Muziek / Muziekgames / Waar hoort de quote....?
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:16 uur
Wat_Jij_Wil schreef:
Wie stalkt Herman dermate om dit te weten...
Wie stalkt Herman dermate om dit te weten...
nee hoor, k zeg maar wat, of heb je het nu over MuMe-herman?
0
Wat_Jij_Wil
geplaatst: 1 februari 2006, 17:18 uur
Als ik dat zou neerpennen, zou het geen tip meer zijn 

0
Wat_Jij_Wil
geplaatst: 1 februari 2006, 17:22 uur
You guys, benut die enkele kansen toch die je hebt in het leven, zoek niet een jaar verder dan je neus lang is!
0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:22 uur
een aantal muizen zijn waarschijnlijk ook wel geinteresseerd in deze band
0
Wat_Jij_Wil
geplaatst: 1 februari 2006, 17:23 uur
Geen idee, zoek de definitie in het woordenboek op en concludeer. De aanwijzingen blijven ondertussen krampachtig staan. 2 hints trouwens, of tips?
0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:26 uur
0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:27 uur
Wat_Jij_Wil schreef:
yeah right, jij wilt beweren dat je niet Herman wilt zijn
? Die gast is altijd gelukkig.
yeah right, jij wilt beweren dat je niet Herman wilt zijn
? Die gast is altijd gelukkig.Gaat dit nou over of over een of ander Idols-figuur?

0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:27 uur
die vond ik net ook al, vind dit hele tip-gedoe er weinig duidelijker op worden...
0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:28 uur
Moet hier eigenlijk ook niet 'electronic' bij? Als je luistert naar een nummer als ***, waarin best een hoop bliepjes en kraakjes zitten...
Heerlijke, melancholische muziek trouwens. *** wordt echt gruwelijk onderschat trouwens, zijnde een van Nederland's beste bands van de laatste 5 jaar.
Heerlijke, melancholische muziek trouwens. *** wordt echt gruwelijk onderschat trouwens, zijnde een van Nederland's beste bands van de laatste 5 jaar.
Goed, nog een keer voor het overzicht...
En ik zal eens nadenken over een hint.

0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:29 uur
nee, t was niet helemaal duidelijk meer, want los van de tips ging het ook ineens even serieus over Idols, en dat maakt het idd een beetje verwarrend.
Misschien een idee om tips in de vorm van een andere quote van hetzelfde album te posten?
Misschien een idee om tips in de vorm van een andere quote van hetzelfde album te posten?
0
Wat_Jij_Wil
geplaatst: 1 februari 2006, 17:29 uur
Ken je Herman niet, gaar.
De tips moeten er natuurlijk niet voor zorgen dat je in 1 keer uit je stoel kan springen en een huppeltje kan maken, geinig hoe alles op zijn plaats valt uiteindelijk. Maar goed, saaier kan ook ja
De tips moeten er natuurlijk niet voor zorgen dat je in 1 keer uit je stoel kan springen en een huppeltje kan maken, geinig hoe alles op zijn plaats valt uiteindelijk. Maar goed, saaier kan ook ja
0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:32 uur
0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:33 uur
Hill heeft hem blijkbaar. Eerste keer dat ik zijn link aan klikte, stond er niets.
0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:34 uur
0
Wat_Jij_Wil
geplaatst: 1 februari 2006, 17:35 uur
Hill heeft gewoon de tip gegeven waar we WEl wat mee kunnen, vandaar hulde to Hill. Nu mijne derbij en je raad het zo, gaaap
0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:35 uur
oh wacht ff grappige bug ontdekt, toen ik op jouw search results-link klikte, kreeg ik mijn eigen laatste zoekresultaat: vandaar dat ik dacht dat je t al geraden had...
wat had je net gevonden dan, want misschien was het dus wel helemaal nie goed
wat had je net gevonden dan, want misschien was het dus wel helemaal nie goed

0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:36 uur
Ja, dat had ik ook. Ik dacht dat Hill en Wat Jij Wil het allang wisten...
* denotes required fields.