Muziek / Muziekgames / Oude, onbekende Metal Knock-out Game
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2020, 19:44 uur
Enforce, vernoemd naar en geïnspireerd door Queensrÿche?
Tension, wel van maar niet eerder gehoord.
2-2
Tension, wel van maar niet eerder gehoord.
2-2
0
geplaatst: 12 februari 2020, 19:51 uur
Weet nog wel twee nominaties, hou echter niet van embed; schakel altijd over op standaard YT-weergave.
De onbekendheidsgraad ligt hoog en zal dat ook blijven. Niettemin alle eerbied voor de organisators van dit spel.
Defecation - Mutual Trust 1989
Unseen Terror - Garfield Strikes Again 1987
Zie ik gaarne nog een keer langskomen.
De onbekendheidsgraad ligt hoog en zal dat ook blijven. Niettemin alle eerbied voor de organisators van dit spel.
0
geplaatst: 12 februari 2020, 20:09 uur
B.Robertson schreef:
Enforce, vernoemd naar en geïnspireerd door Queensrÿche?
Vast en zeker, aanvankelijk heetten ze zelfs En Force.Enforce, vernoemd naar en geïnspireerd door Queensrÿche?
B.Robertson schreef:
Weet nog wel twee nominaties, hou echter niet van embed; schakel altijd over op standaard YT-weergave.
Ik weet niet precies wat dit inhoudt...? Maar gewoon een link plaatsen zoals je nu doet, is ook geen optie?Weet nog wel twee nominaties, hou echter niet van embed; schakel altijd over op standaard YT-weergave.
B.Robertson schreef:
Onbekend is het doel, maar er is zelden een band bij die ik niet ken. Maar al wel S.O.B. leren kennen, en da's het leuke ervan.De onbekendheidsgraad ligt hoog en zal dat ook blijven. Niettemin alle eerbied voor de organisators van dit spel.
B.Robertson schreef:
Als het jou echt niet lukt, wil ik ze wel es plaatsen.Defecation - Mutual Trust 1989
0
geplaatst: 12 februari 2020, 21:07 uur
Wat ik met die 2e bedoel? dat ik eigenlijk nooit YouTube op groot beeld bekijk (embed) altijd normale weergave. Als ik mijn geheugen eens pijnig schiet me Gore Beyond Necropsy nog te binnen, maar eerst die andere twee maar eens. Lukt normaliter wel om te plaatsen.
0
geplaatst: 12 februari 2020, 21:13 uur
Ik bekijk de clips hier ook helemaal niet (alleen die van Shark Attack met stukjes uit een film), ik luister en surf ondertussen verder...
0
geplaatst: 13 februari 2020, 18:43 uur
0
geplaatst: 14 februari 2020, 19:39 uur
0
geplaatst: 14 februari 2020, 20:06 uur
Snel(ler) zijn, Dieter... 
Heb dan wel zelf Hydra Vein geplaatst en vind het ook een tof nummer, maar Obliveon kan het niet aan tippen...
1-1

Heb dan wel zelf Hydra Vein geplaatst en vind het ook een tof nummer, maar Obliveon kan het niet aan tippen...
1-1
1
geplaatst: 16 februari 2020, 06:43 uur
0
geplaatst: 17 februari 2020, 10:53 uur
0
geplaatst: 18 februari 2020, 17:03 uur
* denotes required fields.