MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:

HALVE FINALES VAN DE CSNY KO!

https://images.pulsewebcontent.com/photos/2019/03_Mar/800/CSNY74_3_19.jpg

En toen waren er nog 4 nummers over. Van 4 verschillende albums. Toch wel enigszins verrassend vind ik dat er nog twee nummers van Buffalo Springfield in de race zijn. En hoewel er wat mij betreft ook best andere nummers in deze halve finales hadden mogen staan, durf ik ook zonder problemen te zeggen dat er 4 pareltjes overgebleven zijn. Toch zullen we ook uiteindelijk maar 1 nummer overhouden.

1. Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair vs. Buffalo Springfield - Expecting to Fly
2. Buffalo Springfield - For What It’s Worth vs. Crosby, Stills & Nash - Suite: Judy Blue Eyes

Tot de 7, 1 verschil

1. Crosby, Stills, Nash & Young - Almost Cut My Hair vs. Buffalo Springfield - Expecting to Fly

0-1

1-4
Een Young beauty

2. Buffalo Springfield - For What It’s Worth vs. Crosby, Stills & Nash - Suite: Judy Blue Eyes

0-1

Voor wat het waard is: 3-5.

Geen Ohio of Helpless.. tssk.

6-7

FINALETIJD!

Déjà Vu mag dan als het meesterwerk bescheiden worden, maar er staat geen nummer van dit album in de finale. Ik had deze vooraf niet durven voorspellen, maar gezien de pracht van beide nummers is het ook weer niet meer dan terecht, al is het maar zo omdat wij het met zijn allen zo gestemd hebben.

Vs.

Tot de 8, 1 verschil

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:21 uur

geplaatst: vandaag om 18:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.