MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:
Prima kunnen partyen op Perfect Places tijdens Primavera '18

Die tweede is wel uitgegroeid tot een favoriet van mij sinds haar set op Lowlands een paar jaar terug.

1-2

1-3

Beiden goed, maar voor mij toch meer luister- dan partymuziek. De tweede krijgt het voordeel van de twijfel

Geen luisterlijst of clips of dergelijke?

1-4

Zelfde idee als Yeahyeahyeah bij deze twee.

esteban schreef:
Geen luisterlijst of clips of dergelijke?

Oef, daar vraag je me wat. Wil ik wel doen, maar heb daar tot het weekend geen tijd voor, ben ik bang...

Arbeidsdeskundige
1-5

Arbeidsdeskundige
3 Kali Uchis - Just a Stranger vs. The Opposites - Licht Uit

Arbeidsdeskundige
1-0

1-1

Fout maar goud.

Titmeister schreef:
(quote)

Oef, daar vraag je me wat. Wil ik wel doen, maar heb daar tot het weekend geen tijd voor, ben ik bang...

Het hoeft niet perse hoor. Het is tijdrovend, I know. Ik vroeg het mij gewoon af.

1-2

MVW
Degene die het nieuwe koppel plaatst kan ook ff twee clipjes in de post plaatsen als 'ie daar zin in heeft. Niet veplicht natuurlijk maar lijkt me een kleine moeite.

1-3

Het minste wat ik van Kali heb gehoord tot nu toe en The Opposites viel me juist enorm mee dit keer.

Prima nummer van Kali, maar dit is wel mijn favoriete Opposites:

1-4

esteban schreef:
(quote)

Het hoeft niet perse hoor. Het is tijdrovend, I know. Ik vroeg het mij gewoon af.

Ik maak momenteel even gebruik van het feit dat het seminar waar ik bij aanwezig moet zijn digitaal is, en ik dus tussendoor een playlist in elkaar kan flansen. Weet niet of ik alle 512 nummers haal, maar ik zal hem openbaar maken, dus als anderen hem daarna verder aan willen vullen, be my guest

4 Alexandra Stan - Mr. Saxobeat vs. Young Fathers - Get Up

Gretz schreef:
Prima kunnen partyen op Perfect Places tijdens Primavera '18

Jij partied ook op The National.

1-2

Arbeidsdeskundige
1-3

2-3

Ik ben tot de helft van de battles gekomen, daar kunnen we wel even mee vooruit. Zoals gezegd, voel je vrij om hem verder aan te vullen:

Party like the 10's on Spotify - open.spotify.com

MVW
3-5

---

5 David Guetta feat. Kid Cudi - Memories vs. Bruno Mars - 24K Magic

Lichte voorkeur voor de eerste: 1-0

4-0

Uit de koker van Bruno Mars komt uitsluitend stront en Memories is wel een guilty pleasure van mij.

6-0
Nostalgisch, inderdaad. Heerlijk melige oneliner om mee te zingen.

6 Dumbo Gets Mad - Makes You Fly vs. The Gaslamp Killer feat. Amir Yaghmai - Nissim

0-1

Beiden leuk!

Jammer van Kali trouwens... Veel beter dan Licht Uit

Gast
geplaatst: vandaag om 02:25 uur

geplaatst: vandaag om 02:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.