MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2020

zoeken in:
Nou ja, Stippenlift is wel een artiest waar de parodie nooit ver weg is - zie bv. Kerstfeest (Huilen). Als je de achtergrond van het nummer niet kent, kan het prima overkomen als effectbejag. Ik vind het iig een bijzonder matig nummer, hoe goedbedoeld het ook is.

5,5

Wat betreft de Aafke discussie: MVW verwoordt het goed. Ze maken bepaalde artistieke keuzes, waardoor ze in mijn ogen hun (goedbedoelde) doel voorbij schieten.

Thomas Azier: 6,7

5,3 voor Azier.

01-06: Selene Saint-Aime - Mare Undarum Part II (Koenr / 11 / 6,70)
02-06: Terrace Martin feat. Denzel Curry, Daylyt, Kamasi Washington, & G Perico - PIG FEET (Edgar18 / 10 / 8,89)
03-06: Trrmà - Shishapangma (Jazper / 10 / 6,19)
04-06: Afriquoi - Ndeko Solo (Titmeister / 9 / 6,99)
05-06: Tony Allen & Hugh Masekela - We've Landed (Edgar18 / 10 / 7,61)
06-06: Eyes of Another - A Faint Young Sun (jassn / 4 / 7,68)
07-06: Aafke Romeijn & Stippenlift - Was Ik Maar Dood (Edgar18 / 12 / 5,79)
08-06: Thomas Azier - Hold On Tight (Edgar18 / 6 / 6,63)
09-06: Jayda G - Both of Us (Titmeister)

Tijd voor weer eens wat vrolijkers:

Brr, is dit even totaal niet mijn ding

2,0

Ah, de verwachte repercussie voor het commentaar en beoordelingen 2 dagen terug

Dit vind ik gewoon een lekker niets-aan-de-hand housenummer met fijne strings

8

MVW
Lekker basje toch wel; 7,4

Het tragere deel had voor mij niet zo gehoeven. Als ze gewoon hadden doorgebouwd naar een nog wat steviger einde had 't een 8 kunnen zijn.

Eens, zonder dat tussenstuk had ie van mij wrs ook wel een half punt hoger gehad.

Titmeister schreef:
Ah, de verwachte repercussie voor het commentaar en beoordelingen 2 dagen terug
Dat zou wel flauw zijn he. Gelukkig compenseer jij het door de standaard punten extra bonus voor de nummers die je zelf aandraagt .

Ik had na een seconde of tien die irritante tik op de achtergrond al zin om het uit te zitten. Dit is het soort muziek waar ik wat kriegelig van word.

Edgar18 schreef:
(quote)
Dat zou wel erg flauw zijn he. Gelukkig compenseer jij het door de standaard punten extra bonus voor de nummers die je zelf aandraagt .

Nogal wiedes dat ik hoge cijfers aan mijn eigen nummers geef; ik post hier alleen nummers die ik zelf goed vind. Grappig dat jij dat zegt trouwens, ik zie jou zelden hoger dan een 6 geven aan een nummer dat niet je eigen nominatie is...

6,2

Vooral ontgoocheld in de videoclip met die afbeelding

jassn schreef:
6,2

Verklaar je nader. Het is niet echt een clip te noemen, meer een bewegend logo. Er bestaat overigens wel een clip van, maar dat is het een edit en die vind ik minder, deze is mix vloeit wat beter.

Arbeidsdeskundige
7

jassn schreef:

Titmeister schreef:
Verklaar je nader. Het is niet echt een clip te noemen, meer een bewegend logo.

Ik kan niet voor jassn spreken, maar we zien een fraaie chica bij een stroompje. Als je de video aanklikt, zie je echter alleen maar dat bewegende logo. Nogal ontgoochelend. Zeker als je verwacht dat het een leuke nieuwe zangeres is of zo.

Ah ok, in dat geval hierbij ook de officiële videoclip. Hopelijk maakt dat de ontgoocheling wat minder

6,8

haha had het al lang opgezocht ondertussen ...

Titmeister schreef:
Ah ok, in dat geval hierbij ook de officiële videoclip. Hopelijk maakt dat de ontgoocheling wat minder

Het is in elk geval wel een stuk leuker om naar te kijken. Jayda G is een fraaie verschijning, moet ik zeggen. Jammer genoeg maakt de niets-aan-de-hand-lounge-house verder niet al teveel indruk. Zou het allicht een stuk beter doen in een strandtent, met heerlijke cocktails en volop zon.

5,6

Een onvoldoende van mijn kant had je ook wel ingecalculeerd denk ik Tit

5

aerobag schreef:
Een onvoldoende van mijn kant had je ook wel ingecalculeerd denk ik Tit

Ik nomineer binnenkort wel wat van Kraantje Pappie voor je

Arbeidsdeskundige
6

Heerlijk dansen met de zon op je snoet en planga. Gotta love Jayda G Vorig jaar op Pukkelpop en drie jaar geleden op HORST aan het werk gezien. Mixtechnisch geen wonder, maar ze selecteert altijd uitstekende cuts! Na een ietwat teleurstellend album is dit weer een banger van jewelste.

De breakdown had inderdaad niet gehoeven; dat ben ik met jullie eens. Of toch niet op zo'n overdreven we-bouwen-zo-wel-weer-op-manier. Stiekem is de Diva Bitch remix nog altijd haar beste solowerk...

8,2

01-06: Selene Saint-Aime - Mare Undarum Part II (Koenr / 11 / 6,70)
02-06: Terrace Martin feat. Denzel Curry, Daylyt, Kamasi Washington, & G Perico - PIG FEET (Edgar18 / 10 / 8,89)
03-06: Trrmà - Shishapangma (Jazper / 10 / 6,19)
04-06: Afriquoi - Ndeko Solo (Titmeister / 9 / 6,99)
05-06: Tony Allen & Hugh Masekela - We've Landed (Edgar18 / 10 / 7,61)
06-06: Eyes of Another - A Faint Young Sun (jassn / 4 / 7,68)
07-06: Aafke Romeijn & Stippenlift - Was Ik Maar Dood (Edgar18 / 12 / 5,79)
08-06: Thomas Azier - Hold On Tight (Edgar18 / 6 / 6,63)
09-06: Jayda G - Both of Us (Titmeister / 11 / 6,25)
10-06: Klara Lewis - Ingrid (Ploppesteksel / / )

20 minuten luisterplezier, jongens! Ik heb ze al meerdere malen met plezier doorstaan.

9

Absoluut sfeervol. Ik had het nummer nog beter gevonden als het hier en daar wat was ingekort, vooral het intro is (te) lang.

7,5

Ploppesteksel schreef:
20 minuten luisterplezier, jongens! Ik heb ze al meerdere malen met plezier doorstaan.

9

Ja machtig mooi plop, deze stond bij mijzelf ook al een tijd op repeat

van mij ook een 9

Arbeidsdeskundige
8

8,2

Ook wel iets voor madmadder.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.