MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:
2-0

POOWLOOWNEEEJZUUUHHHH

2-1

Haha. Ik heb een collega die vroeger een redelijk betamelijk trance- en deep house-dj was. Tijdje terug was hij gevraagd om te draaien op een bruiloft. We zaten samen in de auto naar een externe afspraak een beetje te brainstormen wat ie daar zou draaien, gezien zijn normale stijl allicht niet zou aanslaan... Dat weekend kreeg ik een filmpje van hem doorgestuurd van een stel bruiloftgangers in polonaise op Liever te Dik in de Kist met het onderschrift 'dit is de laatste keer dat ik draai'

3-1

Arbeidsdeskundige
4-1

MVW
Zullen deze maar afronden, al is LTDIDK natuurlijk ook een uit-ste-kend nummer:

5-1

---

39 Earth To Mickey - Brace & Bit vs. Caribou - Can't Do Without You

0-1

ETM ook goed!

1-3

2-4

2-5

40 French Montana feat. Swae Lee - Unforgettable vs. Avicii feat. Aloe Blacc - Wake Me Up

0-0

1-0

MVW
Beide niet om over naar huis te schrijven:

4-0

5-0

41 Shakedown - At Night (Peggy Gou's Acid Journey Remix) vs. Otto Knows - Million Voices
1-0

2-0

Sympathie-stem voor Otto Knows. Shakedown is veel beter natuurlijk, al vind ik een andere versie uit 2001 wel lekkerder klinken. Geen idee hoe die officieel heet. Die stond op één of andere verzamel-CD uit 2002.

3-1

Arbeidsdeskundige
4-1

42 Mosca - Bax vs. Tshegue - Muanapoto

0-1

Beiden erg fijn.

Arbeidsdeskundige
0-2

0-3

2-3

edit: oei ik denk dat Poet niet zo blij is met mijn stem

2-4

Dikke PBH+Koen-livefissa jwz

panjoe (moderator)
4-4

4-5

43 Kavinsky - Nightcall vs. Låpsley - Operator (DJ Koze Remix)

Gast
geplaatst: vandaag om 09:58 uur

geplaatst: vandaag om 09:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.