Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2021, 10:33 uur
10. Green Day - American Idiot (79)
Opgenomen in 14 lijstjes - Bovenaan bij MRDammann, Jizze en Hedser
American Idiot van het gelijknamige album uit 2004 en dat was een bom (of een granaat zo u wil) in de hitparades toen. Even waren ze toen de grootste band op aarde, maar klein zijn ze sindsdien nooit meer geweest zo blijkt uit de noteringen in de top-10 van Green Day. Jesus of Suburbia had trouwens ook nog een mooie toevoeging aan de lijst geweest als punkrockopera.
Opgenomen in 14 lijstjes - Bovenaan bij MRDammann, Jizze en Hedser
American Idiot van het gelijknamige album uit 2004 en dat was een bom (of een granaat zo u wil) in de hitparades toen. Even waren ze toen de grootste band op aarde, maar klein zijn ze sindsdien nooit meer geweest zo blijkt uit de noteringen in de top-10 van Green Day. Jesus of Suburbia had trouwens ook nog een mooie toevoeging aan de lijst geweest als punkrockopera.
1
geplaatst: 30 oktober 2021, 10:35 uur
And Out Come The Wolves van Rancid kan ik je nochtans erg aanbevelen, dumb_helicopter! Heel fijne punkrockplaat, lekker rechtoe-rechtaan en niet te moeilijk, gewoon gaan. Met inderdaad een ska-inslag bij veel nummeres, maar da's ook erg skatepunk natuurlijk.
Ik vind skatepunk eigenlijk nog heel erg een vorm van punk, terwijl poppunk voor mij eigenlijk gewoon catchy rock in een punkjasje is. Vandaar de spagaat in de eindlijst, maar hey, da's helemaal ok natuurlijk, het was een fijn weekje. Alvast bedankt (en nu duimen voor de winst van Come Out And Play, mijn nummer 2)!
Ik vind skatepunk eigenlijk nog heel erg een vorm van punk, terwijl poppunk voor mij eigenlijk gewoon catchy rock in een punkjasje is. Vandaar de spagaat in de eindlijst, maar hey, da's helemaal ok natuurlijk, het was een fijn weekje. Alvast bedankt (en nu duimen voor de winst van Come Out And Play, mijn nummer 2)!

0
geplaatst: 30 oktober 2021, 10:38 uur
Rancid is wel een beetje een Clash-kloon (al is daar niets mis mee).
1
geplaatst: 30 oktober 2021, 10:39 uur
9. Panic! At The Disco - I Write Sins Not Tragedies (86)
Opgenomen in 13 lijstjes - Bovenaan bij Edgar18, 50tracks en Gretz.
Door het laatste lijstje van Geert nog een duwtje in de top-10 gekregen. Zeer sterke love-hate plaat toen al en nu nog zo blijkt uit de scores. Eén van de aanvoerders van de emohype die er midden jaren 2000 plots gaande was samen met My Chemical Romance die net afviel bij de eliminaties. Toen ook not done om dit leuk te vinden als je enigszins tot de cool kids wou behoren, maar stiekem vond ik het wel leuk (niet verder vertellen, he?) ook door de fijne clip en de lange titels van hun nummers.
Opgenomen in 13 lijstjes - Bovenaan bij Edgar18, 50tracks en Gretz.
Door het laatste lijstje van Geert nog een duwtje in de top-10 gekregen. Zeer sterke love-hate plaat toen al en nu nog zo blijkt uit de scores. Eén van de aanvoerders van de emohype die er midden jaren 2000 plots gaande was samen met My Chemical Romance die net afviel bij de eliminaties. Toen ook not done om dit leuk te vinden als je enigszins tot de cool kids wou behoren, maar stiekem vond ik het wel leuk (niet verder vertellen, he?) ook door de fijne clip en de lange titels van hun nummers.
0
geplaatst: 30 oktober 2021, 10:43 uur
Poek schreef:
Da's zeker niet onjuist, daarom zijn ze een prima gateway band voor mensen die van '70s naar '90s punk willen springen, zo over de hardcore punk jaren '80 heen. De nummers zijn ook geen luie kopietjes, gewoon een voortzetting van die sound, dus ook wat mij betreft helemaal niks mis mee

