Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juni 2020, 10:32 uur
Op RYM 2018 staat 'ie zo vermeld als ik 'm opschrijf. Ik ging uit van de regel van het releasejaar. zaaf hoe zat dat ook al weer? Dat los van het feit dat iedereen 'm gewoon lekker in 2019 kan nomineren.
Ik heb even gekeken, maar in 2019 zou ik 'm op 7 hebben gezet. Toch 13 puntjes erbij if...
0
geplaatst: 9 juni 2020, 10:40 uur
west schreef:
Ik heb even gekeken, maar in 2019 zou ik 'm op 7 hebben gezet. Toch 13 puntjes erbij if...
Ik heb even gekeken, maar in 2019 zou ik 'm op 7 hebben gezet. Toch 13 puntjes erbij if...
Plus 11 van mij erbij ... Ja daar had meer in gezeten.
1
geplaatst: 9 juni 2020, 10:56 uur
yep
Matt Tong
@MCH_Tong
Algiers, mainly:
@AlgiersMusic
| Oftentime member of Matthew C H Tong, L'Amour Bleu & Red Love:
@red_love89
| Increasingly decrepit ex-member of Bloc Party |
Matt Tong
@MCH_Tong
Algiers, mainly:
@AlgiersMusic
| Oftentime member of Matthew C H Tong, L'Amour Bleu & Red Love:
@red_love89
| Increasingly decrepit ex-member of Bloc Party |
1
geplaatst: 9 juni 2020, 10:58 uur
5. Billie Eilish - Bad Guy
https://youtu.be/OUs-riLGN_Q
Punten : 179
Nom. : 9 x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #727 voor 2019
Dance-Pop, Electropop
Vijfde (!) single van Billie's debuut. Een gothelectopoptraptrack. Voor de verandering. Geschreven door de artieste met haar broer, die ook de productie voor zijn rekening neemt.
De remix, met bijdragen van meneer Bieber viel vanwege dat laatste niet bij iedereen positief.
https://youtu.be/OUs-riLGN_Q
Punten : 179
Nom. : 9 x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #727 voor 2019
Dance-Pop, Electropop
Vijfde (!) single van Billie's debuut. Een gothelectopoptraptrack. Voor de verandering. Geschreven door de artieste met haar broer, die ook de productie voor zijn rekening neemt.
De remix, met bijdragen van meneer Bieber viel vanwege dat laatste niet bij iedereen positief.
0
geplaatst: 9 juni 2020, 11:03 uur
Leuk dat Billie Eilish het hier zo goed doet:
2. Tool - Fear Inoculum
3. Billie Eilish - Bad Guy
4. Purple Mountains - All My Happiness Is Gone
9. Big Thief - UFOF
20 Weyes Blood - Andromeda
21 Lana Del Rey - Hope Is a Dangerous Thing for a Woman Like Me to Have - But I Have It
32 Billie Eilish - Everything I Wanted
37 FKA twigs - Cellophane
38 Danny Brown - Dirty Laundry
2018:
10 Fontaines D.C. - Chequeless Reckless / Boys in the Better Land
2. Tool - Fear Inoculum
3. Billie Eilish - Bad Guy
4. Purple Mountains - All My Happiness Is Gone
9. Big Thief - UFOF
20 Weyes Blood - Andromeda
21 Lana Del Rey - Hope Is a Dangerous Thing for a Woman Like Me to Have - But I Have It
32 Billie Eilish - Everything I Wanted
37 FKA twigs - Cellophane
38 Danny Brown - Dirty Laundry
2018:
10 Fontaines D.C. - Chequeless Reckless / Boys in the Better Land
0
geplaatst: 9 juni 2020, 11:11 uur
Billie heb ik op 14 met Everything I Wanted. Ik denk dat het mijn enige hit zal zijn dit jaar.
0
geplaatst: 9 juni 2020, 11:16 uur
Mijn grote favorieten van dit jaar scoren goed. Mijn nummer 1 moet nog komen, mogelijk net buiten de top 20 maar ik denk en hoop top 4. Mijn nummer 2 had ik wel in de top 20 verwacht, maar niet in de top 4. Benieuwd waar die dan staat.
3. Eefje de Visser - Bitterzoet
4. The Comet Is Coming - Summon the Fire
5. Billie Eilish - everything i wanted
3. Eefje de Visser - Bitterzoet
4. The Comet Is Coming - Summon the Fire
5. Billie Eilish - everything i wanted
0
geplaatst: 9 juni 2020, 11:22 uur
ik verwachtte mijn nummer 2 en 5 wel in de top 20 maar mogelijk hebben die elkaar in de weg gezeten. Tenzij ze gewoon allebei in de top 4 staan wat ook best kan
