MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:
MVW
Moeilijke deze, kende de tune wel maar geen idee dat het een nieuwe van The Chemical Brothers was. Hopelijk een langere houdbaarheid dan Galvanize... Edit: oh Swoon is al van 2010. Ik heb niks gezegd

2-2

MVW schreef:
Hopelijk een langere houdbaarheid dan Galvanize...
Huh?

MVW

Leuk voor die mensen maar als festivalweides de maatstaf zijn voor de houdbaarheid van muziek dan wordt wss niks oud...

Ik word iig regelrecht 2005 in gekatapulteerd als ik het hoor.

Galvanize is natuurlijk gewoon een moderne genre-klassieker en absoluut een blijver. Enfin, dat terzijde.

Swoon krijgt m'n vote.

3-2

Arbeidsdeskundige
3-3

MVW schreef:
(quote)

Leuk voor die mensen maar als festivalweides de maatstaf zijn voor de houdbaarheid van muziek dan wordt wss niks oud...
Ik bedoelde vooral dat het met die acid-lijn aan het eind zelfs in 2019 nog erg pertinent klinkt. Maar goed: agree to disagree . Festivalweides zijn inderdaad geen maatstaf, hoor. Dan is Ruby van Kaiser Chiefs zelfs nog een topper.

Komende 10 battles:

61 Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like vs. Ivy Lab - 20 Questions
62 Thom Yorke - Traffic vs. Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Running to the Sea
63 Lorenzo Senni - The Shape of Trance to Come vs. Broederliefde - Jungle
64 Mura Masa feat. Nao - Firefly vs. Klangkarussell - Sonnentanz
65 Dua Lipa - Don't Start Now vs. Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
66 D'Angelo & the Vanguard - Ain't That Easy vs. Fifth Harmony feat. Ty Dolla $ign - Work from Home
67 Jay-Z & Kanye West - Ni**as in Paris vs. Goose - Synrise
68 Clouds - Chained to a Dead Camel vs. Ripperton - Random Violence
69 Rival Consoles - Dreamer's Wake vs. Factory Floor - Turn it Up
70 The Chemical Brothers - Got to Keep On vs. Friendly Fires - Heaven Let Me In

Maar eerst:

60 Leon Vynehall - Step or Stone (Breath or Bone) vs. Bonobo - Kiara

0-0

Mmm... Moeilijk. In eerste instantie dacht ik dat Kiara te downtempo was, maar dat blijkt niet het geval te zijn nu hij hier weer opstaat. Vynehall, zoals gewoonlijk, ook prima!

0-1

MVW
Ploppesteksel schreef:
(quote)
Ik bedoelde vooral dat het met die acid-lijn aan het eind zelfs in 2019 nog erg pertinent klinkt. Maar goed: agree to disagree . Festivalweides zijn inderdaad geen maatstaf, hoor. Dan is Ruby van Kaiser Chiefs zelfs nog een topper.

Ah ja zover was ik niet gekomen, maakt het wel wat interessanter idd. En 10x liever dat dan Ruby

1-1

Idd, Kiara is geen volle bak party, maar kan er toch wel goed los op gaan en is ook wel een beter nummer, al is Vynehall ook gewoon prima.

1-2

panjoe (moderator)
2-2

Aparte keuze voor deze Vynehall, MVW, al vind ik het idd wel een prima nummer, maar als groot liefhebber van de man zou ik eerder denken aan zijn bekendere tracks als Butterflies, Blush, of zeker het machtige It's Just (House of Dupree). Step Or Stone lijkt bijna wel een stijloefening voor die laatste banger.

MVW
Gevalletje oude liefde roest niet denk ik. Open EP was m'n eerste kennismaking met Vynehall en sindsdien komt Step Or Stone regelmatig voorbij in m'n favorieten playlist. Z'n overige werk heb ik niet heel vaak gedraaid maar House of Dupree is ook erg fijn idd.

Arbeidsdeskundige
3-2

3-3

4-4

Iemand die hem wil beslissen?

4-5

61 Armin van Buuren feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like vs. Ivy Lab - 20 Questions

Arbeidsdeskundige
1-0

MVW schreef:
Moeilijke deze, kende de tune wel maar geen idee dat het een nieuwe van The Chemical Brothers was. Hopelijk een langere houdbaarheid dan Galvanize... Edit: oh Swoon is al van 2010. Ik heb niks gezegd

2-2

Deze remix The Chemical Brothers - Swoon ( Prins Thomas & Lindstrom Remix )

En niet haten op Galvanize, wat een fijn en opzwepend nummer blijft dat!

MVW
Dance Lover schreef:
(quote)

Deze remix The Chemical Brothers - Swoon ( Prins Thomas & Lindstrom Remix )

En niet haten op Galvanize, wat een fijn en opzwepend nummer blijft dat!

Interessant, ben wel Lindstrom-liefhebber (Where You Go I Go Too ). Met Prins Thomas iets gemengdere ervaringen. Ben benieuwd hoe deze valt.

En geen haat richting Galvanize verder hoor maar een 8,5 is het ook niet meer voor mij.

1-5

62 Thom Yorke - Traffic vs. Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Running to the Sea

0-1 Easy!

Where You Go I Go Too indeed!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:44 uur

geplaatst: vandaag om 18:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.