menu

Muziek / Muziekgames / Beste Nederlandstalige Nummer 2020 K.O.

zoeken in:
avatar van Poek
2-0


avatar van vigil
3-1

avatar van laxus11
4-1

4-2

avatar van Kramer
Twee ontzettende rotnummers in een genre dat me toch zou moeten bevallen.

4-3

Arbeidsdeskundige
5-3

avatar van johan de witt
97. Hans de Booij - Een Vrouw Zoals Jij - Kadril - Louise

Arbeidsdeskundige
1-0

avatar van vigil
2-0

Die 2de kon ik hiervoor nog niet


Wrathchild1
4-0


avatar van laxus11
5-1

avatar van laxus11
98. Meuris - Dichter bij de Liefde (Ben Ik Nooit Geweest Sedert Jou) - Rita Hovink - Laat Me Alleen


avatar van laxus11
0-2

avatar van vigil
1-2

Wrathchild1
2-2


avatar van Simon77
3-3

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
4-3


avatar van Bucquoy
5-4

avatar van Bucquoy
99. De Jeugd van Tegenwoordig - Een Barkie - Blof - Eilanden

Wrathchild1
0-1


1-2

avatar van laxus11
2-2

avatar van Scorpion_21
Edgar18 schreef:
(quote)
Water / Vuur krijgt binnen één minuut drie tegenstemmen, terwijl het toch niet zo'n heel bekend nummer is. Ofwel, ik denk dat je zeker een punt hebt. Ook met dat van dat paard trouwens.

Dan ga je eraan voorbij dat de lijst al een week wordt aangevuld en je dus al een week kunt luisteren naar wat je niet kent (ja ik voel mij aangesproken als een van de 3 stemmers). Ik denk dat er per saldo minder hiphopliefhebbers zijn hier, maar ik heb afgelopen dagen ook een aantal keer wel voor hiphop gestemd. Vind water/vuur gewoon niet zo'n goed nr, dat kan toch?

Ik ben groot liefhebber van kleinkunst (hoewel dat als een rotwoord wordt gezien door kleinkunstenaars zelf) en die hebben het hier ook structureel lastig.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:05 uur

geplaatst: vandaag om 10:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.