MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2019 K.O.

zoeken in:

71. Post Malone feat. Ozzy Osbourne & Travis Scott – Take What You Want vs. Megan Thee Stallion feat. Nicki Minaj & Ty Dolla $ign – Hot Girl Summer

1-0

Bar en boos deze battle, die tweede klinkt dan nog ergens naar, tja...

2-2

Beslissende stem gezocht!

4-3, ongeveer allebei even ruk

Ozzy is tenenkrommend op die eerste, maar die laatste kan dan weer echt niet en hebben we eigenlijk al 1000x eerder gehoord.

72. Sam Fender – Hypersonic Missles vs. Vampire Weekend – Harmony Hall

0-1

Veel battles waarbij ik de nummers niet ken en/of niet goed vind, maar deze battle is dan weer zo goed dat ik zelfs tegen een eigen nominatie stem.

2-2

73. The Black Eyed Peas feat. J. Balvin – RITMO (Bad Boys for Life) vs. Daddy Yankee feat. Snow – Con Calma

Pfff.....nou...dan maar

1-2

Hohoho, wat een verschrikkelijke battle. Die latin hype, begrijpe wie begrijpe kan... Maar vlug door:

1-4

74. George Michael – This Is How (We Want You to Get High) vs. Selena Gomez – Lose You to Love Me

75. John Mayer – I Guess I Just Feel Like vs. Tove Lo feat. Kylie Minogue – Really Don’t Like U

real vs autotune

1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 08:24 uur

geplaatst: vandaag om 08:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.