MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Tip de User Game

zoeken in:
Wat doe je Reijersen aan scientist! Dat is de enige band die ik persoonlijk echt niet trek.

aslan (crew)
dengue fever voor the scientist

bonothecat schreef:
Dat is de enige band die ik persoonlijk echt niet trek.

ff een greep uit het "CD's die aandacht verdienen" topic

bonothecat schreef:
Ik luister nu naar Laibach, wel erg vage "shit". Ik laat de eer aan iemand anders, ik haak halverwege de eerste luisterbeurt af!

bonothecat schreef:
Dank je wel scientist , ik wilde het vanmiddag ook nog doen, maar ik denk niet dat ik het trek!

Niet zo heel gek dus

Toine Rorije
voor aslan:
*tip*

The Scientist schreef:
(quote)

ff een greep uit het "CD's die aandacht verdienen" topic

(quote)

(quote)

Niet zo heel gek dus

Er zit een subtiel verschil tussen.....ik trek het niet, en denken dat ik het niet trek....maar wat is je punt scientist....inconsequentie in mijn stukjes op MuMe.

Meer dat Reijersen dat zelf kan beoordelen en dat ie niet heel veel heeft aan het feit dat jij er niks mee kan...

Gewoon wat vaker luisteren

Ik ga het er wel op wagen dan maar he,.

Reijersen schreef:
(quote)

Ik ga het er wel op wagen dan maar he,.

Uhm, tja, niet echt een tip waar ik iets aan heb. Maar ja, weet ik weer iets dat ik niet leuk vind.

Zeg altijd maar: Je moet slechte muziek luisteren om te weten wat goede muziek is.

Waarmee ik niet bedoeld dat dit slechte muziek is maar ik bedoel meer: je moet naar een andere stijl luisteren om te kunnen bepalen wat jou stijl is,.

The Scientist schreef:
Meer dat Reijersen dat zelf kan beoordelen en dat ie niet heel veel heeft aan het feit dat jij er niks mee kan...

Gewoon wat vaker luisteren

Inderdaad je hebt helemaal gelijk, ben benieuwd of Reijersen er mee uit de voeten kan....en ik ben definitief afgehaakt heb ik besloten

bonothecat schreef:
(quote)

Inderdaad je hebt helemaal gelijk, ben benieuwd of Reijersen er mee uit de voeten kan....en ik ben definitief afgehaakt heb ik besloten

Kon er niet mee uit de voeten. Naja wist wel hoe ik het moest stoppen (gelukkig )

Heb ik er eentje voor The Scientist:

Kem - Kemistry

Wordt hier niks meer aan gedaan?

Ik heb er wel eentje voor Reijersen:

James Brown - Live at the Apollo 1963, je hebt er iig niet gestemd, wat me toch wel enigszins verbaasd. Soul-klassieker!

JonnieBrasco
Voor obsessed: The Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake

Past wel in het straatje Zombies en Love, maar dan een stukje progressiever.

Zombies..Love..progressief.. klinkt leuk, ik ga er achteraan

Voor JB dan maar een keertje Yasume - Where We're from the Birds Sing a Pretty Song. Kwam vandaag je bericht bij Higher Intelligence Agency - Freefloater weer tegen, misschien dat dit je dan ook wel ligt. Pruttelende, rustige, ietwat organisch klinkende electronic

obsessed schreef:
Ik heb er wel eentje voor Reijersen:

James Brown - Live at the Apollo 1963, je hebt er iig niet gestemd, wat me toch wel enigszins verbaasd. Soul-klassieker!

Cool!! Ga ik zeker proberen. Ben nog niet echt aan muziek van James Brown toegekomen.

Tja, je geeft zelf al aan dat je je meer met de soul van tegenwoordig bezighoudt, maar je moet natuurlijk wel je roots kennen

obsessed schreef:
Tja, je geeft zelf al aan dat je je meer met de soul van tegenwoordig bezighoudt, maar je moet natuurlijk wel je roots kennen

Doe ik ook wel. Ik luister vrij veel naar oude soul: Isaac Hayes, Sam Cooke, Otis Redding, Marvin Gay, Sam&Dave, Wilson Pickett etc.

Voor Onderhond dus?

Techno Animal - Brotherhood of the Bomb

Heh, sterk, had ik al drie nummertjes van gedownload een keer. Maar eens achter het hele albulm dan

aslan (crew)
rapstar ceza voor BoordAppel...

Toine Rorije
En scientist gaat eens lekker hier naar luisteren

een plaat die al lang in mijn 'Nog in mijn Nog-luisteren-lijst zetten lijst' staat, nu zal ie een hoge prioriteit krijgen

/edit, hij staat nu in mijn "nog luisteren lijst"

Voor Toine Rorije

Go-betweens - Liberty Belle and the black diamond express.

(afbeelding)

Martino
voor bonothecat: Goapele - Change it All

Oei Martino....r&b....ik ga eens een paar nummers luisteren!

Toine Rorije
bonothecat schreef:
Go-betweens - Liberty Belle and the black diamond express.
Ik heb m net beluisterd en het is inderdaad wel een leuke plaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.