MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Waar hoort de quote....?

zoeken in:
Toine Rorije
spinvis?

Wat_Jij_Wil
Wie stalkt Herman dermate om dit te weten...

Wat_Jij_Wil schreef:
Wie stalkt Herman dermate om dit te weten...

nee hoor, k zeg maar wat, of heb je het nu over MuMe-herman?

is het niet 35007 ?

Wat_Jij_Wil
Als ik dat zou neerpennen, zou het geen tip meer zijn

nee, ook nie, nog een tipje maar dan?

graag

Wat_Jij_Wil
You guys, benut die enkele kansen toch die je hebt in het leven, zoek niet een jaar verder dan je neus lang is!

Is dat nou een hint?

een aantal muizen zijn waarschijnlijk ook wel geinteresseerd in deze band

Wat_Jij_Wil
Geen idee, zoek de definitie in het woordenboek op en concludeer. De aanwijzingen blijven ondertussen krampachtig staan. 2 hints trouwens, of tips?

zolang je niet kiest geen winst HiLL

Wat_Jij_Wil schreef:
yeah right, jij wilt beweren dat je niet Herman wilt zijn ? Die gast is altijd gelukkig.

Gaat dit nou over of over een of ander Idols-figuur?

die vond ik net ook al, vind dit hele tip-gedoe er weinig duidelijker op worden...

Moet hier eigenlijk ook niet 'electronic' bij? Als je luistert naar een nummer als ***, waarin best een hoop bliepjes en kraakjes zitten...
Heerlijke, melancholische muziek trouwens. *** wordt echt gruwelijk onderschat trouwens, zijnde een van Nederland's beste bands van de laatste 5 jaar.

Goed, nog een keer voor het overzicht...

En ik zal eens nadenken over een hint.

nee, t was niet helemaal duidelijk meer, want los van de tips ging het ook ineens even serieus over Idols, en dat maakt het idd een beetje verwarrend.
Misschien een idee om tips in de vorm van een andere quote van hetzelfde album te posten?

Wat_Jij_Wil
Ken je Herman niet, gaar.

De tips moeten er natuurlijk niet voor zorgen dat je in 1 keer uit je stoel kan springen en een huppeltje kan maken, geinig hoe alles op zijn plaats valt uiteindelijk. Maar goed, saaier kan ook ja

Hint: Iets met kaas.

@ Hill

Gefeli!

@ Wat_Jij_Wil

Wat_Jij_Wil schreef:
zoek niet een jaar verder dan je neus lang is

Hill heeft hem blijkbaar. Eerste keer dat ik zijn link aan klikte, stond er niets.

huh ik deed niks toch?

ja zijn er meerdere.

Wat_Jij_Wil
Hill heeft gewoon de tip gegeven waar we WEl wat mee kunnen, vandaar hulde to Hill. Nu mijne derbij en je raad het zo, gaaap

oooh ok

oh wacht ff grappige bug ontdekt, toen ik op jouw search results-link klikte, kreeg ik mijn eigen laatste zoekresultaat: vandaar dat ik dacht dat je t al geraden had...

wat had je net gevonden dan, want misschien was het dus wel helemaal nie goed

Wat_Jij_Wil
Weg met Hill´s Hulde

Ja, dat had ik ook. Ik dacht dat Hill en Wat Jij Wil het allang wisten...

Gast
geplaatst: vandaag om 04:11 uur

geplaatst: vandaag om 04:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.