MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:
Oh, No Brainer is uitgeschakeld. Hoe dan?

2-4

83 Neon Indian - Polish Girl vs. Holden - Blackpool Late Eighties

0-1

Beiden fijn, grensgevalletje qua partygehalte.

In no way is Blackpool een partynummer, kan bijna doof op de ander stemmen (maar luister hem nu toch hoor)

1-1

MVW
Polish Girl is mij iets te happy de peppie en dat van Holden is gewoon een lekker partynummer*

2-2

* Gelukkig niet alléén maar voetjes van de vloer en handjes in de lucht muziek hier. En als een nummer unaniem geen partymuziek is valt 'ie zo af, da's het mooie aan KO he.

panjoe (moderator)
2-3

Blackpool Late Eighties is super euforisch en kan w.m.b. prima als rustpuntje in een set worden gedraaid. Dan gaan de handjes volgens mij gemakkelijk de lucht in. Die andere is slaapverwekkend.

MVW schreef:
Polish Girl is mij iets te happy de peppie en dat van Holden is gewoon een lekker partynummer*

2-2

* Gelukkig niet alléén maar voetjes van de vloer en handjes in de lucht muziek hier. En als een nummer unaniem geen partymuziek is valt 'ie zo af, da's het mooie aan KO he.

Eens met deze sympathieke meneer. Niek snapt soms geen dingen.

2-4

Op die melodieuze lijntjes van Blackpool kan ik wel los gaan hoor.

2-5

84 Blanck Mass - Rhesus Negative vs. Kyodai - Breaking

1-0

MVW
Lastig, allebei lekker.

2-0

Ik leefde tot zojuist in de veronderstelling dat Blackpool Late Eighties puur en alleen bestaat bij de gratie om mijn gevoelige introverte ziel te strelen, nu wordt het blijkbaar gekaapt om met handjes op te wapperen

Daar heb je toch al Jerry voor, laat ons lekker partyen

2-1 die eerste wordt wel een ongezellig feestje

3-1

panjoe (moderator)
3-2

Arbeidsdeskundige
4-2

4-3

Dankzij de radioshow van Lefto ooit leren kennen... Wat een plaat. Het enige minpunt is dat die euforische drop op 3:20 slechts 15 seconden duurt.

5-3

85 Typhoon - IJswater vs. Balthazar - Fever

1-0

2-0

Arbeidsdeskundige
3-0

3-2

MVW
3-3

4-3

5-3

86 Namasenda - Donuts vs. Fisher - Losing It

0-1

Onbegrijpelijk dat Kyodai heeft verloren. Hebben jullie serieus al gefeest op Blanck Mass?

0-2
Niet beter (en intussen wel beu gehoord), maar wel een banger die op festivalweides z'n werk doet.

Arbeidsdeskundige
0-3

0-4

Gast
geplaatst: vandaag om 07:17 uur

geplaatst: vandaag om 07:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.