MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2020]

zoeken in:
Onweerwolf schreef:

Tevens heeft Orinoco Radio inmiddels bevestigd dat de gehele top 400 weer wordt uitgezonden en dit zal plaatsvinden op vrijdag(avond), zaterdag en zondag, 18/19/20 december. En aangezien onze regering eerder vanavond Kerst en O&N definitief heeft gecanceld wordt dit dus het allerlaatste feestje van 2020. Wees erbij! Het is heerlijk om de hele lijst op de juiste volgorde te horen omringd door het liefdevolle commentaar van de Orinoco DJ's.

Ard en Kaj zullen ongetwijfeld ergens in de komende dagen details verstrekken over het uitzendschema.

Verneem van Grafmat en kaj_666 dat ze vrijdagavond om 18:30 losgaan

Vrijdag: 18u30 - 00u30
Zaterdag: 09u00 - 00u30
Zondag: 09u00 - 00u00 + after tot ver daarna

Ard zal vanavond of morgen nog met extra info komen

Ik ga dit weekend proberen er zoveel mogelijk bij te zijn!

Onweerwolf
Ik ook!

Ik ben voornemens om alle 400 noteringen te luisteren #mooisteweekendvanhetjaar nu BKS niet is doorgegaan

Ja, we weten het, het douchemoment blijft een dingetje.

********* Dit weekend: De Witte Trui Top400 Op Orinoco Radio ************

Zoals de Grote Gretz en de Onvolprezen Onweerwolf al min of meer aankondigden: Orinoco Radio zal dit weekend de gehele top 400 van De Witte Trui 2020 gaan uitzenden. Vorig jaar deden we het voor het eerst helemaal, en dat is dermate goed bevallen dat we er een traditie van willen maken! Als Onweerwolf zijn geniale ontknopingsspel met onze inzendingen speelt, hoef je je dus geen moment te vervelen! Sterker nog: je kunt de hele vrijdagavond al genieten van de beste 400 platen van de afgelopen 10 (of is het nou 11...) jaar!

Het spoorboekje:

Vrijdag is er uitzending van 18:30 tot ca. 00:30

18:30 - 20:00: Kaj Raaijmakers (kaj_666)
20:00 - 22:00: Ard Offers (Grafmat)
22:00 - 00:30: DJ sokra

We verwachten dat we dan ongeveer bij numero 330 te zijn aanbeland.

Zaterdag starten we alweer om 9 uur om wederom door te draaien tot ca. 00:30

09:00 - 12:00 Jorg Leijten (Scorpion_21)
12:00 - 14:00 Kaj Raaijmakers
14:00 - 16:00 Ard Offers
16:00 - 18:00 Kaj Raaijmakers
18:00 - 20:00 Chevy v. Dorresteijn (chevy93)
20:00 - 22:00 DJ Sokra
22:00 - 00:30 Ard Offers

In deze marathonuitzending gaan we door tot we waarschijnlijk al bij de bovenste 150 terecht zijn gekomen.

Zondag Finaledag:

09:00 - 11:00 Chevy v. Dorresteijn
11:00 - 13:00 Jorg Leijten
13:00 - 15:00 Ard Offers
15:00 - 17:00 DJ Sokra
17:00 - 19:00 Kaj Raaijmakers
19:00 - 21:00 Ard Offers
21:00 - 22:00 Ard Offers tot aan de nummer 24. Daarna Kaj Raaijmakers
22;00 - 00:00 Kaj Raaijmakers

00:00 - ??:?? After Party.....?

We verheugen ons alweer enorm op dit heerlijke muziekweekend, en we hopen jullie ook!

Luisteren via je je favo mediaplayer of browser::
http://www.orinocoradio.nl/luister

Uiteraard is Orinoco ook te vinden op de betere radio-apps (Tune In , Radio.net etc)

En we verwachten ALLE luisteraars ook weer in onze chat:

Chat for Flashlovers
Alternatieve ingang Chat

Tot vrijdag 18:30!

PS; Ikzelf kan eigenlijk al niet wachten op het tijdsslot: zondag 19:00 - 21:30, als ik de muziek mag verzorgen tijdens de ongetwijfeld weer bloedstollende ontknoping van de top24...
Ik beloof echter dat ik deze keer geen Vlaamse wielrenner zal proberen na te doen....

