Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2020 [Uitslagen Ladders]
zoeken in:
2
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 11 mei 2020, 17:31 uur
Daar kan je behoorlijk ziek van zijn inderdaad.
Ik heb inmiddels de ladders van de eerste 7 dagen in het overzichtstopic geplaatst en vraag aan chevy93 of hij de rest wilt doen, inclusief linkjes en Spotifylijst.
Ik zal ook de uitslagen deze week verwerken. Hierbij ben ik minder snel dan Erminio; ik ben ook mijn slaapkamer aan het opknappen en heb donderdag wat afspraken staan. Hoe dan ook, vanavond pakken we de draad weer op.
Ik heb inmiddels de ladders van de eerste 7 dagen in het overzichtstopic geplaatst en vraag aan chevy93 of hij de rest wilt doen, inclusief linkjes en Spotifylijst.
Ik zal ook de uitslagen deze week verwerken. Hierbij ben ik minder snel dan Erminio; ik ben ook mijn slaapkamer aan het opknappen en heb donderdag wat afspraken staan. Hoe dan ook, vanavond pakken we de draad weer op.
0
geplaatst: 11 mei 2020, 18:52 uur
El Ninjo schreef:
Dank je wel allemaal voor de beterschap berichtjes !!! Goed om te lezen!!!
Ik kreeg van vrijdagnacht op zaterdag ineens een storing van mijn evenwichtsorgaan, alsof ik permanent zeeziek was. Volgens de arts of een onsteking van m'n evenwichtsorgaan of wellicht ziekte van Meniere (waarbij de eerste aanval vaak de hefstigste is). Inmiddels gaat het een stuk beter, nog niet helemaal de oude maar wel goed op weg. Kan sinds gisteren m'n eten weer binnenhouden en ben vandaag af en toe op zoals nu dus en dat gaat redelijk.
Normaal, verschilt per persoon, duurt het 3 tot 7 dagen voordat je helemaal herstelt bent van zo'n aanval.
Ik had al geloot en ga zo e.e.a. doorsturen naar cosmic kid , dan kunnen jullie vanavond weer verder met de ladder.
Vervelend. Mijn vader had laatst ook zoiets (vreemde druk rondom de slaap). We vermoeden dat het geen corona was en ook hij kreeg van de huisarts de potentiële diagnose Menière. Niets aan te doen, behalve thuis uitzieken. Inmiddels gaat het weer top met hem, dus hopelijk ben jij ook snel hersteld! Beterschap!Dank je wel allemaal voor de beterschap berichtjes !!! Goed om te lezen!!!
Ik kreeg van vrijdagnacht op zaterdag ineens een storing van mijn evenwichtsorgaan, alsof ik permanent zeeziek was. Volgens de arts of een onsteking van m'n evenwichtsorgaan of wellicht ziekte van Meniere (waarbij de eerste aanval vaak de hefstigste is). Inmiddels gaat het een stuk beter, nog niet helemaal de oude maar wel goed op weg. Kan sinds gisteren m'n eten weer binnenhouden en ben vandaag af en toe op zoals nu dus en dat gaat redelijk.
Normaal, verschilt per persoon, duurt het 3 tot 7 dagen voordat je helemaal herstelt bent van zo'n aanval.
Ik had al geloot en ga zo e.e.a. doorsturen naar cosmic kid , dan kunnen jullie vanavond weer verder met de ladder.
0
geplaatst: 11 mei 2020, 20:21 uur
Goed om te horen dat het al wat beter gaat Erminio, veel beterschap!
0
geplaatst: 12 mei 2020, 19:26 uur
Uitslag Ronde 2 - Ladder 1:
Rechtstreeks geplaatst voor de Top 1000 van de Top 2000
1. Arcade Fire - No Cars Go [75] 726
2. The Cure - Just Like Heaven [335] 625
3. The Cure - One Hundred Years [286] 563
4. Slowdive - Sugar For The Pill [642] 541
5. Interpol - Pioneer To The Falls [488] 530
6. Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park [374] 524
7. XTC - Making Plans For Nigel [1584] 437
8. Keane - Bend & Break [1052] 427
9. Moderat - Bad Kingdom [891] 414
Uitgeschakeld, echter - de beste 100 afvallers plaatsen zich alsnog bij de beste 1000.
10. Soft Cell - Tainted Love [714] 412
11. The Afghan Whigs - Debonair [697] 399
12. Warren G & Nate Dogg - Regulate [1170] 395
13. Everything But The Girl - Missing (Todd Terry Club Mix) [1251] 346
14. Echo & The Bunnymen - Bring On The Dancing Horses [1506] 339
15. The Jayhawks - Take Me With You (When You Go) [1700] 308
16. The Go-Betweens - Streets Of Your Town [1355] 253
17. Pulp - Babies [748] 248
18. Pennywise - Bro Hymn Tribute [1835] 240
19. The Coral - Dreaming Of You [1188] 212
20. Weyes Blood - Do You Need My Love [1193] 161
1. Arcade Fire - No Cars Go [75] 726
2. The Cure - Just Like Heaven [335] 625
3. The Cure - One Hundred Years [286] 563
9. Moderat - Bad Kingdom [891] 414
Uitgeschakeld, echter - de beste 100 afvallers plaatsen zich alsnog bij de beste 1000.
10. Soft Cell - Tainted Love [714] 412
11. The Afghan Whigs - Debonair [697] 399
0
geplaatst: 12 mei 2020, 19:46 uur
Goed te zien dat je de draad weer snel hebt kunnen oppakken, Erminio 
--
Flinke schifting trouwens deze ronde met 9 om 11, zal voor iedereen wel wat te juichen en klagen zijn elke ladder. In mijn geval had ik veel liever Afghan Whigs i.p.v. Keane gezien maar verder aardig tevreden over deze top 9.

