MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:
Het stagneert een beetje. Misschien door vakantie, of het hete weer.

Of misschien kan bijvoorbeeld Kronos, Yield, Maartenn, MichelDumoulin, danny de punk, MrB, ozwald, Bananenwhisky, Germ of rebjuh een bijdrage leveren? Dit zijn de mensen die onlangs nog een stem hebben uitgebracht op een MoR album, vandaar de tag.

Uit bovenstaande comments blijkt dat een Knock-out niet iedereen zijn kopje thee is, en neem me niet kwalijk als ik je hiermee lastig val terwijl je al eerder hebt aangegeven niet mee te willen doen. Anderzijds kan het een goede manier zijn om met nieuwe artiesten of onbekende albums in aanraking te komen.

Kan ook zijn dat het gewoon nog wat op gang moet komen. Ik wacht in ieder geval vol spanning af

Tot de 5, 2 verschil dus mogelijk nog een stem nodig voor een volgende battle.

dix
uit deze twee ...

2-5

Arbeidsdeskundige
1-4

3. Rabbit One - John Brown

0-1

Overigens, willemdeux, je mag zelf de volgende ronde beginnen nadat je de final vote hebt uitgebracht. Gewoon even terugbladeren waar de battles staan en de volgende kiezen.

Arbeidsdeskundige
0-2

1-5

4. Roof of the Shed vs. The Ballad of Jody Frosty

Beiden erg de moeite waard
0-1

0-2

Bij die vorige battle (geen tijd gehad om te stemmen) vond ik beide tracks goed.

2-2. Prachtig nummer, Finalemateriaal (net als die 23 anderen )

Arbeidsdeskundige
2-3

5. It's Shit vs. It's So Hard (niet op YouTube)

Mooie loting, het is hoe dan ook duidelijk dat het allemaal niet meevalt

0-1

Arbeidsdeskundige
2-2

Hanszel, deze battle staat inmiddels een paar dagen. Wellicht de volgende neerzetten?
Of bijvoorbeeld Poeha, MichelDumoulin of EttaJamesBrown met nog een beslissende stem?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:39 uur

geplaatst: vandaag om 09:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.