MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:

MVW
Tien jaar geleden alweer maar wel veel gedraaid toen (had wel een andere favoriet op het album; Behind The Stars). Toen ook nooit doorgehad dat het Panda Bear is die meezingt op dit nummer...

4-1

209 Camila Cabello feat. Young Thug - Havana vs. Taio Cruz - Dynamite

1-0

MVW
3-1 vanwege het trompetje

Arbeidsdeskundige
5-1

Arbeidsdeskundige
210 Mim Suleiman - Mingi vs. Skrillex feat. Rick Ross - Purple Lamborghini

Arbeidsdeskundige
0-1

Lekkere titel wel, Purple Lamborghini. Lijkt mij meer iets voor de discografie van Lil Pump.

1-1

2-1
Mausie schreef:
Lekkere titel wel, Purple Lamborghini. Lijkt mij meer iets voor de discografie van Lil Pump.

De titel is niet geheel vrij van dubbele bodem

211 Pional - Casualty vs. Daphni - Ye Ye

Arbeidsdeskundige
2-0

MVW
Sterke battle, Daphni's eerste album heeft hier een wat laag gemiddelde maar vind het wel een geslaagd side project. Al geef ik zelf de voorkeur aan Yes, I Know.

4-1

Weer 2 bangers, opnieuw laat ik de eer om te beslissen aan iemand anders:

4-3

4-5
Lekkere comeback.

212 The Juan Maclean - I've Waited for So Long vs. Avicii - Levels
1-0

Ik zal niet snel voor een EDM track kiezen, maar Levels is toch wel leuk. Bovendien veel meer party dan de tegenstander. Lekker wat bier in je mik en gaan.

1-1

Die van JML zou ik een behoorlijke afknapper vinden op alle party's. Die van Avicii enkel op sommige.

1-2

MVW
Echt álle party's? Nou...

2-2

Gast
geplaatst: vandaag om 23:02 uur

geplaatst: vandaag om 23:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.