Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2020 [Uitslagen Ladders]
zoeken in:
0
Wrathchild1
geplaatst: 8 mei 2020, 18:05 uur
Excuses waarvoor , El Ninjo ?
Wat jij noemt is echt belangrijker dan een ‘spelletje’, wat blijkbaar wel het en der als ‘top prioriteit’ wordt gezien en felle discussies ontlokt ..... 
Je eet hopelijk wel tussendoor , he?
Wat jij noemt is echt belangrijker dan een ‘spelletje’, wat blijkbaar wel het en der als ‘top prioriteit’ wordt gezien en felle discussies ontlokt ..... 
Je eet hopelijk wel tussendoor , he?
0
geplaatst: 8 mei 2020, 18:53 uur
catdog schreef:
Is er een overzicht van alle 125 "afvallers" die alsnog de lijst hebben gehaald?
Is er een overzicht van alle 125 "afvallers" die alsnog de lijst hebben gehaald?
Zou ik ook graag zien. Zit ik op te wachten eigelijk. Graag met sterretjes bij nieuwkomers en re-entries. Ik hou dat namelijk graag zelf bij.
5
geplaatst: 8 mei 2020, 18:55 uur
Ah een paar dagen pauze zou niks moeten uitmaken, anders moeten we die extra tijd in november/december uitzetten. Op dagen dat de MuMeLadder even stil ligt is er genoeg tijd om te ontdekken hoeveel andere toffe topics (en ladderspellen) er zijn. Op MuMe hoef je je nooit te vervelen in ieder geval 
MuMe Quarantaine Activiteiten Topic

MuMe Quarantaine Activiteiten Topic
0
geplaatst: 9 mei 2020, 09:28 uur
Ondanks de nodeloze afroming haalden deze 12 nummers dit jaar terug de lijst:
Arcade Fire - Everything Now
Bruce Springsteen - Highway Patrolman
dEUS - Via
Muse - Uprising
Neil Young - Harvest Moon
Nick Cave - Papa Won't Leave You, Henry
Pearl Jam - Dissident
R.E.M. - Fall On Me
Sufjan Stevens - The Only Thing
Sufjan Stevens - "Zombies"
Talking Heads - This Must Be The Place
The National - Pink Rabbits
Arcade Fire - Everything Now
Bruce Springsteen - Highway Patrolman
dEUS - Via
Muse - Uprising
Neil Young - Harvest Moon
Nick Cave - Papa Won't Leave You, Henry
Pearl Jam - Dissident
R.E.M. - Fall On Me
Sufjan Stevens - The Only Thing
Sufjan Stevens - "Zombies"
Talking Heads - This Must Be The Place
The National - Pink Rabbits
0
geplaatst: 9 mei 2020, 09:46 uur
En hier de 40 slachtoffers van de afroming (die wellicht meestal geen hernominatie kregen):
Blur - End Of A Century
Blur - This Is A Low
Bruce Springsteen - Backstreets
Bruce Springsteen - Brilliant Disguise
Bruce Springsteen - Nebraska
David Bowie - Moonage Dream
David Bowie - Where Are We Now?
David Bowie ft. Pet Shop Boys - Hallo Spaceboy
Depeche Mode - Waiting For The Night
Fleetwood Mac - Never Going Back Again
Fleetwood Mac - Oh Well
Muse - Sunburn
Nick Cave - Girl In Amber
Nick Cave - I Need You
Nick Cave - Skeleton Tree
Pearl Jam - Last Kiss
Pearl Jam - Porch
Pink Floyd - Brain Damage/Eclipse
Pink Floyd - Pigs
Pink Floyd - Run Like Hell
Pink Floyd - See Emily Play
Pixies - Velouria
Prince - If I Was Your Girlfriend
Prince - Kiss
Prince - Mountains
R.E.M. - Welcome To The Occupation
Radiohead - Knives Out
Sigur Ros - Festival
Sigur Ros - Untitled #4
Simple Minds - Don't You Forget About Me
Talk Talk - Does Caroline Know
The Cure - The Funeral Party
The Doors - Roadhouse Blues
The Doors - Strange Days
The National - Day I Die
The National - I Need My Girl
The Rolling Stones - Brown Sugar
The Smashing Pumpkins - Drown
The Smiths - Please..
U2 - Running To Stand Still
Als er hiervan toch nummers wel weer instaan, heeft dat wellicht iets met de onnauwkeurigheid van de sterretjes te maken.
Staan "Kiss" en "I Need My Girl" er echt niet in bijvoorbeeld?
Blur - End Of A Century
Blur - This Is A Low
Bruce Springsteen - Backstreets
Bruce Springsteen - Brilliant Disguise
Bruce Springsteen - Nebraska
David Bowie - Moonage Dream
David Bowie - Where Are We Now?
David Bowie ft. Pet Shop Boys - Hallo Spaceboy
Depeche Mode - Waiting For The Night
Fleetwood Mac - Never Going Back Again
Fleetwood Mac - Oh Well
Muse - Sunburn
Nick Cave - Girl In Amber
Nick Cave - I Need You
Nick Cave - Skeleton Tree
Pearl Jam - Last Kiss
Pearl Jam - Porch
Pink Floyd - Brain Damage/Eclipse
Pink Floyd - Pigs
Pink Floyd - Run Like Hell
Pink Floyd - See Emily Play
Pixies - Velouria
Prince - If I Was Your Girlfriend
Prince - Kiss
Prince - Mountains
R.E.M. - Welcome To The Occupation
Radiohead - Knives Out
Sigur Ros - Festival
Sigur Ros - Untitled #4
Simple Minds - Don't You Forget About Me
Talk Talk - Does Caroline Know
The Cure - The Funeral Party
The Doors - Roadhouse Blues
The Doors - Strange Days
The National - Day I Die
The National - I Need My Girl
The Rolling Stones - Brown Sugar
The Smashing Pumpkins - Drown
The Smiths - Please..