0
geplaatst: 30 oktober 2021, 10:44 uur
8. Green Day - When I Come Around (87)
Opgenomen in 17 lijstjes - Bovenaan bij johan de witt
7. Green Day - Longview (87)
Opgenomen in 14 lijstjes - Bovenaan bij Johnny Marr
Beide luitenanten van Dookie staan ook broederlijk naast elkaar met een mooie 8ste en 7de plaats in deze Greatest Hits. Duidelijk dat bij het stempubliek de voorkeur uitgaat naar de 90's Green Day versus de Green Day 10 jaren later. When I Come Around kwam me nog bekend voor door de riff aan het begin van het nummer, maar Longview was me eigenlijk een blind spot, maar kent zo te zien een trouwe fanschare. Longview wint hier trouwens door meer noteringen op plaats 3.
Opgenomen in 17 lijstjes - Bovenaan bij johan de witt
7. Green Day - Longview (87)
Opgenomen in 14 lijstjes - Bovenaan bij Johnny Marr
Beide luitenanten van Dookie staan ook broederlijk naast elkaar met een mooie 8ste en 7de plaats in deze Greatest Hits. Duidelijk dat bij het stempubliek de voorkeur uitgaat naar de 90's Green Day versus de Green Day 10 jaren later. When I Come Around kwam me nog bekend voor door de riff aan het begin van het nummer, maar Longview was me eigenlijk een blind spot, maar kent zo te zien een trouwe fanschare. Longview wint hier trouwens door meer noteringen op plaats 3.
0
geplaatst: 30 oktober 2021, 10:48 uur
6. Jimmy Eat World - The Middle (89)
Opgenomen in 15 lijstjes - Bovenaan bij starbright boy, motel matches en Marty McFly
Jimmy Eat World is dan weer wat weggezakt door de lijstjes van de afgelopen 24u. Fijn ook om nog eens terug te horen met dat refrein dat catchy as hell is.
Opgenomen in 15 lijstjes - Bovenaan bij starbright boy, motel matches en Marty McFly
Jimmy Eat World is dan weer wat weggezakt door de lijstjes van de afgelopen 24u. Fijn ook om nog eens terug te horen met dat refrein dat catchy as hell is.
0
geplaatst: 30 oktober 2021, 10:53 uur
5. The Offspring - Come Out and Play (93)
Opgenomen in 15 lijstjes - Bovenaan bij Marco dB
Het populairste nummer dat niet in de startlijst stond komt van de hand van Dexter Holland en zijnen. Hoewel het stemgeluid van Holland zo herkenbaar als wat is, vind ik dit enigszins een vreemde eend in de bijt in hun populaire singles. Iets minder catchy, meer afwijkende songstructuur zoals het Arabisch aanvoelend riffje. Persoonlijk miste ik nog het The Kids Aren't Allright in de finale, maar met beide songs in de top-5 weet The Offspring zelfs Green Day te kloppen, maar wat met de resterende nummers van beide bands?
Opgenomen in 15 lijstjes - Bovenaan bij Marco dB
Het populairste nummer dat niet in de startlijst stond komt van de hand van Dexter Holland en zijnen. Hoewel het stemgeluid van Holland zo herkenbaar als wat is, vind ik dit enigszins een vreemde eend in de bijt in hun populaire singles. Iets minder catchy, meer afwijkende songstructuur zoals het Arabisch aanvoelend riffje. Persoonlijk miste ik nog het The Kids Aren't Allright in de finale, maar met beide songs in de top-5 weet The Offspring zelfs Green Day te kloppen, maar wat met de resterende nummers van beide bands?
0
geplaatst: 30 oktober 2021, 10:57 uur
4. Blink-182 - All The Small Things (103)
Opgenomen in 22 lijstjes
Zoals je kan zien bij niemand op 1. Op 2 zelfs ook niet. De hoogste positie die iemand van het stempubliek All The Small Things gegeven heeft is slechts plaatsje 3. En daar zat het probleem ook voor dit nummer: populair in de breedte, maar het ontbrak aan hoge noteringen om door te stoten naar het podium. Het heeft daar nochtans zeer lang gestaan, maar in het voorbij etmaal is het finaal voorbijgestoken en blijft het achter met de chocolade medaille.
Opgenomen in 22 lijstjes
Zoals je kan zien bij niemand op 1. Op 2 zelfs ook niet. De hoogste positie die iemand van het stempubliek All The Small Things gegeven heeft is slechts plaatsje 3. En daar zat het probleem ook voor dit nummer: populair in de breedte, maar het ontbrak aan hoge noteringen om door te stoten naar het podium. Het heeft daar nochtans zeer lang gestaan, maar in het voorbij etmaal is het finaal voorbijgestoken en blijft het achter met de chocolade medaille.
4
geplaatst: 30 oktober 2021, 11:03 uur
3. Wheatus - Teenage Dirtbag
Opgenomen in 19 lijstjes - Bovenaan bij Titmeister, GrafGantz en wendyvortex
Hier hebben jullie me verrast. Ik vreesde dat dit nummer zo uit de eliminatieronde ging gestemd worden, maar het tegendeel is waar: het kwam daar zelfs nooit van in de buurt en strandt uiteindelijk op een mooie derde plaats. Eikels van bandleden naar verluidt, maar wat een one-hitwonder hebben ze gemaakt. Meedrijvend op de American Pie-hype waar ze mooi beroep doen op twee van de acteurs om hun clip kracht bij te zetten. Vooral de eerste plaats van Titmeister verbaasde me, maar anderzijds zou het me ten zeerste verbazen mocht Titmeister niet afgeleid zijn van Stiffmeister uit American Pie?
Het vernoemen van Maiden vind ik trouwens ook steeds leuk in dit nummer.
Opgenomen in 19 lijstjes - Bovenaan bij Titmeister, GrafGantz en wendyvortex
Hier hebben jullie me verrast. Ik vreesde dat dit nummer zo uit de eliminatieronde ging gestemd worden, maar het tegendeel is waar: het kwam daar zelfs nooit van in de buurt en strandt uiteindelijk op een mooie derde plaats. Eikels van bandleden naar verluidt, maar wat een one-hitwonder hebben ze gemaakt. Meedrijvend op de American Pie-hype waar ze mooi beroep doen op twee van de acteurs om hun clip kracht bij te zetten. Vooral de eerste plaats van Titmeister verbaasde me, maar anderzijds zou het me ten zeerste verbazen mocht Titmeister niet afgeleid zijn van Stiffmeister uit American Pie?