--
Flinke schifting trouwens deze ronde met 9 om 11, zal voor iedereen wel wat te juichen en klagen zijn elke ladder. In mijn geval had ik veel liever Afghan Whigs i.p.v. Keane gezien maar verder aardig tevreden over deze top 9.
0
geplaatst: 12 mei 2020, 19:47 uur
Verzorg je goed, Erminio!
Suggestie voor een volgende editie bij de uitslagen hier: Naast het nummer tussen haakjes de notering van de vorige editie zetten of RE voor 're-entry' en NEW voor gloednieuw nummer ofzo. Dat is iets duidelijker dan het sterretjessysteem nu en zo kan je ook schommelingen in de lijst duidelijker volgen.
Suggestie voor een volgende editie bij de uitslagen hier: Naast het nummer tussen haakjes de notering van de vorige editie zetten of RE voor 're-entry' en NEW voor gloednieuw nummer ofzo. Dat is iets duidelijker dan het sterretjessysteem nu en zo kan je ook schommelingen in de lijst duidelijker volgen.
0
geplaatst: 12 mei 2020, 19:49 uur
Dat zou inderdaad een leuke aanvulling zijn.
Jammer, de drie beste nummers niet in de top-1000.
Jammer, de drie beste nummers niet in de top-1000.
2
geplaatst: 12 mei 2020, 19:54 uur
Dan moet ik even wat in mijn werksheet gaan inbouwen want daar staan de noteringen van vorig jaar niet in. Eens kijken of dat lukt.
0
geplaatst: 13 mei 2020, 11:29 uur
Eerste correctie gelijk al een feit.....waarschijnlijk zag ik nog niet zo helder of zo gisteren. Er waren in ieder geval punten van Afghan Whigs bij Arcade Fire terecht gekomen.
Wel een correctie met gevolgen....want Afghan Whigs nemen nu de plaats in van Moderat.
1. Arcade Fire - No Cars Go [75] 704
2. The Cure - Just Like Heaven [335] 630
3. The Cure - One Hundred Years [286] 558
9. The Afghan Whigs - Debonair [697] 421
10. Moderat - Bad Kingdom [891] 414
11. Soft Cell - Tainted Love [714] 412
Wel een correctie met gevolgen....want Afghan Whigs nemen nu de plaats in van Moderat.
1. Arcade Fire - No Cars Go [75] 704
2. The Cure - Just Like Heaven [335] 630
3. The Cure - One Hundred Years [286] 558
9. The Afghan Whigs - Debonair [697] 421
10. Moderat - Bad Kingdom [891] 414
11. Soft Cell - Tainted Love [714] 412
0
geplaatst: 13 mei 2020, 11:55 uur
Jammer van Moderat, maar nu gaat het beste nummer van de 20 tenminste door. 

