MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:
Titmeister schreef:
21 Four Tet - Plastic People vs. Peggy Gou - It Makes You Forget (Itgehane)

0-1
Haha, dat net nu plastic people tegenover Peggy Gou moet staan. Check deze post. Wang heeft wat mij betreft iets meer credibiliteit, zeker na deze video van Peggy, dus ja.

In ieder geval, props voor de producer van It Makes You Forget (Itgehane). Ik heb hem niet voor niets op vinyl liggen.

1-5

22 Crystal Castles feat. Robert Smith - Not In Love vs. Tame Impala - Let It Happen

0-1

Deze battle komt te vroeg...

1-2

Ploppesteksel schreef:
(quote)
Haha, dat net nu plastic people tegenover Peggy Gou moet staan. Check deze post. Wang heeft wat mij betreft iets meer credibiliteit, zeker na deze video van Peggy, dus ja.

In ieder geval, props voor de producer van It Makes You Forget (Itgehane). Ik heb hem niet voor niets op vinyl liggen.

Ach ja, ik geloof het ook wel, ik heb haar eens live gehoord en dat was heel ver verwijderd van het niveau van haar producties. Maar 'ghost producing' is best een normaal iets; kennelijk achtte de echte producer het toch beter om het onder Peggy Gou's naam uit te brengen... En ik hoef gelukkig niet naast mevrouw Gou te wonen.

2-4 Stevige battle!

Met pijn in het hart.

4-4

23 Tove Lo ft. Hippie Sabotage - Stay High (Habits Remix) vs. Jon Hopkins - Emerald Rush

1-0

6-1 Meer party!

24 Peggy Gou - Starry Night vs. Tourist - Tonight

1-0

4-1 voor Daniel Wang

Vorige uitslag

6-1

Vorige

25 Todd Terje - Ragysh vs. CamelPhat & Elderbrook - Cola

1-0

TT heeft betere nummers en ik heb wel een zwak voor Cola

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 08:27 uur

geplaatst: vandaag om 08:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.