Het vernoemen van Maiden vind ik trouwens ook steeds leuk in dit nummer.

1
geplaatst: 30 oktober 2021, 11:03 uur
dumb_helicopter schreef:
Zoals je kan zien bij niemand op 1. Op 2 zelfs ook niet. De hoogste positie die iemand van het stempubliek All The Small Things gegeven heeft is slechts plaatsje 3.
Zoals je kan zien bij niemand op 1. Op 2 zelfs ook niet. De hoogste positie die iemand van het stempubliek All The Small Things gegeven heeft is slechts plaatsje 3.
Maar al die kleine beetjes tellen op!
0
geplaatst: 30 oktober 2021, 11:13 uur
2. The Offspring - Self Esteem (127)
Opgenomen in 20 lijstjes - Bovenaan bij Frenkie!, Simon77 en Funky Bookie
Fuifklassieker Self Esteem neemt uiteindelijke de tweede plaats in. Daar zag het in begin niet zo naar uit, maar een fikse eindsprint zorgt finaal voor het blinkende zilver.
Opgenomen in 20 lijstjes - Bovenaan bij Frenkie!, Simon77 en Funky Bookie
Fuifklassieker Self Esteem neemt uiteindelijke de tweede plaats in. Daar zag het in begin niet zo naar uit, maar een fikse eindsprint zorgt finaal voor het blinkende zilver.
0
geplaatst: 30 oktober 2021, 11:15 uur
dumb_helicopter schreef:
Opgenomen in 22 lijstjes
Opgenomen in 22 lijstjes
Voor wat het waard is, als ik de moeite had genomen een top 10 te maken, had ik deze op 1 gezet. Maar een gezamenlijke vierde plek vind ik al boven verwachting.
4
geplaatst: 30 oktober 2021, 11:18 uur
1. Green Day - Basket Case (163)
Opgenomen in 25 lijstjes - Bovenaan bij Arno en laxus11
En op 1 staat: De gedoodverfde favoriet Basket Case! Vanaf het begin tot het einde imposant aan de leiding, waarbij het eigenlijk nooit in de problemen kwam. Heeft van zo goed als iedereen punten gekregen en algemeen dus een breed gedragen klassieker. Ik zie dat hij niet in de MuMeLadder staat, dus mijn eerste plekje in het nominatielijstje voor volgend jaar is bij dezen bezet.
Ik denk dat Green Day met recht en rede kan zeggen de grootste band te zijn in de topic, kijkende naar de noteringen, het aantal nummers en de populariteit: BJ Armstrong, Mike Grint en Tré Cool kunnen op beide oren slapen vannacht we hadden de Time of Our Lives met deze Greatest Hits.
Opgenomen in 25 lijstjes - Bovenaan bij Arno en laxus11
En op 1 staat: De gedoodverfde favoriet Basket Case! Vanaf het begin tot het einde imposant aan de leiding, waarbij het eigenlijk nooit in de problemen kwam. Heeft van zo goed als iedereen punten gekregen en algemeen dus een breed gedragen klassieker. Ik zie dat hij niet in de MuMeLadder staat, dus mijn eerste plekje in het nominatielijstje voor volgend jaar is bij dezen bezet.
Ik denk dat Green Day met recht en rede kan zeggen de grootste band te zijn in de topic, kijkende naar de noteringen, het aantal nummers en de populariteit: BJ Armstrong, Mike Grint en Tré Cool kunnen op beide oren slapen vannacht we hadden de Time of Our Lives met deze Greatest Hits.