U2 - Running To Stand Still
Als er hiervan toch nummers wel weer instaan, heeft dat wellicht iets met de onnauwkeurigheid van de sterretjes te maken.
Staan "Kiss" en "I Need My Girl" er echt niet in bijvoorbeeld?
0
geplaatst: 10 mei 2020, 15:42 uur
Beste mensen, ik kreeg zojuist van Erminio/El Ninjo het bericht om hier door te geven dat hij sinds gisteren ziek op bed ligt en dus niet de loting van de nieuwe ronde kan doen. De ziekte is overigens niet corona-gerelateerd.
Ik vermoed dat Erminio de enige is die deze loting kan doen, dus zullen we wat geduld moeten uitoefenen.
Als ik meer nieuws hoor, zal ik dat doorgeven, of liever (hoop ik), hij zelf.
Ik vermoed dat Erminio de enige is die deze loting kan doen, dus zullen we wat geduld moeten uitoefenen.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 10 mei 2020, 15:45 uur
ranboy schreef:
Beste mensen, ik kreeg zojuist van Erminio/El Ninjo het bericht om hier door te geven dat hij sinds gisteren ziek op bed ligt en dus niet de loting van de nieuwe ronde kan doen. De ziekte is overigens niet corona-gerelateerd.
Ik zou de loting kunnen doen mits ik de bestanden heb. Erminio en ik hadden dit jaar afgesproken dat hij de dagelijkse gang van zaken voor rekening neemt en ik back-up ben in geval van vakantie. Ik PM hem wel even
0
geplaatst: 10 mei 2020, 15:55 uur
cosmic kid schreef:
Ik zou de loting kunnen doen mits ik de bestanden heb. Erminio en ik hadden dit jaar afgesproken dat hij de dagelijkse gang van zaken voor rekening neemt en ik back-up ben in geval van vakantie. Ik PM hem wel even
(quote)
Goed idee. Wel mogelijk dat hij niet zo snel reageert.
0
geplaatst: 10 mei 2020, 20:33 uur
Beterschap Erminio. Desnoods doen we op sommige dagen 2 ladders...
0
geplaatst: 10 mei 2020, 23:48 uur
Beterschap en kalm aan Erminio. Er zit voldoende rek in de planning, geen haast.
5
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 11 mei 2020, 09:23 uur
Wat berichten verwijderd
Ondersteunen en helpen bij het opstarten van Ronde 2? Heel graag. Zonder overleg met El Ninjo of mij de loting en de ladder overnemen? Nee, zo zijn we niet getrouwd. Ik verwijder dus alle bovenstaande posts en verzoek iedereen geduldig te wachten tot er witte rook is.
Ik heb overigens een kort lijntje met Erminio hierover
2
geplaatst: 11 mei 2020, 11:20 uur
Wow, easy on the coke hé boys. Je kan mee met de plugs op m'n avatar.
Veel beterschap, El Erminjo.
12
geplaatst: 11 mei 2020, 16:04 uur
Dank je wel allemaal voor de beterschap berichtjes !!! Goed om te lezen!!!
Ik kreeg van vrijdagnacht op zaterdag ineens een storing van mijn evenwichtsorgaan, alsof ik permanent zeeziek was. Volgens de arts of een onsteking van m'n evenwichtsorgaan of wellicht ziekte van Meniere (waarbij de eerste aanval vaak de hefstigste is). Inmiddels gaat het een stuk beter, nog niet helemaal de oude maar wel goed op weg. Kan sinds gisteren m'n eten weer binnenhouden en ben vandaag af en toe op zoals nu dus en dat gaat redelijk.
Normaal, verschilt per persoon, duurt het 3 tot 7 dagen voordat je helemaal herstelt bent van zo'n aanval.
Ik had al geloot en ga zo e.e.a. doorsturen naar cosmic kid , dan kunnen jullie vanavond weer verder met de ladder.
Ik kreeg van vrijdagnacht op zaterdag ineens een storing van mijn evenwichtsorgaan, alsof ik permanent zeeziek was. Volgens de arts of een onsteking van m'n evenwichtsorgaan of wellicht ziekte van Meniere (waarbij de eerste aanval vaak de hefstigste is). Inmiddels gaat het een stuk beter, nog niet helemaal de oude maar wel goed op weg. Kan sinds gisteren m'n eten weer binnenhouden en ben vandaag af en toe op zoals nu dus en dat gaat redelijk.
Normaal, verschilt per persoon, duurt het 3 tot 7 dagen voordat je helemaal herstelt bent van zo'n aanval.
Ik had al geloot en ga zo e.e.a. doorsturen naar cosmic kid , dan kunnen jullie vanavond weer verder met de ladder.
0
geplaatst: 11 mei 2020, 16:07 uur
Wow, heftig Ermino, ook van mijn kant veel beterschap gewenst! Gelukkig kan je wel nog naar muziek luisteren, dat kan toch een kleine, fijne pleister op de wonde zijn 

* denotes required fields.