MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Elvis Aaron Presley K.O.

zoeken in:
5-2

17. Blueberry Hill vs (Let’s Have a) Party

0-1

Ast
0-2

0-3

0/4

0-5

18. Beyond the Bend vs Crying in the Chapel

0-1

0-2 met een griffel

Ast
0-3

0-4

Met vlag en wimpel zelfs, Shaky.

0/5

19. Bridge over Troubled Water vs Patch It Up

1-0

2-0

Zo, ik ben weer thuis; kan ik ook weer eens wat erbij typen
No contest dit; Patch It up één van de zwakste songs die Elvis ooit heeft opgenomen. Saai arrangement met een tekst die uit twee regeltjes bestaat. Elvis onwaardig nummer.

2-1

De studioversie van Patch it up is beduidend beter als de live versie. Bij de studioversie van Bridge hebben ze applaus toegevoegd, zo overdonderend is die versie, dus
3-1

Ast
4-1

5-0

Heb verkeerd gestemd dus Bridge krijgt mijn stem

20. Pledging My Love vs Easy Come, Easy Go

1/0

Pledging is fantastisch, maar de gitaarsolo in Easy Come vind ik zo heerlijk, dat ik daar voor ga,
1-1

Pledging My Love inderdaad geweldig. Easy Come, Easy Go was het eerste Elvis nummer dat ik bewust heb gehoord en waardoor mijn muzikale reis werd geopend: ik moet voor dat nummer gaan hier.

1-2

Ast
1-3

Shaky, is Bridge vs. Patch wel goed afgesloten? Volgens mij komen we een stem tekort?

spinout: Laxus1 heeft zijn stem bij Patch It Up weggehaald en naar Bridge overgebracht, waarmee die op 5 komt.

Klopt Sorry hoor.

Geen probleem, thanks voor het meedenken juist

Mijn vrouw staat onder de douche; ik ga kijken of ik haar rug moet wassen. Daarna duiken we het bed in. Tot morgen.

4-3

Gast
geplaatst: vandaag om 05:06 uur

geplaatst: vandaag om 05:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.