menu

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2020

zoeken in:
avatar van herman
Edgar18 schreef:
Absoluut sfeervol. Ik had het nummer nog beter gevonden als het hier en daar wat was ingekort, vooral het intro is (te) lang.

Grappig dat je hier überhaupt een intro in hebt kunnen onderscheiden, ik hoor van meet af aan hetzelfde vioolspel en daaromheen een drone die langzaam aanzwelt.

Verder wel mooi, maar heb wel (voor mij) beter gehoord in dit genre.

7


avatar van Koenr
herman schreef:
(quote)

Grappig dat je hier überhaupt een intro in hebt kunnen onderscheiden, ik hoor van meet af aan hetzelfde vioolspel en daaromheen een drone die langzaam aanzwelt.

Het is een cello.

avatar van herman
Ah daar twijfelde ik al over.

Muziek deed me een beetje aan Christina Vantzou denken en die treed op met violiste.

avatar van MVW
MVW
Heeft wel iets weg van Vantzou idd. Verder gewoon prima, maar (nog) niet overdonderd:

7,2

avatar van madmadder
Thanks, Koen. Dit is inderdaad best wel sickening.

8.5

avatar van Choconas
herman schreef:
Grappig dat je hier überhaupt een intro in hebt kunnen onderscheiden, ik hoor van meet af aan hetzelfde [cello]spel en daaromheen een drone die langzaam aanzwelt.

Klinkt inderdaad als één enorm lange intro. Mooi instrumentenspel, maar helaas gebeurt er net even wat te weinig om over de gehele lengte te blijven boeien. Daarom geen hoog cijfer van mij.

6

avatar van Edgar18
01-06: Selene Saint-Aime - Mare Undarum Part II (Koenr / 11 / 6,70)
02-06: Terrace Martin feat. Denzel Curry, Daylyt, Kamasi Washington, & G Perico - PIG FEET (Edgar18 / 10 / 8,89)
03-06: Trrmà - Shishapangma (Jazper / 10 / 6,19)
04-06: Afriquoi - Ndeko Solo (Titmeister / 9 / 6,99)
05-06: Tony Allen & Hugh Masekela - We've Landed (Edgar18 / 10 / 7,61)
06-06: Eyes of Another - A Faint Young Sun (jassn / 4 / 7,68)
07-06: Aafke Romeijn & Stippenlift - Was Ik Maar Dood (Edgar18 / 12 / 5,79)
08-06: Thomas Azier - Hold On Tight (Edgar18 / 6 / 6,63)
09-06: Jayda G - Both of Us (Titmeister / 11 / 6,25)
10-06: Klara Lewis - Ingrid (Ploppesteksel / 10 / 7,74)
11-06: Leon Bridges feat. Terrace Martin - Sweeter (Edgar18 / / )



avatar van jassn
5,5

avatar van herman
Heb hier een tijd niet meegedaan, maar is de regel dat je maar x keer per maand mocht komen te vervallen?

herman schreef:
Heb hier een tijd niet meegedaan, maar is de regel dat je maar x keer per maand mocht komen te vervallen?

Dan zijn we halverwege de maand klaar, zoveel mensen spelen hier niet mee

avatar van Edgar18
herman schreef:
Heb hier een tijd niet meegedaan, maar is de regel dat je maar x keer per maand mocht komen te vervallen?
Geen idee welke regel je bedoelt eigenlijk... Dus ja, ik denk wel dat ie vervallen is .

Leon Bridges is een van de bekendste soulnamen van deze tijd. Het werk van zijn eerste twee albums doet me niet zoveel, maar deze nieuwe single vind ik nou eens wel sterk. De invloed van Terrace Martin wellicht?

8,2

avatar van herman
Ik weet het ook niet meer precies, alleen dat als je al gepost hebt in een maand dat je andere dagen niet te snel na 8 uur gaat zitten. Maar dat gaat wel goed verder.

Titmeister schreef:
(quote)

Dan zijn we halverwege de maand klaar, zoveel mensen spelen hier niet mee

Ah, heb wel de indruk dat het hier wat drukker is dan een paar jaar terug juist. Ik vind het topic in ieder geval wel weer een stuk leuker in ieder geval.

Leon heeft me nog niet echt gegrepen, hier ook niet helaas al klinkt het best aangenaam.

6,5

avatar van MVW
MVW
Mijn eerste kennismaking met Leon, niet helemaal mijn stijl maar zeker een mooie stem:

7

avatar van aerobag
Terrace had duidelijk al zijn energie in Pig Feet gestoken

3

Arbeidsdeskundige
7

avatar van musicfriek
Deze hoorde ik gisteren toevallig, ja, bevalt me wel

7,2



avatar van madmadder
A shit, ik kan mijn cijfer niet meer aanpassen.

Ik ga voor een 8 toch maar. Erg mooi nummer.

avatar van Koenr
6,8


01-06: Selene Saint-Aime - Mare Undarum Part II (Koenr / 11 / 6,70)
02-06: Terrace Martin feat. Denzel Curry, Daylyt, Kamasi Washington, & G Perico - PIG FEET (Edgar18 / 10 / 8,89)
03-06: Trrmà - Shishapangma (Jazper / 10 / 6,19)
04-06: Afriquoi - Ndeko Solo (Titmeister / 9 / 6,99)
05-06: Tony Allen & Hugh Masekela - We've Landed (Edgar18 / 10 / 7,61)
06-06: Eyes of Another - A Faint Young Sun (jassn / 4 / 7,68)
07-06: Aafke Romeijn & Stippenlift - Was Ik Maar Dood (Edgar18 / 12 / 5,79)
08-06: Thomas Azier - Hold On Tight (Edgar18 / 6 / 6,63)
09-06: Jayda G - Both of Us (Titmeister / 11 / 6,25)
10-06: Klara Lewis - Ingrid (Ploppesteksel / 10 / 7,74)
11-06: Leon Bridges feat. Terrace Martin - Sweeter (Edgar18 / 11 / 6,70)
12-06: Greg Foat - After the Storm (Titmeister)






avatar van MVW
MVW
Heel mellow dit maar mss net iets te om een blijvertje te worden;

5,5

avatar van jassn
6,7

avatar van Edgar18
6,0

avatar van aerobag
6,3

Gast
geplaatst: vandaag om 14:25 uur

geplaatst: vandaag om 14:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.