Muziek / Muziekgames / Tip de User Game
zoeken in:
0
geplaatst: 8 februari 2006, 20:25 uur
Wat doe je Reijersen aan scientist! Dat is de enige band die ik persoonlijk echt niet trek.
0
geplaatst: 8 februari 2006, 20:54 uur
bonothecat schreef:
Dat is de enige band die ik persoonlijk echt niet trek.
Dat is de enige band die ik persoonlijk echt niet trek.
ff een greep uit het "CD's die aandacht verdienen" topic
bonothecat schreef:
Ik luister nu naar Laibach, wel erg vage "shit". Ik laat de eer aan iemand anders, ik haak halverwege de eerste luisterbeurt af!
Ik luister nu naar Laibach, wel erg vage "shit". Ik laat de eer aan iemand anders, ik haak halverwege de eerste luisterbeurt af!
bonothecat schreef:
Dank je wel scientist
, ik wilde het vanmiddag ook nog doen, maar ik denk niet dat ik het trek!
Dank je wel scientist
, ik wilde het vanmiddag ook nog doen, maar ik denk niet dat ik het trek!Niet zo heel gek dus

0
geplaatst: 8 februari 2006, 21:53 uur
The Scientist schreef:
Niet zo heel gek dus
(quote)
(quote)
(quote)
Niet zo heel gek dus

Er zit een subtiel verschil tussen.....ik trek het niet, en denken dat ik het niet trek....maar wat is je punt scientist....inconsequentie in mijn stukjes op MuMe.

0
geplaatst: 8 februari 2006, 21:56 uur
Meer dat Reijersen dat zelf kan beoordelen en dat ie niet heel veel heeft aan het feit dat jij er niks mee kan... 
Gewoon wat vaker luisteren

0
geplaatst: 9 februari 2006, 11:39 uur
Reijersen schreef:
Ik ga het er wel op wagen dan maar he,.
(quote)
Ik ga het er wel op wagen dan maar he,.
Uhm, tja, niet echt een tip waar ik iets aan heb. Maar ja, weet ik weer iets dat ik niet leuk vind.
Zeg altijd maar: Je moet slechte muziek luisteren om te weten wat goede muziek is.
Waarmee ik niet bedoeld dat dit slechte muziek is maar ik bedoel meer: je moet naar een andere stijl luisteren om te kunnen bepalen wat jou stijl is,.
0
geplaatst: 9 februari 2006, 12:00 uur
The Scientist schreef:
Meer dat Reijersen dat zelf kan beoordelen en dat ie niet heel veel heeft aan het feit dat jij er niks mee kan...

Inderdaad je hebt helemaal gelijk, ben benieuwd of Reijersen er mee uit de voeten kan....en ik ben definitief afgehaakt heb ik besloten

0
geplaatst: 9 februari 2006, 12:03 uur
bonothecat schreef:
Inderdaad je hebt helemaal gelijk, ben benieuwd of Reijersen er mee uit de voeten kan....en ik ben definitief afgehaakt heb ik besloten
(quote)

Kon er niet mee uit de voeten. Naja wist wel hoe ik het moest stoppen (gelukkig
)
0
geplaatst: 12 februari 2006, 20:45 uur
Ik heb er wel eentje voor Reijersen:
James Brown - Live at the Apollo 1963, je hebt er iig niet gestemd, wat me toch wel enigszins verbaasd. Soul-klassieker!
James Brown - Live at the Apollo 1963, je hebt er iig niet gestemd, wat me toch wel enigszins verbaasd. Soul-klassieker!
0
JonnieBrasco
geplaatst: 12 februari 2006, 20:56 uur
Voor obsessed: The Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake
Past wel in het straatje Zombies en Love, maar dan een stukje progressiever.
Past wel in het straatje Zombies en Love, maar dan een stukje progressiever.

0
geplaatst: 12 februari 2006, 21:00 uur
Zombies..Love..progressief.. klinkt leuk, ik ga er achteraan 

0
geplaatst: 12 februari 2006, 21:02 uur
Voor JB dan maar een keertje Yasume - Where We're from the Birds Sing a Pretty Song. Kwam vandaag je bericht bij Higher Intelligence Agency - Freefloater weer tegen, misschien dat dit je dan ook wel ligt. Pruttelende, rustige, ietwat organisch klinkende electronic 

0
geplaatst: 12 februari 2006, 21:59 uur
obsessed schreef:
Cool!! Ga ik zeker proberen. Ben nog niet echt aan muziek van James Brown toegekomen.
0
geplaatst: 12 februari 2006, 22:00 uur
Tja, je geeft zelf al aan dat je je meer met de soul van tegenwoordig bezighoudt, maar je moet natuurlijk wel je roots kennen 

0
geplaatst: 13 februari 2006, 12:22 uur
obsessed schreef:
Tja, je geeft zelf al aan dat je je meer met de soul van tegenwoordig bezighoudt, maar je moet natuurlijk wel je roots kennen

Doe ik ook wel. Ik luister vrij veel naar oude soul: Isaac Hayes, Sam Cooke, Otis Redding, Marvin Gay, Sam&Dave, Wilson Pickett etc.
0
geplaatst: 15 februari 2006, 20:15 uur
Voor Onderhond dus?
Techno Animal - Brotherhood of the Bomb
Techno Animal - Brotherhood of the Bomb
0
geplaatst: 15 februari 2006, 20:22 uur
Heh, sterk, had ik al drie nummertjes van gedownload een keer. Maar eens achter het hele albulm dan 

0
Toine Rorije
geplaatst: 16 februari 2006, 00:59 uur
En scientist gaat eens lekker hier naar luisteren 

0
geplaatst: 16 februari 2006, 01:02 uur
een plaat die al lang in mijn 'Nog in mijn Nog-luisteren-lijst zetten lijst' staat, nu zal ie een hoge prioriteit krijgen 
/edit, hij staat nu in mijn "nog luisteren lijst"

/edit, hij staat nu in mijn "nog luisteren lijst"
0
geplaatst: 16 februari 2006, 09:38 uur
Voor Toine Rorije
Go-betweens - Liberty Belle and the black diamond express.

0
geplaatst: 16 februari 2006, 14:19 uur
Oei Martino....r&b....ik ga eens een paar nummers luisteren!
0
Toine Rorije
geplaatst: 16 februari 2006, 14:48 uur
bonothecat schreef:
Ik heb m net beluisterd en het is inderdaad wel een leuke plaat. Go-betweens - Liberty Belle and the black diamond express.

* denotes required fields.