7
geplaatst: 30 oktober 2021, 11:20 uur
Dank allemaal voor de zeer aangename week in dit toch wat ondergesneeuwde genre hier op MuMe. Bij deze geef ik het stokje door aan chevy93 voor de GH van Coldplay, eentje waar ik zelf ook naar uitkijk!
1
geplaatst: 30 oktober 2021, 11:21 uur
Intekenlijst. Informatie over het spel en over voorgaande edities: (links graag mee kopiëren)
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Let op: één inschrijving per persoon (uitgezonderd de dubbele in 2021 en de GH-finale).
29 oktober - chevy93 (Coldplay)
5 november -
12 november - Gebruiker43757 (Genesis na 1977)
19 november - laxus11 (Prince)
26 november - herman (50's Rock 'n Roll)
3 december - motel matches (Low)
10 december - Choconas (Angel Olsen)
17 december - Gretz (Jessie Ware)
24 december - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2021)
31 december - EttaJamesBrown (Janis Joplin meets Mamas & Papas)
7 januari 2022 - aerobag (In 2021 overleden (lead-)zangers))
14 januari 2022 - arcade monkeys (LCD Soundsystem)
21 januari 2022 - Casartelli (Magazine)
28 januari 2022 - luigifort (NNB)
4 februari 2022 - TornadoEF5 (Sweet Trip)
11 februari 2022 - JoaMuse (Wolf Alice)
18 februari 2022 - Brunniepoo (Gillian Welch en Dave Rawlings)
25 februari 2022 - Hedser (Fleetwood Mac)
4 maart 2022 - Shaky (Raymond van het Groenewoud)
11 maart 2022 - Kees-Jan (Johnny Cash)
18 maart 2022 - 123poetertjes (FKA twigs)
25 maart 2022 - dynamo d (New Model Army)
1 april 2022 - Johnny Marr (Tortoise)
8 april 2022 - Arno (King Crimson)
15 april 2022 - ranja (nnb)
22 april 2022 - Superbitch (Ray Charles)
29 april 2022 - Bonk *Steven Wilson)
6 mei 2022 - Teunnis (Border Community)
13 mei 2022 - Poek (onder 2 minuten)
20 mei 2022 - ArthurDZ (Fugazi)
27 mei 2022 - Plastic Bitch House (Robyn)
03 juni 2022 - El Ninjo (Best of Vara's Verrukkelijke 15: 1983 - 1989)
10 juni 2022 - AstroStart (John Grant)
17 juni 2022 - jordidj1 (Death)
24 juni 2022 - catdog (The Weeknd)
1 Juli 2022 - DjFrankie (nederlandse meidengroepen uit de jaren 70 en 80)
8 juli 2022 - dumb_helicopter (Nu Metal)
30 december 2022 - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2022) [/quote]
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Let op: één inschrijving per persoon (uitgezonderd de dubbele in 2021 en de GH-finale).
29 oktober - chevy93 (Coldplay)
5 november -
12 november - Gebruiker43757 (Genesis na 1977)
19 november - laxus11 (Prince)
26 november - herman (50's Rock 'n Roll)
3 december - motel matches (Low)
10 december - Choconas (Angel Olsen)
17 december - Gretz (Jessie Ware)
