Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2020
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2021, 08:31 uur
1. Caribou - Never Come Back
2. clipping. - Say The Name
3. Ivory - Dreamers
4. Jessie Ware - What's Your Pleasure
3. Ivory - Dreamers
0
geplaatst: 21 april 2021, 08:47 uur
1. Videoclub - Enfance 80
2. Jessie Ware - What's Your Pleasure
3. Phoebe Bridgers - I Know The End
4. Caribou - Never Come Back
3. Phoebe Bridgers - I Know The End
1
geplaatst: 21 april 2021, 08:54 uur
aerobag schreef:
Deze kwartfinales zijn wel bizar close steeds, één enkele stemmer kan alles overhoop gooien.
Lenker en clipping. ook door met maar 2x nr. 1 t.o.v. Eefje en Moor Mother/Woods met 6x nr. 1
Deze kwartfinales zijn wel bizar close steeds, één enkele stemmer kan alles overhoop gooien.
Lenker en clipping. ook door met maar 2x nr. 1 t.o.v. Eefje en Moor Mother/Woods met 6x nr. 1
Toch leuk? Zorgt voor wat spanning en suspense.
Eén van de betere uitslagen trouwens.
0
geplaatst: 21 april 2021, 09:20 uur
1. Ivory - Dreamers
3. Adrianne Lenker - anything
0
geplaatst: 21 april 2021, 09:20 uur
1. Rina Sawayama - XS
2. Ivory - Dreamers
3. clipping. - Say The Name
2. Ivory - Dreamers
0
geplaatst: 21 april 2021, 10:06 uur
1. Caribou - Never Come Back
3. Rina Sawayama - XS
4. clipping. - Say The Name
3. Rina Sawayama - XS
4. clipping. - Say The Name
0
geplaatst: 21 april 2021, 10:09 uur
Deze top-6
De andere twee ook prima
1. Rina Sawayama - XS
2. Adrianne Lenker - anything
4. Jessie Ware - What’s Your Pleasure
5. Caribou - Never Come Back
6. Videoclub - Enfance 80
De andere twee ook prima1. Rina Sawayama - XS
4. Jessie Ware - What’s Your Pleasure
5. Caribou - Never Come Back
6. Videoclub - Enfance 80
0
geplaatst: 21 april 2021, 10:18 uur
1. Phoebe Bridgers - I Know The End
3. Rina Sawayama - XS
3. Rina Sawayama - XS
0
geplaatst: 21 april 2021, 10:19 uur
1. Rina Sawayama - XS
2
geplaatst: 21 april 2021, 10:39 uur
Mausie schreef:
Uitslag kwartfinale ronde 5 - 31 deelnemers
1. Yves Tumor - Kerosene! (54)
2. Adrianne Lenker - Zombie Girl (43)
3. clipping. - Enlacing (39)
4. beabadoobee - Sorry (38)
5. Eefje de Visser - De Parade (37) 6x1 3x2
6. Moor Mother & Billy Woods - Giraffe Hunts (37) 6x1 2x2
7. Mdou Moctar - Chismiten (37) 5x1
8. Muriel Grossmann - African Call (25)
Uitslag kwartfinale ronde 5 - 31 deelnemers
1. Yves Tumor - Kerosene! (54)
2. Adrianne Lenker - Zombie Girl (43)
3. clipping. - Enlacing (39)
4. beabadoobee - Sorry (38)
5. Eefje de Visser - De Parade (37) 6x1 3x2
6. Moor Mother & Billy Woods - Giraffe Hunts (37) 6x1 2x2
7. Mdou Moctar - Chismiten (37) 5x1
8. Muriel Grossmann - African Call (25)
De Parade wordt uitgeroepen tot Nummer van het Jaar bij de Jordy's en gaat hier niet eens naar de halve finale?
Ik eis een hertelling 
1
geplaatst: 21 april 2021, 10:44 uur
aerobag schreef:
Tsja, ik zou zelf in deze fase nooit na 25 uur al een nieuwe ladder plaatsen, aangezien vrijwel alle ladders toch wel minimaal 30-36 uur staan nu (en vaak nog langer als iemand luisterende is of aangeeft de volgende dag te willen stemmen
). Net iets langer dan de minimale deadline voelt te kort nu het er écht om gaat.Maar goed, de regels spreken voor zich
2
geplaatst: 21 april 2021, 10:45 uur
Gretz schreef:
De Parade wordt uitgeroepen tot Nummer van het Jaar bij de Jordy's en gaat hier niet eens naar de halve finale?
Ik eis een hertelling
(quote)
Ik eis een hertelling
De Parade is overgoten met kerosine en afgefikt

1
geplaatst: 21 april 2021, 10:48 uur
Gretz schreef:
Tsja, ik zou zelf in deze fase nooit na 25 uur al een nieuwe ladder plaatsen, aangezien vrijwel alle ladders toch wel minimaal 30-36 uur staan nu. Net iets langer dan de minimale deadline voelt te kort nu het er écht om gaat.
Maar goed, de regels spreken voor zich
(quote)
Tsja, ik zou zelf in deze fase nooit na 25 uur al een nieuwe ladder plaatsen, aangezien vrijwel alle ladders toch wel minimaal 30-36 uur staan nu. Net iets langer dan de minimale deadline voelt te kort nu het er écht om gaat.
Maar goed, de regels spreken voor zich
Normaal gesproken zitten we te wachten op Johnny Marr, maar zijn stem en 30 anderen waren al binnen. Men was inmiddels al zo verveeld dat ze begonnen te discussiëren over welk nummer van Adrianne Lenker nou het best is, dus toen heb ik de boel maar afgerond

