menu

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Little Simz

zoeken in:


avatar van willemdeux
4-2, maar heb zeker vrede als why doorgaat

avatar van danny de punk
Uitgaande van de originele versies:
4-3


avatar van Poeha
Hanszel schreef:
Nee, dit lijkt me duidelijk

Also sprach der Hanszel

avatar van willemdeux
Nog 1 stem........


avatar van Hanszel
Of misschien dix?

Of, uitgaande van de laatste comments bij het album waar deze nummers vandaan komen, misschien kan Chungking, viking1 of henkiev de knoop doorhakken?

avatar van dix
dix
danny de punk schreef:
Uitgaande van de originele versies:

4-5

avatar van Hanszel
We have a winner!

2. John Brown - Third Man on the Moon.

Oe, dit is lastig.... Ik slaap er even een nachtje over. Stem volgt (indien nodig, maar ik verwacht van wel).




avatar van danny de punk
0-4. Maar je hoort mij niet zeggen: Nee, dit lijkt me duidelijk!

avatar van Hanszel
1 - 4 "Holiday, holiday I declare a holiday ... no matter what the doctors say"


avatar van willemdeux
Ik zou zeggen geef het nog een dag en dan de finale. Hanszel heeft een moeizame KO gekozen

avatar van Hanszel
Ja, Third man on the moon gaat door. Jammer dat het niet zo leeft, deze Masters of Reality. Misschien een te beperkte discografie, en ook omdat hun laatste écht goeie plaat alweer 19 jaar oud is. Maar goed. Nog één battle voor de finale:

3 The Blue Garden - Domino

1 - 0




avatar van Hanszel
Haha, vol verwachting wachtten danny de punk, Bonk en willemdeux om weer een stem uit te brengen

Nu Jools en Poeha nog, dan kan de finale beginnen (en een volgende KO, die hopelijk wat enthousiaster ontvangen wordt....)

avatar van Poeha
4-1

Deze battle gaat overduidelijk de verkeerde kant op, dus nu zoeken we nog 4 of 5 mensen

avatar van dix
dix
Ik zal eens luisteren


avatar van Bonk
Nou Hanszel, kom maar op met die finale!

avatar van dix
dix
Ja, 6-1

avatar van dix
dix
Bonk schreef:
Nou Hanszel, kom maar op met die finale!

Van 27 september tot en met 15 oktober?

avatar van Hanszel
Ok dan! Komt ie.

De drie nummers die de finale spelen zijn (in alfabetische volgorde)

- High Noon Amsterdam
- The Blue Garden
- Third Man on the Moon


Punten geven gaat als volgt: Het beste nummer krijgt 4 punten, de net-niet het beste 2 en die andere dan 1 voor het bereiken van de finale.

De punten geef je ook in dezelfde volgorde, dus voor mij (Blue garden = beste, HNA 2e beste) is dat:

2-4-1

Stemmen kan tot 15 oktober, of eerder, als er langer dan 2 dagen geen stem meer bijkomt Laat u horen!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:36 uur

geplaatst: vandaag om 17:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.