0
geplaatst: 13 mei 2020, 12:00 uur
Oef, jammer voor Bad Kingdom maar gelukkig is Debonair ook helemaal top 

0
geplaatst: 13 mei 2020, 12:06 uur
Had liever gezien dat er punten van XTC of Keane naar Debonair waren gegaan 

0
geplaatst: 13 mei 2020, 12:43 uur
Het viel mij in Ronde 1 ook al op hoe slecht Pulp scoort dit jaar.
0
geplaatst: 13 mei 2020, 12:50 uur

Titmeister moet op zijn woorden passen. Al had ik ook liever niet Moderat in deze positie gezien (dan beter XTC of Keane)
1
geplaatst: 13 mei 2020, 13:08 uur
jordidj1 schreef:

Titmeister moet op zijn woorden passen. Al had ik ook liever niet Moderat in deze positie gezien (dan beter XTC of Keane)
(quote)

Je zegt precies hetzelfde als ik

2
geplaatst: 13 mei 2020, 13:11 uur
El Ninjo schreef:
Eerste correctie gelijk al een feit.....waarschijnlijk zag ik nog niet zo helder of zo gisteren. Er waren in ieder geval punten van Afghan Whigs bij Arcade Fire terecht gekomen.
Erminio ben er wel scherp op dat het in de eindfase van de vorige ronde al een paar keer gebeurd is dat user(s) hun top 7 aanpasten nádat jij de uitslagen al geplaatst had. Wanneer je vervolgens de extra dubbelcheck doet en alle punten nogmaals optelt krijg je natuurlijk een klein verschil. Ik weet niet of dat nu ook gebeurd is dat er gewoon sprake was van een optelfout. Verschillen hoeven dus niet te betekenen dat jij verkeerd geteld hebt, aangezien iemand nog 12 uur de tijd heeft om een post te editten.
Ik neem aan dat de regels verbieden om een post nog aan te passen nadat de uitslag berekend is. Voor 19:00 zou dat nog wel moeten kunnen, maar dan lijkt me het handiger als iemand z'n post verwijderd, opnieuw een top 7 plaatst en jou of cosmic kid hierbij tagt.
0
geplaatst: 13 mei 2020, 13:19 uur
El Ninjo schreef:
Krijgt veel restpunten als allemansvriend, maar verliest hierdoor dus sterk in het nieuwe systeem.
1
geplaatst: 13 mei 2020, 13:31 uur
Gretz schreef:
Erminio ben er wel scherp op dat het in de eindfase van de vorige ronde al een paar keer gebeurd is dat user(s) hun top 7 aanpasten nádat jij de uitslagen al geplaatst had. Wanneer je vervolgens de extra dubbelcheck doet en alle punten nogmaals optelt krijg je natuurlijk een klein verschil. Ik weet niet of dat nu ook gebeurd is dat er gewoon sprake was van een optelfout. Verschillen hoeven dus niet te betekenen dat jij verkeerd geteld hebt, aangezien iemand nog 12 uur de tijd heeft om een post te editten.
Ik neem aan dat de regels verbieden om een post nog aan te passen nadat de uitslag berekend is. Voor 19:00 zou dat nog wel moeten kunnen, maar dan lijkt me het handiger als iemand z'n post verwijderd, opnieuw een top 7 plaatst en jou of cosmic kid hierbij tagt.
Daar heb je helemaal gelijk in Geert, het is mij ook al opgevallen dat er onderweg posts worden aangepast.
Omdat ik niet alles tegelijkertijd optel (dat kost me 's avonds gewoon teveel tijd, het blijft wel een hobby) vaak einde avond, 's ochtends, tijdens lunch....worden de dan geposte lijstjes al ingevoerd....en als users dan nog een correctie aanbrengen dan geeft dat inderdaad dergelijke verschillen.
0
geplaatst: 13 mei 2020, 13:56 uur
Oh ja. Ik neem m’n woorden terug

