MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Elvis Aaron Presley K.O.

zoeken in:
Ast
3-5

[quote]Shaky schreef:
Zeker jammer van Polk, maar om dan daarna met zijn allen I've Lost You eruit te stemmen

Gekkies.

Yes, you've lost me there Shaky

3/6

31. Are You Lonesome Tonight? vs Hound Dog

Twee top 10 nummers in mijn boek. Ik ga dan toch voor de gevoeligheid van Lonesome.
2-0

Ik ga voor de hondsdolheid.

2-1

Gelijk heb je

2-2

jeb777
2-3

Ast
2-5

2-6

Laatste van ronde 3!

32. For the Good Times vs Suspicious Minds

jeb777
0-1

1-1

I'm a sucker for those ballads

jeb777

2-1

jeb777
raar volk

2-2

Ik stem op welk nummer ik liever hoor; niet op de zogenaamd verantwoorde keuze jeb777. Status van een plaat vind ik niet interessant wanneer het gaat om welke ik persoonlijk liever hoor.

Laat me dan ook voorop stellen dat Suspicious Minds uiteraard de bekendere plaat is, de grotere hit, een monument in het repertoire van Elvis en ook nog steeds een dikke 9 van mij krijgt. Maar dat neemt niets weg van het feit dat ik For the Good Times gewoon liever hoor van The King.

Een stem voor plaat a is dan ook nooit een stem tegen plaat b voor mij. Dus wees gerust; in een muziekspel waarbij Suspicious het zou opnemen tegen een plaat van een andere artiest, zou Suspicious van mij gewoon winnen.

En nu weer door met deze rete-spannende laatste battle van ronde 3! Benieuwd hoe deze gaat eindigen.

Gaat iets mis met stemmen mannen. johan de witt heeft zijn stem veranderd (hmm...) waardoor AbleMable nu per ongeluk verkeerd optelt.

Huidige tussenstand:

3-3

Ast
4-3

Zack
4-5

spinout schreef:
Ik ben n.a.v. dit topic weer begonnen aan Elvis the originals, aangezien ik er momenteel tijd voor heb. Check it out .

Laten we even verdiende reclame maken hier:

Voor de mensen die meer info zoeken over het proces dat Elvis doormaakte bij het opnemen van zijn nummers, zie dit topic van spinout:

Elvis' originals

Keep the music alive!

Arbeidsdeskundige
4-6

Gast
geplaatst: vandaag om 20:04 uur

geplaatst: vandaag om 20:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.