0
geplaatst: 9 juni 2020, 11:25 uur
3. Weyes Blood - Movies
4. Tool - Fear Inoculum
5. FKA Twigs - Cellophane
6. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays
9. DIIV - Blankenship
21. Black Country, New Road - Sunglasses
27. Billie Eilish - Everything I Wanted
28. Big Thief - U.F.O.F.
30. Lana Del Rey - Hope Is a Dangerous Thing for a Woman Like Me to Have – but I Have It
31. Weyes Blood - Andromeda
32. clipping. - Blood of the Fang
37. Billie Eilish - bad guy
52. The Comet Is Coming - Summon the Fire
68. DIIV - Skin Game
4. Tool - Fear Inoculum
5. FKA Twigs - Cellophane
6. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays
9. DIIV - Blankenship
21. Black Country, New Road - Sunglasses
27. Billie Eilish - Everything I Wanted
28. Big Thief - U.F.O.F.
30. Lana Del Rey - Hope Is a Dangerous Thing for a Woman Like Me to Have – but I Have It
31. Weyes Blood - Andromeda
32. clipping. - Blood of the Fang
37. Billie Eilish - bad guy
52. The Comet Is Coming - Summon the Fire
68. DIIV - Skin Game
0
geplaatst: 9 juni 2020, 11:36 uur
23 clipping. - Nothing Is Safe
https://youtu.be/fIrpLBShe1A
5x genoemd
RYM's #52 voor 2019
West Coast Hip Hop, Hardcore Hip Hop
De nr 1 van Johnny Marr.
https://youtu.be/fIrpLBShe1A
5x genoemd
RYM's #52 voor 2019
West Coast Hip Hop, Hardcore Hip Hop
De nr 1 van Johnny Marr.
Clipping (stylized as clipping.) is an American experimental hip hop group from Los Angeles, California. The group consists of rapper Daveed Diggs and producers William Hutson and Jonathan Snipes.
0
geplaatst: 9 juni 2020, 11:43 uur
0
geplaatst: 9 juni 2020, 11:46 uur
Al 4 hits.
01 DIIV - Skin Game (2019)
04 DIIV - Blankenship (2019)
19 FKA twigs - Cellophane (2019)
45 Billie Eilish - Everything I Wanted (2019)
Only Human had ik eigenlijk ook wel dik in de top 20 verwacht.
01 DIIV - Skin Game (2019)
04 DIIV - Blankenship (2019)
19 FKA twigs - Cellophane (2019)
45 Billie Eilish - Everything I Wanted (2019)
Only Human had ik eigenlijk ook wel dik in de top 20 verwacht.
2
geplaatst: 9 juni 2020, 11:50 uur
2019 het jaar dat ik definitief uit de schaduw stapte en mij meer ging bemoeien met de forumspelletjes. Het is al gelijk te zien, nog nooit zoveel overlap gehad met de top 20. Van dat gaande ben ik dit jaar wel vergiftigd door de MusicMeter put der opgehypte muziek
01. Black Country, New Road - Sunglasses
02. clipping. - Blood of the Fang
04. FKA twigs - Cellophane
06. Algiers - Can the Sub_Bass Speak?
09. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays
10. Weyes Blood - Andromeda
11. Fat White Family - Feet
13. Danny Brown - Dirty Laundry
20. The Comet Is Comming - Summon The Fire
01. Black Country, New Road - Sunglasses
02. clipping. - Blood of the Fang
04. FKA twigs - Cellophane
06. Algiers - Can the Sub_Bass Speak?
09. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays
10. Weyes Blood - Andromeda
11. Fat White Family - Feet
13. Danny Brown - Dirty Laundry
20. The Comet Is Comming - Summon The Fire
0
geplaatst: 9 juni 2020, 11:55 uur
01. Algiers - Can the Sub_Bass Speak?
02. FKA twigs - Cellophane
03. clipping. - Blood of the Fang
10. Black Country, New Road - Sunglasses
17. clipping. - Nothing Is Safe
34. KH - Only Human
49. Weyes Blood - Everyday
57. Danny Brown - Dirty Laundry
62. Billie Eilish - Everything I Wanted
72. Weyes Blood - Andromeda
88. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays
100. The Comet Is Comming - Summon The Fire
02. FKA twigs - Cellophane
03. clipping. - Blood of the Fang
10. Black Country, New Road - Sunglasses
17. clipping. - Nothing Is Safe
34. KH - Only Human
49. Weyes Blood - Everyday
57. Danny Brown - Dirty Laundry
62. Billie Eilish - Everything I Wanted
72. Weyes Blood - Andromeda
88. Freddie Gibbs & Madlib - Crime Pays
100. The Comet Is Comming - Summon The Fire
0
geplaatst: 9 juni 2020, 12:11 uur
Ik moet strakjes alweeeeer weg, ik heb het ook niet gemakkelijk...
doe zo nog even de nr 4 en het podium volgt, ooit
doe zo nog even de nr 4 en het podium volgt, ooit
4
geplaatst: 9 juni 2020, 12:12 uur
Podium aan het eind van het jaar dan maar? Kunnen we direct door met de 2020-editie.
