Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juni 2020, 11:32 uur
Die tweede is wel uitgegroeid tot een favoriet van mij sinds haar set op Lowlands een paar jaar terug.
1-2
1-2
0
geplaatst: 10 juni 2020, 11:45 uur
1-3
Beiden goed, maar voor mij toch meer luister- dan partymuziek. De tweede krijgt het voordeel van de twijfel
Beiden goed, maar voor mij toch meer luister- dan partymuziek. De tweede krijgt het voordeel van de twijfel

0
geplaatst: 10 juni 2020, 13:24 uur
Geen luisterlijst of clips of dergelijke? 
1-4
Zelfde idee als Yeahyeahyeah bij deze twee.

1-4
Zelfde idee als Yeahyeahyeah bij deze twee.
1
geplaatst: 10 juni 2020, 13:42 uur
Oef, daar vraag je me wat. Wil ik wel doen, maar heb daar tot het weekend geen tijd voor, ben ik bang...
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 10 juni 2020, 13:45 uur
3 Kali Uchis - Just a Stranger vs. The Opposites - Licht Uit
0
geplaatst: 10 juni 2020, 13:48 uur
Titmeister schreef:
Oef, daar vraag je me wat. Wil ik wel doen, maar heb daar tot het weekend geen tijd voor, ben ik bang...
(quote)
Het hoeft niet perse hoor. Het is tijdrovend, I know. Ik vroeg het mij gewoon af.

0
geplaatst: 10 juni 2020, 14:00 uur
Degene die het nieuwe koppel plaatst kan ook ff twee clipjes in de post plaatsen als 'ie daar zin in heeft. Niet veplicht natuurlijk maar lijkt me een kleine moeite.
1-3
Het minste wat ik van Kali heb gehoord tot nu toe en The Opposites viel me juist enorm mee dit keer.
1-3
Het minste wat ik van Kali heb gehoord tot nu toe en The Opposites viel me juist enorm mee dit keer.
1
geplaatst: 10 juni 2020, 14:15 uur
Prima nummer van Kali, maar dit is wel mijn favoriete Opposites:
1-4
Ik maak momenteel even gebruik van het feit dat het seminar waar ik bij aanwezig moet zijn digitaal is, en ik dus tussendoor een playlist in elkaar kan flansen. Weet niet of ik alle 512 nummers haal, maar ik zal hem openbaar maken, dus als anderen hem daarna verder aan willen vullen, be my guest
1-4
esteban schreef:
Het hoeft niet perse hoor. Het is tijdrovend, I know. Ik vroeg het mij gewoon af.
(quote)
Ik maak momenteel even gebruik van het feit dat het seminar waar ik bij aanwezig moet zijn digitaal is, en ik dus tussendoor een playlist in elkaar kan flansen. Weet niet of ik alle 512 nummers haal, maar ik zal hem openbaar maken, dus als anderen hem daarna verder aan willen vullen, be my guest

0
geplaatst: 10 juni 2020, 15:00 uur
Ik ben tot de helft van de battles gekomen, daar kunnen we wel even mee vooruit. Zoals gezegd, voel je vrij om hem verder aan te vullen:
Party like the 10's on Spotify - open.spotify.com
Party like the 10's on Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 10 juni 2020, 15:51 uur
3-5
---
5 David Guetta feat. Kid Cudi - Memories vs. Bruno Mars - 24K Magic
Lichte voorkeur voor de eerste: 1-0
---
5 David Guetta feat. Kid Cudi - Memories vs. Bruno Mars - 24K Magic
Lichte voorkeur voor de eerste: 1-0
0
geplaatst: 10 juni 2020, 16:08 uur
4-0
Uit de koker van Bruno Mars komt uitsluitend stront en Memories is wel een guilty pleasure van mij.
Uit de koker van Bruno Mars komt uitsluitend stront en Memories is wel een guilty pleasure van mij.
1
geplaatst: 10 juni 2020, 16:11 uur
6-0
Nostalgisch, inderdaad. Heerlijk melige oneliner om mee te zingen.
6 Dumbo Gets Mad - Makes You Fly vs. The Gaslamp Killer feat. Amir Yaghmai - Nissim
0-1
Beiden leuk!
Jammer van Kali trouwens... Veel beter dan Licht Uit
Nostalgisch, inderdaad. Heerlijk melige oneliner om mee te zingen.
6 Dumbo Gets Mad - Makes You Fly vs. The Gaslamp Killer feat. Amir Yaghmai - Nissim
0-1
Beiden leuk!
Jammer van Kali trouwens... Veel beter dan Licht Uit

* denotes required fields.