Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2020, 22:51 uur
Het stagneert een beetje. Misschien door vakantie, of het hete weer.
Of misschien kan bijvoorbeeld Kronos, Yield, Maartenn, MichelDumoulin, danny de punk, MrB, ozwald, Bananenwhisky, Germ of rebjuh een bijdrage leveren? Dit zijn de mensen die onlangs nog een stem hebben uitgebracht op een MoR album, vandaar de tag.
Uit bovenstaande comments blijkt dat een Knock-out niet iedereen zijn kopje thee is, en neem me niet kwalijk als ik je hiermee lastig val terwijl je al eerder hebt aangegeven niet mee te willen doen. Anderzijds kan het een goede manier zijn om met nieuwe artiesten of onbekende albums in aanraking te komen.
Kan ook zijn dat het gewoon nog wat op gang moet komen. Ik wacht in ieder geval vol spanning af
Of misschien kan bijvoorbeeld Kronos, Yield, Maartenn, MichelDumoulin, danny de punk, MrB, ozwald, Bananenwhisky, Germ of rebjuh een bijdrage leveren? Dit zijn de mensen die onlangs nog een stem hebben uitgebracht op een MoR album, vandaar de tag.
Uit bovenstaande comments blijkt dat een Knock-out niet iedereen zijn kopje thee is, en neem me niet kwalijk als ik je hiermee lastig val terwijl je al eerder hebt aangegeven niet mee te willen doen. Anderzijds kan het een goede manier zijn om met nieuwe artiesten of onbekende albums in aanraking te komen.
Kan ook zijn dat het gewoon nog wat op gang moet komen. Ik wacht in ieder geval vol spanning af

0
geplaatst: 7 augustus 2020, 13:26 uur
Tot de 5, 2 verschil dus mogelijk nog een stem nodig voor een volgende battle.
0
geplaatst: 8 augustus 2020, 11:48 uur
3. Rabbit One - John Brown
0-1
Overigens, willemdeux, je mag zelf de volgende ronde beginnen nadat je de final vote hebt uitgebracht. Gewoon even terugbladeren waar de battles staan en de volgende kiezen.
0-1
Overigens, willemdeux, je mag zelf de volgende ronde beginnen nadat je de final vote hebt uitgebracht. Gewoon even terugbladeren waar de battles staan en de volgende kiezen.
0
geplaatst: 9 augustus 2020, 10:59 uur
0
geplaatst: 9 augustus 2020, 11:16 uur
0-2
Bij die vorige battle (geen tijd gehad om te stemmen) vond ik beide tracks goed.
Bij die vorige battle (geen tijd gehad om te stemmen) vond ik beide tracks goed.
0
geplaatst: 9 augustus 2020, 16:01 uur
2-2. Prachtig nummer, Finalemateriaal (net als die 23 anderen
)
)
1
geplaatst: 10 augustus 2020, 12:10 uur
5. It's Shit vs. It's So Hard (niet op YouTube)
Mooie loting, het is hoe dan ook duidelijk dat het allemaal niet meevalt
0-1
Mooie loting, het is hoe dan ook duidelijk dat het allemaal niet meevalt

0-1
0
geplaatst: 14 augustus 2020, 13:27 uur
Hanszel, deze battle staat inmiddels een paar dagen. Wellicht de volgende neerzetten?
Of bijvoorbeeld Poeha, MichelDumoulin of EttaJamesBrown met nog een beslissende stem?
Of bijvoorbeeld Poeha, MichelDumoulin of EttaJamesBrown met nog een beslissende stem?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.