0
geplaatst: 9 juni 2020, 12:36 uur
4. Lana Del Rey - The Greatest
https://www.youtube.com/watch?v=in7uI2Sq3zE
Punten : 183
Nom. : 9 x
Nr. 1 van : Rudi S
RYM's #20 voor 2019
Singer/Songwriter, Soft Rock
Stemmige (echt?) 5e single van NFR. Lana mijmert, ze mist een en ander en geeft Kanye terloops nog even een schop.
https://www.youtube.com/watch?v=in7uI2Sq3zE
Punten : 183
Nom. : 9 x
Nr. 1 van : Rudi S
RYM's #20 voor 2019
Singer/Songwriter, Soft Rock
Stemmige (echt?) 5e single van NFR. Lana mijmert, ze mist een en ander en geeft Kanye terloops nog even een schop.
1
geplaatst: 9 juni 2020, 12:42 uur
zaaf schreef:
en geeft Kanye terloops nog even een schop.
en geeft Kanye terloops nog even een schop.
Gister ook al een hoop mensen in BeatSense, hij is niet echt geliefd hier.
0
geplaatst: 9 juni 2020, 12:43 uur
Blondie
Maar Kanye is zo'n lieve jongen, eigenlijk lijkt hij in alles best wel op onze Ali B .
0
geplaatst: 9 juni 2020, 12:48 uur
Deze Lana staat wel in mijn top 20:
2. Tool - Fear Inoculum
3. Billie Eilish - Bad Guy
4. Purple Mountains - All My Happiness Is Gone
9. Big Thief - UFOF
16 Lana Del Rey - The Greatest
20 Weyes Blood - Andromeda
21 Lana Del Rey - Hope Is a Dangerous Thing for a Woman Like Me to Have - But I Have It
32 Billie Eilish - Everything I Wanted
37 FKA twigs - Cellophane
38 Danny Brown - Dirty Laundry
2. Tool - Fear Inoculum
3. Billie Eilish - Bad Guy
4. Purple Mountains - All My Happiness Is Gone
9. Big Thief - UFOF
16 Lana Del Rey - The Greatest
20 Weyes Blood - Andromeda
21 Lana Del Rey - Hope Is a Dangerous Thing for a Woman Like Me to Have - But I Have It
32 Billie Eilish - Everything I Wanted
37 FKA twigs - Cellophane
38 Danny Brown - Dirty Laundry
0
geplaatst: 9 juni 2020, 13:09 uur
bad guy in de top 10, net als Nothing Is Safe.
1. Eefje de Visser - Bitterzoet
2. Fontaines D.C. - Boys in the Better Land
6. clipping. - Nothing Is Safe
10. Billie Eilish - bad guy
12. Tool - Fear Inoculum
1. Eefje de Visser - Bitterzoet
2. Fontaines D.C. - Boys in the Better Land
6. clipping. - Nothing Is Safe
10. Billie Eilish - bad guy
12. Tool - Fear Inoculum
0
geplaatst: 9 juni 2020, 14:25 uur
Lana en Billie konden uiteraard niet ontbreken
2. Lana Del Rey - The Greatest
4. Weyes Blood - Andromeda
6. Big Thief - UFOF
11. Billie Eilish - Bad Guy
13. Billie Eilish - everything i wanted
30. Weyes Blood - Movies
37. DIIV - Blankenship
2. Lana Del Rey - The Greatest
4. Weyes Blood - Andromeda
6. Big Thief - UFOF
11. Billie Eilish - Bad Guy
13. Billie Eilish - everything i wanted
30. Weyes Blood - Movies
37. DIIV - Blankenship
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 9 juni 2020, 15:06 uur
In afwachting van de top 3 die zaaf gaat presenteren blijf ik op één match steken. Het betreft:
11. Tool - Fear Inoculum
11. Tool - Fear Inoculum
1
geplaatst: 9 juni 2020, 15:12 uur
3. Vampire Weekend - Harmony Hall / 2021
https://youtu.be/kpOEqFlVHr4
Punten : 186
Nom. : 8 x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #81 voor 2019
Indie Pop
Leadsingle van Father of the Bride, hun vierde. Dubbele A-kantsingle.
Weliswaar baggy style hoort men hier Grateful Dead in. Vooral het nummer Touch of Grey en dan in het bijzonder de gitaarsolo. Single die voor het grootste succes in de US zorgde voor de groep.
https://youtu.be/kpOEqFlVHr4
Punten : 186
Nom. : 8 x
Nr. 1 van : niemand
RYM's #81 voor 2019
Indie Pop
Leadsingle van Father of the Bride, hun vierde. Dubbele A-kantsingle.
Weliswaar baggy style hoort men hier Grateful Dead in. Vooral het nummer Touch of Grey en dan in het bijzonder de gitaarsolo. Single die voor het grootste succes in de US zorgde voor de groep.
* denotes required fields.