MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Elvis Aaron Presley K.O.

zoeken in:

7-2

Toch wel een duidelijke voorkeur voor Suspicious Minds hier.

Shaky schreef:
*Edit; Damn... Kees-Jan, je had de battle gisteren gewoon kunnen beslissen in het voordeel van In the Ghetto , wat hield je tegen??
Ik weet het, de pijn is ook nog steeds ondraaglijk. Ik was gisteren alleen helaas later thuis dan thelion, waardoor zijn keuze doorging

8-2

Ast
9-2

That's it. De keuzes zijn gemaakt. De finalisten zijn bekend.

Morgen, 17 juli 2020, rond 10.00 is het tijd voor de finalerondes. We zullen aftrappen met de kleine finale en gaan daarna door met de échte finale.

See you tomorrow!

9-3

9-4

In afwachting van....,
mijn persoonlijke Elvis top 5:
01:Burning Love
02:It's Still Here
03:Milkcow Blues Boogie
04:Baby, Let's Play House
05:Are You Lonesome Tonight?

Kan ik anderen wellicht ook overhalen om een persoonlijke Elvis top 5 te publiceren?

Misschien dat anderen het liever hier: Elvis Presley single top 5 zetten. Kan me voorstellen dat het delen van de persoonlijke top 5 in ons topic de spanning van de finale weg kan halen

Ik zie daar dat ik in 2013 een top 10 ingevuld heb. Slechts lichtelijk verandert.

Arbeidsdeskundige
10-4

KLEINE FINALE - KLEINE FINALE

https://www.needsomefun.net/wp-content/gallery/elvis-presley-childhood/4-Elvis-Presley-1939.jpg

Na wekenlang sterk strijd te hebben geleverd, strandden twee platen in het zicht van de haven. Die twee giganten verdienen het wel om nog even in de spotlight te staan en daarom spelen we een 'kleine finale'.

ALWAYS ON MY MIND

vs

THE WONDER OF YOU

tot de 9, met 1 stem verschil

0-1 Lichte voorsprong want allebei prachtig

0-2

Toch een lichte voorkeur voor The Wonder of You, hoewel ze inderdaad allebei prachtig zijn. Dat is maar logisch ook natuurlijk, want het gaat hier om The King!

Duidelijk voor mij!
2-2

2-3

Twee giganten in de loserfinale...oeps sorry: kleine finale

3-3

Ast
5-5

6/5

6-6

7-6

Geen moeilijke keuze voor mij.

jeb777
Ik had The Wonder of You op mijn bruiloft, maar toch... 8-6

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.