MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Elvis Aaron Presley K.O.

zoeken in:
54. We Can Make the Morning vs Don't

Don't is een fijne klassieker (#1 hit), maar wat is We Can Make the Morning toch prachtig:

1-0

Ast
2-0

jeb777
2-1

Zack
3-2

Arbeidsdeskundige
4-4

6-4

55. Guitar Man vs Walk a Mile in My Shoes

Arbeidsdeskundige
0-1

1-1 Ook de 1981 versie van Guitar man met oorspronkelijk gitarist Jerry Reed op elektrische gitaar is geweldig!

jeb777
2-1

3-1

Ast
4-1

spinout schreef:
Ook de 1981 versie van Guitar man met oorspronkelijk gitarist Jerry Reed op elektrische gitaar is geweldig!

daar zijn de meningen dan toch over verdeeld... wat een kermis.

5-2 erg moeilijk deze maar weer dankzij Jerry Reed toch maar Guitar Man.

Ik vind het hele album Guitar Man geweldig. Echt goed gedaan door Felton Jarvis. Ook de juiste nummers gekozen, zoals de CD Too Much Monkey Business bewijst.

5-3 Beide goed

spinout schreef:
Ik vind het hele album Guitar Man geweldig. Echt goed gedaan door Felton Jarvis. Ook de juiste nummers gekozen, zoals de CD Too Much Monkey Business bewijst.

Je begeeft je op het randje van de spelregels Spinout; als je hierna claimt dat Viva Elvis en/of RE:Versions ook albums zijn waardoor je niet uit het raam wilt springen, denk ik dat de jury je gaat diskwalificeren

Wees gerust, die gedrochten mogen de naam Elvis niet dragen! Maar Guitar man, guilty pleasure .

nou, vooruit dan. Zo hebben we allemaal onze zondes op Elvis gebied

Ga je me nu verklappen dat He's Your Uncle Not Your Dad jouw guilty pleasure is

haha, poeh.. nee, niet bepaald.

Ik hoor trouwens iedereen die niet mee stemt in deze battles al denken 'het feit dat jullie Elvis luisteren is al guilty-pleasure genoeg'.

Niet iedereen heeft goede smaak.

Voor iedereen die nu niet meer kan volgen waar we eigenlijk zijn:

55. Guitar Man vs Walk a Mile in My Shoes

5-3

Gast
geplaatst: vandaag om 23:16 uur

geplaatst: vandaag om 23:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.