Mn concentratie is ver te zoeken vandaag
2
geplaatst: 13 mei 2020, 14:11 uur
Moet je denken aan je Spaanse chica?
Een serenade aan die Spaanse Chick
Ik laat je zien, ik laat je zien
Geen bezwaren, proost, al m'n dames
Vanavond serveren we die Spaanse vlieg
3
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 13 mei 2020, 14:41 uur
El Ninjo schreef:
Daar heb je helemaal gelijk in Geert, het is mij ook al opgevallen dat er onderweg posts worden aangepast.
Omdat ik niet alles tegelijkertijd optel (dat kost me 's avonds gewoon teveel tijd, het blijft wel een hobby) vaak einde avond, 's ochtends, tijdens lunch....worden de dan geposte lijstjes al ingevoerd....en als users dan nog een correctie aanbrengen dan geeft dat inderdaad dergelijke verschillen.
(quote)
Wellicht is dit op te lossen door een
te geven als iemands lijstje is verwerkt? Daarnaast vind ik het vals spelen in optima flora en is een bewezen "overtreding" wat mij betreft goed voor uitsluiting van deze editie
2
geplaatst: 13 mei 2020, 14:52 uur
Weet niet of het altijd valsspelen is ....ik heb ook wel eens gehad dat ik in een moment van onachtzaamheid bij het geven van mijn punten totaal over een nummer heb heen gekeken, dat is dan eigenljk altijd iets wat ik heel goed ken en niet nog eens hoef te beluisteren, maar soms vergeet je het dan ook gewoon mee te nemen en zie je het nummer ineens staan in de posts na je en denk je...eh...waarom heb ik dat nu niet in mijn lijstje gezet....compleet over het hoofd gezien....afijn, dat heb ik wel eens een paar keer gehad.
Maar een
posten als ik 'm verwerkt heb is wellicht wel een idee, als je daarna wat verandert dan moet je ons taggen zodat wij het zien.
Maar een
posten als ik 'm verwerkt heb is wellicht wel een idee, als je daarna wat verandert dan moet je ons taggen zodat wij het zien.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 mei 2020, 14:59 uur
Ik verkeerde overigens ook in de veronderstelling dat alle lijstjes in één keer ergens na 19.00 ingelezen werden (en dat dat op een of andere, mij boven de pet gaande, manier vrij soepel geautomatiseerd was). Kennelijk is het nog steeds wel 1-voor-1 copy-paste. Soit.
Uiteindelijk is het aan (voornamelijk) El Ninjo om te kijken wat operationeel behapbaar is. Mij lijkt het dagelijks uitdelen van een stuk of 60
erg snel vervelend worden.
Tja, als je echt van het kwade in de mens uitgaat, kun je, na invoering van een
-systeem ook even wachten tot je een
gescoord hebt, daarna je post verwijderen en nog eens opnieuw stemmen. Ik neem althans niet aan dat bij al dat handmatige copy-pasten ook nog geregistreerd wordt wie hoe stemde?
Uiteindelijk is het aan (voornamelijk) El Ninjo om te kijken wat operationeel behapbaar is. Mij lijkt het dagelijks uitdelen van een stuk of 60
erg snel vervelend worden.cosmic kid schreef:
Daarnaast vind ik het vals spelen in optima flora en is een bewezen "overtreding" wat mij betreft goed voor uitsluiting van deze editie
Om de reden die Erminio geeft is het aanpassen van je score voor de deadline nog wel te billijken. Na de deadline (meer bepaald: na plaatsing van de eindscore) aanpassen is allicht uit den boze.Daarnaast vind ik het vals spelen in optima flora en is een bewezen "overtreding" wat mij betreft goed voor uitsluiting van deze editie
Tja, als je echt van het kwade in de mens uitgaat, kun je, na invoering van een
-systeem ook even wachten tot je een
gescoord hebt, daarna je post verwijderen en nog eens opnieuw stemmen. Ik neem althans niet aan dat bij al dat handmatige copy-pasten ook nog geregistreerd wordt wie hoe stemde?
0
geplaatst: 13 mei 2020, 17:06 uur
Er zaten / zitten wat hick ups in de tool die Teunnis destijds gemaakt had, die werkte toch niet helemaal lekker en betrouwbaar....en aangezien Teun niet meer reageerde op mails en ook van het MuMeter toneel lijkt te zijn verdwenen hanteer ik nu gewoon de chinese interface.
* denotes required fields.