M83 doet in mijn lijstje wat Sigur Rós een paar jaar terug in mijn MuMeLadder-lijstje deed: bijna de maximale standaarddeviatie pakken. Als de goede van de twee nu maar wint.

stoepkrijt schreef:
M83 doet in mijn lijstje wat Sigur Rós een paar jaar terug in mijn MuMeLadder-lijstje deed: bijna de maximale standaarddeviatie pakken. Als de goede van de twee nu maar wint.
Zo slecht is Midnight City niet, toch?

Wait viel me inderdaad bij herbeluistering niet tegen.

Nu al respect voor de Orinoco dj's als ik de programmering zo bekijk. Maar goed, tijd zat om daaromheen uit te rusten

chevy93 schreef:
(quote)
Zo slecht is Midnight City niet, toch?
Midnight City is niet slecht inderdaad. Jij snapt het!

Ach, zelfs mijn nummer 24 scoort nog een voldoende dus ik moet niet klagen.

Te elfder ure nog mijn lijstje ingediend. Dit is het verdict:

In: 1, 2, 10, 11, 12, 14, 16, 17, 20, 22
Uit: 8, 9, 12, 13, 15, 16, 19, 20, 21, 24

Kan wel stellen dat de finale aanzienlijk sterker is dan vorig jaar dus. T/m nummer 21 vind ik ze allemaal ruim voldoende, enkel de nummers 22-24 vind ik niet-finalewaardig (die grens lag vorig jaar bij 19, dus daar zit ook verbetering in). Verder opvallend veel verschuiving, met name in het linkerrijtje. Enkel de nummer 3 is op zijn plaats blijven staan

Als iemand nog een gokje wil wagen wat de einduitslag gaat zijn,

dat kan hier: Mume-Nostradamus 2020

Onweerwolf
Nog een laatste mini-herinnering voor de mensen die in 2019 wel een finale lijstje instuurden maar dat in 2020 vooralsnog niet hebben gedaan:

Arrie, hoi123, nelis, remcodulac, Gebruiker43757, luigifort, charlotte2807, Grafmat, gerre, MVW, Rudi S, Joren999, Magick1, Marzipaintree

Sta je hier bij en heb je al wel een lijstje gestuurd dan moet je me het direct even laten weten anders loop je de kans dat je lijstje niet wordt meegeteld.

Heb je nog geen lijstje ingestuurd dan heb je nog een kleine 24 uur de tijd. De deadline is vandaag om 23:59. Na de deadline tel ik geen lijstjes meer mee.

Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De Witte Trui stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.

Mijn lijstje komt er straks aan!

De mijne stuur ik zo meteen door.

Ik heb vannacht nog ingestuurd!

Nog 4 uur en dan begint het festijn al. #zinin

Mijne ook verstuurd.
Het is bijna fakkeltijd Gretz

luigifort schreef:
Mijne ook verstuurd.

Geheel in stijl als een van de laatsten

Ja, wat erin zit gaat er moeilijk uit

Oehhh nog 5 minuten....

kom chat x

WE ZIJN LOS!!
(afbeelding)

Kom chat x

luigifort schreef:
Mijne ook verstuurd.
Het is bijna fakkeltijd Gretz

https://66.media.tumblr.com/504ead263adc2b81b9ddf1d6e3d1e654/tumblr_n2vwf33tuQ1qf5do9o1_400.gif

Gretz schreef:
Luisteren: Stream
Luisteren via de Tune-In Radio: App
Chat: Chat1
Kiwi Chat Zonder Flash (voor mobiel): Chat2

Orinoco Radio - The Music We Share

Onweerwolf
De deadline is verstreken. Er zijn 99 lijstjes ingestuurd, dat zijn er 6 meer dan vorig jaar en dus hebben we voor het 8e jaar op een rij een stemrecord!

Onweerwolf schreef:
De deadline is verstreken. Er zijn 99 lijstjes ingestuurd, dat zijn er 6 meer dan vorig jaar en dus hebben we voor het 8e jaar op een rij een stemrecord!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
https://i.vgy.me/gI6wFm.jpg

Onweerwolf
Morgen plaats ik om 9:20 het allereerste lijstje. Vervolgens post ik om de 40 minuten een lijstje. om middernacht zal dat lijstje 23 zijn en dan gaan we de nacht in. Het 24e lijstje staat er zondag om 9:00 en vanaf dan komt er elke 10 minuten weer een nieuw lijstje met het 99e en laatste lijstje om 21:30.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:01 uur

geplaatst: vandaag om 14:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.