3
geplaatst: 21 april 2021, 10:54 uur
Hele dag wenen nu 

https://i.vgy.me/Hs7xaG.gif
Poeha zeg jij er eens wat van, dit kan toch niet
Eefje wint in 2020 en 2021 alles maar dan ook alls wat er te winnen valt, maar hier wordt ze met het kleinste verschil gewipt

https://i.vgy.me/Hs7xaG.gif
Poeha zeg jij er eens wat van, dit kan toch niet
Eefje wint in 2020 en 2021 alles maar dan ook alls wat er te winnen valt, maar hier wordt ze met het kleinste verschil gewipt
0
geplaatst: 21 april 2021, 10:57 uur
Op de huidige ladder stem ik ten laatste morgen op de middag, maar het kan ook eerder zijn 

6
geplaatst: 21 april 2021, 10:58 uur
Gretz schreef:
Op de huidige ladder stem ik ten laatste morgen op de middag, maar het kan ook eerder zijn
Stem nu gewoon, alle nummers zijn toch al gekend? Uitslag komt er zo aan, ben aan het rekenen.
0
geplaatst: 21 april 2021, 10:58 uur
Vooral zuur dat de banger van Moor Mother & Billy Woods het nu op 2 puntjes aflegt tegen de minste clipping.
0
geplaatst: 21 april 2021, 10:59 uur
Koenr schreef:
Vooral zuur dat de banger van Moor Mother & Billy Woods het nu af op 2 puntjes aflegt tegen de minste clipping.
Vooral zuur dat de banger van Moor Mother & Billy Woods het nu af op 2 puntjes aflegt tegen de minste clipping.
Eensch met het feit dat het zuur is dat Giraffe Hunts eruit ligt, maar Enlacing is de geniaalste clipping samen met Nothing Is Safe.
1
geplaatst: 21 april 2021, 11:00 uur
Johnny Marr schreef:
Stem nu gewoon, alle nummers zijn toch al gekend? Uitslag komt er zo aan, ben aan het rekenen.
(quote)
Nah, zes absolute toppers die allemaal recht hebben op een plek in de semi's. Ik ga alles nog even aandachtig herbeluisteren

0
geplaatst: 21 april 2021, 11:00 uur
Ik vind Enlacing wellicht zelfs het minste nummer op de hele plaat. Dat refreintje gaat me elke luisterbeurt meer tegenstaan.
0
geplaatst: 21 april 2021, 11:01 uur
1. Phoebe Bridgers - I Know The End
2. Caribou - Never Come Back
4. Ivory - Dreamers
2. Caribou - Never Come Back
4. Ivory - Dreamers
1
geplaatst: 21 april 2021, 11:01 uur
Ik durf me wel aan de voorspelling te wagen dat Enlacing en Sorry in de halve finales roemloos ten onder zullen aan. Kruipen nu door het oog van de naald, maar no way dat ze nog een tweede keer kunnen stunten.
1
geplaatst: 21 april 2021, 11:06 uur
Reactie van bovengetekende elke keer nadat een nummer van Matt of Eefje met het kleinst mogelijke verschil wordt afgevoerd
https://media2.giphy.com/media/tKe1X7v9xgViDDFbSO/giphy.gif
4
geplaatst: 21 april 2021, 11:07 uur
Koenr schreef:
Ik vind Enlacing wellicht zelfs het minste nummer op de hele plaat. Dat refreintje gaat me elke luisterbeurt meer tegenstaan.
Je bent gek, maar daarmee vertel ik niks nieuw natuurlijk.
GET YOUR ASS DOWN TO THE FLOOOOO-HOOOORRRRR
1
geplaatst: 21 april 2021, 11:16 uur
Enlacing mag nog niet eens de veters strikken van Nothing Is Safe of Say the Name.
1
geplaatst: 21 april 2021, 11:17 uur
Iig biedt Bea der excuses ervoor aan... Verder wel een verrassende uitslag, had Giraffe Hunts en Chismiten door verwacht ipv Enlacing en Sorry.
1. Ivory - Dreamers
2. Phoebe Bridgers - I Know The End
3. Videoclub - Enfance 80
Dreamers ben ik een beetje aan het herontdekken, wat een banger is dat toch
verder geen mindere nummers in deze ladder.
1
geplaatst: 21 april 2021, 11:17 uur
Muriel Grossmann 
Nee, ik ben bijzonder trots op hoe ver ze het geschopt heeft hier. Een plek bij de bovenste 48 is meer dan ik had durven dromen. ❤️
Wel zonde dat Ingydar er niet meer bij is, dat is wat mij betreft de mooiste Lenker. Maar Zombie Girl is een goede tweede.

Nee, ik ben bijzonder trots op hoe ver ze het geschopt heeft hier. Een plek bij de bovenste 48 is meer dan ik had durven dromen. ❤️
Wel zonde dat Ingydar er niet meer bij is, dat is wat mij betreft de mooiste Lenker. Maar Zombie Girl is een goede tweede.
4
geplaatst: 21 april 2021, 11:45 uur
Gretz schreef:
Ik durf me wel aan de voorspelling te wagen dat Enlacing en Sorry in de halve finales roemloos ten onder zullen aan. Kruipen nu door het oog van de naald, maar no way dat ze nog een tweede keer kunnen stunten.
Door dit soort karma-tartende uitspraken weet je gewoon dat Stilstand ook gewipt gaat worden hé
* denotes required fields.