Muziek / Muziekgames / Beste Nederlandstalige Nummer 2020 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2020, 18:00 uur
4-4
Frans Halsema nu pas voor de eerste keer geluisterd. Het zal wel met sentiment en nostalgie te maken hebben, denk ik dan. Best mooi hoor, maar kwartfinale?
Frans Halsema nu pas voor de eerste keer geluisterd. Het zal wel met sentiment en nostalgie te maken hebben, denk ik dan. Best mooi hoor, maar kwartfinale?
0
geplaatst: 14 juni 2020, 18:17 uur
8-4
7. Klein Orkest Laat Mij Maar Alleen - Wim Sonneveld Het Dorp
1-0
7. Klein Orkest Laat Mij Maar Alleen - Wim Sonneveld Het Dorp
1-0
1
geplaatst: 14 juni 2020, 18:35 uur
Ik vind dit een leuke K.O. Helaas heb ik niet vaak genoeg kunnen stemmen om favorieten een ronde verder te helpen.
Er moet mij wel één ding van het hart: al die negatieve commentaren halen voor mij wel een beetje de lol weg. Ik vind het vooral jammer en niet aardig dat degene die ons uitgenodigd heeft om onze favoriete 10 (of 20) Nederlandstalige platen te nomineren zo hard is over nummers die hij niet leuk vindt...
Er moet mij wel één ding van het hart: al die negatieve commentaren halen voor mij wel een beetje de lol weg. Ik vind het vooral jammer en niet aardig dat degene die ons uitgenodigd heeft om onze favoriete 10 (of 20) Nederlandstalige platen te nomineren zo hard is over nummers die hij niet leuk vindt...
0
geplaatst: 14 juni 2020, 18:39 uur
8. Harrie Jekkers - De Man in de Wolken - Zjef Vanuytsel De Zotte Morgen
1-0
1-0
0
geplaatst: 14 juni 2020, 18:43 uur
Ceasar schreef:
Ik vind dit een leuke K.O. Helaas heb ik niet vaak genoeg kunnen stemmen om favorieten een ronde verder te helpen.
Jammer dat je het zo ziet. Volgens mij is eenieder vrij om zijn liefde voor de een dan wel de ander kenbaar te maken. Je organiseert iets omdat je liefde bij het onderwerp ligt. Lijkt me niet meer dan logisch dat je dan ook je favorieten - en niet-favorieten - hebt.
1
geplaatst: 14 juni 2020, 18:49 uur
Scorpion_21 schreef:
Jammer dat je het zo ziet. Volgens mij is eenieder vrij om zijn liefde voor de een dan wel de ander kenbaar te maken. Je organiseert iets omdat je liefde bij het onderwerp ligt. Lijkt me niet meer dan logisch dat je dan ook je favorieten - en niet-favorieten - hebt.
(quote)
Uiteraard heeft iedereen zijn favorieten en niet-favorieten. Het is gewoon niet leuk om al die negativiteit te lezen. Ook als het een nummer betreft waar mijn voorkeur niet naar uit gaat vind ik zulke reacties niet leuk om te lezen. Zeker niet van degene die ons uitgenodigd heeft om favorieten te delen. Is mijn mening. Ik waardeer je initiatief en je moeite zeer, hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan.
* denotes required fields.