MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Oude, onbekende Metal Knock-out Game

zoeken in:
Arbeidsdeskundige
0-2

Enforce, vernoemd naar en geïnspireerd door Queensrÿche?
Tension, wel van maar niet eerder gehoord.

2-2

Weet nog wel twee nominaties, hou echter niet van embed; schakel altijd over op standaard YT-weergave.
De onbekendheidsgraad ligt hoog en zal dat ook blijven. Niettemin alle eerbied voor de organisators van dit spel.

Defecation - Mutual Trust 1989
Unseen Terror - Garfield Strikes Again 1987

Zie ik gaarne nog een keer langskomen.

B.Robertson schreef:
Enforce, vernoemd naar en geïnspireerd door Queensrÿche?
Vast en zeker, aanvankelijk heetten ze zelfs En Force.
B.Robertson schreef:
Weet nog wel twee nominaties, hou echter niet van embed; schakel altijd over op standaard YT-weergave.
Ik weet niet precies wat dit inhoudt...? Maar gewoon een link plaatsen zoals je nu doet, is ook geen optie?
B.Robertson schreef:
De onbekendheidsgraad ligt hoog en zal dat ook blijven. Niettemin alle eerbied voor de organisators van dit spel.
Onbekend is het doel, maar er is zelden een band bij die ik niet ken. Maar al wel S.O.B. leren kennen, en da's het leuke ervan.
Als het jou echt niet lukt, wil ik ze wel es plaatsen.

Wat ik met die 2e bedoel? dat ik eigenlijk nooit YouTube op groot beeld bekijk (embed) altijd normale weergave. Als ik mijn geheugen eens pijnig schiet me Gore Beyond Necropsy nog te binnen, maar eerst die andere twee maar eens. Lukt normaliter wel om te plaatsen.

Ik bekijk de clips hier ook helemaal niet (alleen die van Shark Attack met stukjes uit een film), ik luister en surf ondertussen verder...

Tension wint. Ronde 71:

Tension - 'One Nation' (album) vs. Obliveon - 'From This Day Forward' (album)

Arbeidsdeskundige
0-1

Obliveon overtuigend door. Ronde 72:

Obliveon - 'From This Day Forward' (album) vs. Hydra Vein - 'Crucifier' (album)

Weer te laat..,.

0-1

Snel(ler) zijn, Dieter...

Heb dan wel zelf Hydra Vein geplaatst en vind het ook een tof nummer, maar Obliveon kan het niet aan tippen...

1-1

Arbeidsdeskundige
3-1

Obliveon overtuigend door. Ronde 73:

Obliveon - 'From This Day Forward' (album) vs. Gore Beyond Necropsy - 'A Dozen of...' (album)

Arbeidsdeskundige
1-0

Obliveon weer door. Ronde 74:

Eens kijken of de religieuze rockers van Barren Cross Potten kunnen breken

Obliveon - 'From This Day Forward' (album) vs. Barren Cross - 'Imaginary Music' (album)

Arbeidsdeskundige
0-2

Leuk nummer van Barren Cross, maar...

2-2

Barren Cross door. Ronde 75:

Barren Cross - 'Imaginary Music' (album) vs. Multiplex - 'Empty Happiness' (album)

Arbeidsdeskundige
0-1

Multiplex... nooit van gehoord. Lastige keuze...

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 03:59 uur

geplaatst: vandaag om 03:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.