Muziek / Muziekgames / Elvis Aaron Presley K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 19 juni 2020, 21:37 uur
2-0
Zo, ik ben weer thuis; kan ik ook weer eens wat erbij typen
No contest dit; Patch It up één van de zwakste songs die Elvis ooit heeft opgenomen. Saai arrangement met een tekst die uit twee regeltjes bestaat. Elvis onwaardig nummer.
Zo, ik ben weer thuis; kan ik ook weer eens wat erbij typen
No contest dit; Patch It up één van de zwakste songs die Elvis ooit heeft opgenomen. Saai arrangement met een tekst die uit twee regeltjes bestaat. Elvis onwaardig nummer.
0
geplaatst: 19 juni 2020, 21:40 uur
De studioversie van Patch it up is beduidend beter als de live versie. Bij de studioversie van Bridge hebben ze applaus toegevoegd, zo overdonderend is die versie, dus
3-1
3-1
0
geplaatst: 19 juni 2020, 21:51 uur
Pledging is fantastisch, maar de gitaarsolo in Easy Come vind ik zo heerlijk, dat ik daar voor ga,
1-1
1-1
1
geplaatst: 19 juni 2020, 21:54 uur
Pledging My Love inderdaad geweldig. Easy Come, Easy Go was het eerste Elvis nummer dat ik bewust heb gehoord en waardoor mijn muzikale reis werd geopend: ik moet voor dat nummer gaan hier.
1-2
1-2
0
geplaatst: 19 juni 2020, 21:57 uur
Shaky, is Bridge vs. Patch wel goed afgesloten? Volgens mij komen we een stem tekort?
0
geplaatst: 19 juni 2020, 21:57 uur
spinout: Laxus1 heeft zijn stem bij Patch It Up weggehaald en naar Bridge overgebracht, waarmee die op 5 komt.
1
geplaatst: 19 juni 2020, 22:08 uur
Mijn vrouw staat onder de douche; ik ga kijken of ik haar rug moet wassen. Daarna duiken we het bed in. Tot morgen.
* denotes required fields.