MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:

71 Jagwar Ma - Uncertainty (Cut Copy Remix) vs. Far East Movement feat. Cataracs & Dev - Like a G6

3-1, omdat het kan

Titmeister schreef:
3-1, omdat het kan

Maar het hoeft niet

Nou laat ik het zo stellen: Uncertainty vind ik inherent het betere nummer, maar ik heb er nooit op geparty'd. Op Like a G6 wel (en daar schaam ik me niet voor)

Titmeister schreef:
Nou laat ik het zo stellen: Uncertainty vind ik inherent het betere nummer, maar ik heb er nooit op geparty'd. Op Like a G6 wel (en daar schaam ik me niet voor)

Ach, ik denk dat we allemaal wel los gegaan zijn op Boom Boom Pow en I gotta Feeling, onze leeftijd gezien. Gêne is niet nodig.

aerobag schreef:
(quote)

Ach, ik denk dat we allemaal wel los gegaan zijn op Boom Boom Pow en I gotta Feeling, onze leeftijd gezien. Gêne is niet nodig.

Dat zijn nog goede nummers in het muzikale spectrum van sommige kroegen die veelvuldig werden bezocht in de studententijd

aerobag schreef:
(quote)

Op Like a G6 wel, hoor. I Gotta Feeling vind ik misschien wel de grootste draak aller tijden.

5-1

72 Miami Nights 1984 - Ocean Drive vs. Lindstrøm & Christabelle - Lovesick
1-0

6-1

73 Future Islands - Seasons (Waiting on You) vs. Cut Copy - Meet Me in a House of Love

0-3

Die eerste heeft wel de betere grunts.

Twee toppers, maar Cut Copy meer party.

4-4

Mausie schreef:
Twee toppers, maar Cut Copy meer party.

Mijn Sam T. Herring-dansjes op Seasons zijn anders quite the party starter

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.