dieter, dat beloon ik met 1 van de meest foute clips die ik tot nog toe ben tegen gekomen, incl. een Spaanse Yngwie Malmsteño (de andere nummers van de EP zijn net even wat ruiger en beter, maar swa). Blessed Death nogmaals door... Ronde 124:

Blessed Death - 'Death in the Sky' (album) vs. Elikat - 'Caught in Love' (EP)

Gast
geplaatst: vandaag om 02:11 uur

geplaatst: vandaag om 02:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.