MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2020 [Uitslagen Ladders]

zoeken in:
El Ninjo schreef:
(quote)

Gewoon uit interesse, vind jij nu geen enkel soul / r&b nummer goed, want ik zie je er nooit iets positiefs over melden?

Inderdaad!

Zeer blij met Marvin & Prince, heel jammer van Massive Attack. Nu hoop ik nog op Curtis en Miles, als zal het voor Miles deze ronde wel einde oefening zijn. Als er nog een 2e Marvin bij komt word ik Poco-Loco.

Kan wel leven met de afwezigheid van Heroes en Northern Sky is een mooie verrassing.

vigil schreef:
(quote)

Pink Floyd zal nooit de MuMeLadder gaan winnen

-vigil: nee dat verwacht ik ook niet, van Chris Rea verwacht ik dat trouwens ook niet

-luigifort: ik hoop van wel, dan schrijft chevy zich tenminste uit.

luigifort schreef:
(quote)

-luigifort: ik hoop van wel, dan schrijft chevy zich tenminste uit.
Alleen als het Echoes is. Vooruit, of Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving with a Pict

Als die tweede Marvin ook de finale haalt schrijft luigifort zich uit

luigifort schreef:
(quote)

Inderdaad!

Soul Crying Out

Casartelli (moderator)
Nog steeds verheugd over Controlling Crowds, maar inmiddels moet-ie wel erg veel tegenslagen compenseren... geen Under the Milky Way, Unfinished Sympathy en Drive en daarvoor in de plaats wel Prince, Nick Drake en deze verkeerde Arcade Fire? Meh...

vigil schreef:
(quote)

Soul Crying Out

Kick it in, kick it in
I'm moving on

Gretz schreef:
Als die tweede Marvin ook de finale haalt schrijft luigifort zich uit

Sommige mensen zullen er alles aan doen om die door te laten gaan

luigifort schreef:
(quote)

Sommige mensen zullen er alles aan doen om die door te laten gaan

Inderdaad, daar kan die Snorremans uit 🇧🇾 zelfs nog iets van leren

Uitslag is best ruk zeg. Lana, Interpol, Atmosphere (veel beter dan LWTUA) en Cloudbusting (nog veel beter dan WH) én Grandaddy niet door? :/

When Doves Cry in de finale

Ik zie nu dat we al 4 van mijn bottom 5 en 7 van mijn bottom 12 van vorig jaar hebben geloosd. Mochten Beatles en Sufjan het niet halen, zijn dat er zelfs 9

Wat ervoor terugkomt is veelal geen staartnummer, dus het lijkt erop dat er een flinke verbeteringsslag aan het plaatsvinden is

catdog schreef:
Would? had de finale gehaald als ik nog op tijd was geweest
Zeg dat nou niet! Enige minpuntje in de uitslag is dat Would? op een zucht van de finale strandt. Voor de rest ben ik heel gelukkig met alle verschuivingen.

cosmic kid (moderator)
Vooral dankzij de onvoorspelbaarheid een leuke uitslag ook al scoor ik maar 2 uit 7. Alleen Het Bos en deze mindere van Kendrick Lamar zou ik graag inruilen, bijvoorbeeld voor Lana of Kate

Het kon helaas niet anders of er gingen slachtoffers vallen in deze ladder!

Super blij met de terugkeer van Nick Drake & Arcade Fire - Tunnels in de finale en dat de beste Prince de finale haalt is ook mooi meegenomen.

luigifort schreef:
Gelukkig zijn we van Massive Attack verlost!
Daar zal laxus11 vast niet blij mee zijn, he Lex?

Trouwens zonde van Would? Wat een opmars (OK, vorig jaar 180e) heeft dat nummer (niet geheel verwacht) gemaakt. Op een haar na de finale gehaald.

Geweldig dat Prince weer meedoet.

Jammer van Alice in Chains, maar Prince

catdog schreef:
Would? had de finale gehaald als ik nog op tijd was geweest

Verdorie, dat is niet de eerste keer deze week dat ik je deze opmerking zie maken m.b t. een nummer wat me ook na aan het hart ligt. Moet ik je nu serieus elke keer een PM gaan sturen

Poeha schreef:
(quote)
Daar zal laxus11 vast niet blij mee zijn, Lex?

Trouwens zonde van Would? Wat een opmars (OK, vorig jaar 180e) heeft dat nummer (niet geheel verwacht) gemaakt. Op een haar na de finale gehaald.

Geweldig dat Prince weer meedoet.

Ik ben milder geworden tegenover Ma al vind ik nog steeds niet heel geweldig (zeker geen finale materiaal)

Nick Drake terug in de finale!

Haalde Nick Drake dan al finale?

gerre schreef:
Haalde Nick Drake dan al finale?

Eenmaal, in 2008. Toen eindigde Northern Sky op een 30e plaats.

Ben erg benieuwd naar de uitslag van de komende ladder, gaat me toch een slag(cht)veld worden zeg..

En Nick Drake terug

Heroes is echt shocking.

Gaat Miles het dan toch nog redden om in de finale te komen....... hij word best vaak genoemd en ook vaak bij de eerste 4...... En volgens mij gaat de 2e Marvin ook richting de finale....
Uitslag van ladder 3 zou wel eens heel verrassend kunnen worden.

En Move On Up dan? Of is dat al een zekerheidje thelion?

Als ik door de lijstjes ga dan is mijn gok ook Miles en Marvin (en net wel/niet Curtis) door. Daarnaast lijken ook Black, The Smiths en DJ Shadow me zekerheidjes. Ik vrees voor dEUS. Zeker in de laatste lijstjes komen die helaas niet veel voorbij.

Edgar18 schreef:
En Move On Up dan? Of is dat al een zekerheidje thelion?

Ik vrees dat die het net niet gaat halen, maar als ook die er door komt tsja dan word het wel de beste finale ooit...... Dan mogen Bobby en Donna er uit de laatste ladder ook nog wel bij......

Ik denk dat Curtis het net wel gaat redden (samen met Marvin en Miles), met Miles heb ik dan nog het minst (Jazz is niet mijn favo genre) maar goed voor de afwisseling

Normaliter zijn alleen Het Lichtje en De Houthakkersballade zekerheden in deze ladder. Maar gezien de soulrevival van 2020 zal een van de soultracks ook wel met twee vingers in de neus doorgaan denk ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:44 uur

geplaatst: vandaag om 11:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.