MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Oude, onbekende Metal Knock-out Game

zoeken in:

Autopsy wint weer. Ronde 92:

Autopsy - 'Funereality' (album) vs. Unseen Terror - 'Garfield Strikes Again' (album)

Foei, die productie en zang van 'Garfield...'...is dit het beste nummer van die plaat?

1-0

Arbeidsdeskundige
2-0

Net als Carcass' 'Reek of Putrefaction' is ook 'Human Error' productioneel door een technicus om zeep geholpen. De early grindcore komt misschien niet zo aan het licht. Is wel een poging een langer nummer te schrijven met verhalende tekst. Is daarom een van mijn favorieten geweest. Er staan wel heftiger nummers op.

Nogmaals Autopsy door. Even wat jeugdsentiment erin, nauwelijks metal misschien, maar ach. Ronde 93:

Autopsy - 'Funereality' (album) vs. Madam X - 'High in High School' (album)

De grafstemming van Autopsy ruil ik gaarne in voor de aanstekelijke vrolijkheid van de opponent.

0-1

0-2

1-2

Madam X door. Ronde 94:

Madam X - 'High in High School' (album) vs. Iron Cross - 'Die Like That' (album)

Iron Cross ken ik niet, maar klinkt fijn hoor.
Zang lijkt wel wat op David Wayne (Metal Church)

0-1

Moest ik ook aan denken - al klinkt deze net iets scheller. En nu je 't zegt, het nummer klinkt ook wel in de richting van zo'n oud Metal Church nummer. Het riffwerk meer specifiek lijkt wel wat op dat in 'Set the world afire' van Megadeth, alleen kwam die pas 2 jaar later...

Had deze plaat ooit al een paar keer gehoord, maar was uit mijn luisterzone verdwenen... weer eens dank aan de YT-suggesties.

Ik heb het mezelf moeilijk gemaakt, merk ik...

1-1

Arbeidsdeskundige
1-3

Iron Cross wint met gemak. Ronde 95:

Iron Cross - 'Die Like That' (album) vs. Lord - 'Mr. Death' (album)

Arbeidsdeskundige
1-0

2-1

3-1

Niets aan, dat Lord? Of is Iron Cross gewoon beter? Ik vind 'Mr. Death' een erg gave song.

Iron Cross wint weer met gemak. Ronde 96:

Iron Cross - 'Die Like That' (album) vs. Martyr - 'Darkness at Time's Edge' (album)

1-0

1-1

Ik krijg niet het titelnr. van Martyr te horen maar 'Unknown Forces'.

Ja, mijn fout. Moet dus 'Unknown Forces' zijn.

Wel een heel goed nummer iig.

Dat vreemde geluid rond 3m10s vind ik irritant, maar verder kan ik 'm ook wel waarderen. Kende Martyr wel, maar in tijden niet gehoord...

1-2

Arbeidsdeskundige
1-3

Martyr wint. Ronde 97:

Mysto Dysto - 'Atilla the Destructor' (album) vs. Martyr - 'Darkness at Time's Edge' (album)

Nederlands onderonsje... 1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 09:43 uur

geplaatst: vandaag om 09:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.