MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2020 [Uitslagen Ladders]

zoeken in:
Casartelli (moderator)
stoepkrijt schreef:
Dat zouden stuk voor stuk verrassendere (en daardoor leukere) namen zijn. Ik ga mijn best doen met stemmen de komende dagen!
O, we mogen verzoeknummers indienen? Dan zie ik graag Drive en Shine on You Crazy Diamond weer eens terug in de finale.

De loting ligt ondertussen bij Chevy, maar volgens mij is het feest in huize Chevy vandaag, dus wellicht dat we morgen pas aftrappen als de rangschikkingstool etc in orde zijn gemaakt.

Casartelli schreef:
(quote)
O, we mogen verzoeknummers indienen? Dan zie ik graag Drive en Shine on You Crazy Diamond weer eens terug in de finale.
Die verzoekjes kun je beter tot iemand anders richten, dan maak je meer kans.

Er zat een klein foutje in de berekening van de gewogen stempercentages voor de stand, ik heb het nu gecorrigeerd en in mijn eerdere post de juiste virtuele top 32 geplaatst.

Drie keer Bowie, drie keer The Smiths, drie keer Radiohead, drie keer Talk Talk, twee keer Arcade Fire en twee keer Nick Cave. Het is te hopen dat de daadwerkelijke finale wat minder saai wordt.

Daar zorgt de loting vast wel voor

In ieder geval de juiste Talk Talk (van deze drie) als hoogste in de virtuele finale. En mooi dat Shook Ones ook nog meedoet.
Grootste gemis is toch wel A Change Is Gonna Come.

Poeha schreef:
de juiste Talk Talk

I Believe In You.

I Don't Believe in You die is nog beter

Zack
Grootste oorzaak van bijna zelfde finalelijst lijkt me na terugkijken de vaste club deelnemers elk jaar. Daar zou je op één of andere manier meer werk van moeten maken. De ‘middengroep’ type users is ook te veel aanwezig....

Ik doe de finale wel mee

Tsja wat moet je zeggen van de bovenste 160????

Nou het zijn voor het leeuwendeel niet mijn nummers zeg maar.... Blij verrast met So What en Gentleman, maar vrees dat die er in de volgende ronde al uitvliegen. Hoop wel dat er minimaal 2 "soul" nummers in de Top 32 komen, maar ook daar heb ik een hard hoofd in.

Grootste gemis is toch echt wel Sam Cooke - A Change Is Gonna Come, snap nog steeds niet hoe dit heeft kunnen gebeuren.

thelion schreef:
Hoop wel dat er minimaal 2 "soul" nummers in de Top 32 komen, maar ook daar heb ik een hard hoofd in.
Ik ben al blij als het er één is. De afgelopen drie (!!) edities heeft er namelijk geen (puur) soulnummer in de finale gestaan. Als je de definitie iets oprekt zijn er gelukkig nog wel Sinnerman en King Kunta, die hebben denk ik beide een reële kans op een finaleplek. Daarnaast zie ik eigenlijk alleen Inner City Blues het weer eens halen.

thelion schreef:
voor het leeuwendeel

Edgar18 schreef:
De afgelopen drie (!!) edities heeft er namelijk geen (puur) soulnummer in de finale gestaan. Als je de definitie iets oprekt zijn er gelukkig nog wel Sinnerman en King Kunta, die hebben denk ik beide een reële kans op een finaleplek. Daarnaast zie ik eigenlijk alleen Inner City Blues het weer eens halen.

Die drie nummers in de finale lijkt me een mooi streven.

Onbegrijpelijk dat What's Going On geen abonnement op de finale heeft, zo'n raak en relevant nummer.

Achja, er moet natuurlijk wel ruimte blijven voor de halve discografie van Radiohead en The Smiths.

Wanneer gaan we eigenlijk weer verder?

Als Chevy klaar is met zn feessies...en dat in coronatijd

Choconas schreef:
Onbegrijpelijk dat What's Going On geen abonnement op de finale heeft, zo'n raak en relevant nummer.

Als dat zo is dan hoort Watskeburt er ook in

Het moet wel leuk blijven natuurlijk!

vigil schreef:
Wanneer gaan we eigenlijk weer verder?
Vanavond klokslag 19u.

The party's over

Op een gegeven moment maakt de politie een einde aan mijn befaamde illegale raves, helaas.

Altijd klote is dat

Thanks chevy93 voor het plaatsen van de loting en voor het in orde maken van de rangschikkingstool, spotify list etc.

Ik zie trouwens dat de loting is geplaatst op volgorde van sterkte / pot indeling en niet op alfabetische volgorde, niet dat het wat uitmaakt hoor zien jullie gelijk welke nummers het qua stempercentage goed doen tot nu toe over de eerste 4 rondes.....de nummers die bovenaan staan, staan in de virtuele tussenstand op de plaatsen 1 tm 8, de nummers 2 op de plaatsen 9 tm 16 etc....tm de nrs onderaan die in de virtuele tussenstand de plaatsen 153 tm 160 bezetten.

Oei, de enige 2 overgebleven Nl-talige nummers in 1 ladder. Durven jullie wel?

El Ninjo schreef:
Thanks chevy93 voor het plaatsen van de loting en voor het in orde maken van de rangschikkingstool, spotify list etc.

Ik zie trouwens dat de loting is geplaatst op volgorde van sterkte / pot indeling en niet op alfabetische volgorde, niet dat het wat uitmaakt hoor zien jullie gelijk welke nummers het qua stempercentage goed doen tot nu toe over de eerste 4 rondes.....de nummers die bovenaan staan, staan in de virtuele tussenstand op de plaatsen 1 tm 8, de nummers 2 op de plaatsen 9 tm 16 etc....tm de nrs onderaan die in de virtuele tussenstand de plaatsen 153 tm 160 bezetten.
Het is niet veel moeite om het aan te passen, maar volgens mij is het wel prima zo.

Prima hoor zo, heeft iedereen ook meteen een klein beetje inzicht in hoe de nummers ongeveerd gescoord hebben over de 4 voorafgaande rondes.....en dat de rondes dus even zwaar zijn gelet op de stemmen van dit jaar tot nu toe

Scorpion_21 schreef:
Oei, de enige 2 overgebleven Nl-talige nummers in 1 ladder. Durven jullie wel?

Tsja, het is in elke ronde wel iets...ik zie er ook een paar ladders tussenstaan waarvan ik nu op voorhand al niet vrolijk wordt, veel meer dan 7 nrs waarop ik zou willen stemmen en waarvan ik zeker de helft op plaats 1 of 2 zou willen zetten (terwijl een aantal andere ladders voor mij een stuk minder zijn, wel eenvoudiger in te vullen daardoor).... maar goed, overall gezien worden de keuzes per ronde steeds moelijker.

Er gaat wel 1 nr meer door per ladder dan in de voorgaande rondes, dus nu gaat de top 8 door + 16 beste afvallers.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.