MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:

MVW
1-1

1-2

Arbeidsdeskundige
1-4

2-4

Allebei kleppers van jewelste.

3-4

panjoe (moderator)
4-4

5-4

Nieuwe battles staan op pagina 3.

104 Jonas Blue, Jack & Jack - Rise vs. Major Lazer feat. Nyla & Fuse ODG - Light It Up

0-1

0-2

1-2

MVW
1-4

2-4

panjoe (moderator)
Nadeel van zo'n eerste ronde is dat je het ene moment tegen 212 moet stemmen, en het andere moment voor Light It Up...

2-5

2-5

105 Superdiesel - Ticket Naar De Zon (Prins Thomas Billett Til Solen Diskomiks) vs. De Likt - Ja Dat Bedoel Ik

0-0

panjoe (moderator)
1-0

MVW
Jup, al op behoorlijk wat dingen gestemd die ik liever niet hoor en aan de andere kant duivelse dilemma's soms. Deze zijn allebei ok:

2-0

2-1 eerste ook leuk, maar de tweede heb ik toch meer op geparty'd

3-1 besteooit hoor, beter wordt het hier echt niet. mag gewoon dit hele zootje winnen.

edit: Het gaat hier helaas niet over het origineel. M'n punt blijft gelden, maar het origineel is toch wel veel beter. Waarom staat die hier niet? Deze classic heeft helemaal geen brakke dance-remix nodig. Het nummer is goed zoals het is.

Arbeidsdeskundige
3-2

Johnny Marr schreef:
3-1 besteooit hoor, beter wordt het hier echt niet. mag gewoon dit hele zootje winnen.

edit: Het gaat hier helaas niet over het origineel. M'n punt blijft gelden, maar het origineel is toch wel veel beter. Waarom staat die hier niet? Deze classic heeft helemaal geen brakke dance-remix nodig. Het nummer is goed zoals het is.

Nou weet ik dat jij 1 op de 3 nummers hier tot 'besteooit' bestempelt, dus dat dat stempel niet zo veel voorstelt, maar weet je zeker dat je niet bedoelt dat Prins Thomas van het best wel brakke origineel nog een zeer fatsoenlijk nummer brouwt? (Bovendien is het origineel uit 2004, dus die zou hier niet eens mee mogen doen)

Titmeister schreef:
(quote)

Nou weet ik dat jij 1 op de 3 nummers hier tot 'besteooit' bestempelt, dus dat dat stempel niet zo veel voorstelt, maar weet je zeker dat je niet bedoelt dat Prins Thomas van het best wel brakke origineel nog een zeer fatsoenlijk nummer brouwt? (Bovendien is het origineel uit 2004, dus die zou hier niet eens mee mogen doen)

Oh ja, goed punt. Origineel is idd uit 2004. Toch is het origineel veel beter hoor. En ja besteooit is met een knipoog: zie je?

4-3

MVW
Kopt iemand 'm nog in of volgende?

4-5

106 Blood Orange - Uncle Ace vs. Paul Woodford - Heaven & Earth - Part 2

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 22:24 uur

geplaatst: vandaag om 22:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.