24 december - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2021)
31 december - EttaJamesBrown (Janis Joplin meets Mamas & Papas)
7 januari 2022 - aerobag (In 2021 overleden (lead-)zangers))
14 januari 2022 - arcade monkeys (LCD Soundsystem)
21 januari 2022 - Casartelli (Magazine)
28 januari 2022 - luigifort (NNB)
4 februari 2022 - TornadoEF5 (Sweet Trip)
11 februari 2022 - JoaMuse (Wolf Alice)
18 februari 2022 - Brunniepoo (Gillian Welch en Dave Rawlings)
25 februari 2022 - Hedser (Fleetwood Mac)
4 maart 2022 - Shaky (Raymond van het Groenewoud)
11 maart 2022 - Kees-Jan (Johnny Cash)
18 maart 2022 - 123poetertjes (FKA twigs)
25 maart 2022 - dynamo d (New Model Army)
1 april 2022 - Johnny Marr (Tortoise)
8 april 2022 - Arno (King Crimson)
15 april 2022 - ranja (nnb)
22 april 2022 - Superbitch (Ray Charles)
29 april 2022 - Bonk *Steven Wilson)
6 mei 2022 - Teunnis (Border Community)
13 mei 2022 - Poek (onder 2 minuten)
20 mei 2022 - ArthurDZ (Fugazi)
27 mei 2022 - Plastic Bitch House (Robyn)
03 juni 2022 - El Ninjo (Best of Vara's Verrukkelijke 15: 1983 - 1989)
10 juni 2022 - AstroStart (John Grant)
17 juni 2022 - jordidj1 (Death)
24 juni 2022 - catdog (The Weeknd)
1 Juli 2022 - DjFrankie (nederlandse meidengroepen uit de jaren 70 en 80)
8 juli 2022 - dumb_helicopter (Nu Metal)
30 december 2022 - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2022) [/quote]
2
geplaatst: 30 oktober 2021, 11:28 uur
Laat ik maar meteen bekennen dat ik Basket Case echt een vreselijk kutnummer vind, wanneer ze die draaien op een feestje en ik Armstrong hoor inzetten met “do you have the time to listen to me whine”, dan roep ik altijd heel luid “no” terug, en ga ik bier halen 
Maar uiteraard bedankt dh, zoals gezegd, ik vond het leuk

Maar uiteraard bedankt dh, zoals gezegd, ik vond het leuk

0
geplaatst: 30 oktober 2021, 11:55 uur
Bedankt voor de leuke week Dumb 
Basket Case zou zeker niet misstaan in de mumeladder

Basket Case zou zeker niet misstaan in de mumeladder
0
geplaatst: 30 oktober 2021, 12:02 uur
Bedankt DH!
Basket Case staat ook behoorlijk hoog in de top 2000: plek 396. Sowieso doet Green Day het daar goed met negen noteringen. Daarentegen nul in de MuMeladder
Basket Case staat ook behoorlijk hoog in de top 2000: plek 396. Sowieso doet Green Day het daar goed met negen noteringen. Daarentegen nul in de MuMeladder

0
geplaatst: 30 oktober 2021, 13:25 uur
dumb_helicopter schreef:
20. NOFX - Leave It Alone (48)
Genoemd in 8 lijstjes
(embed)
Me eigenlijk enkel bekend van naam en de vruchteloze pogingen van Arno (als ik me niet vergist) om The Decline in de MuMeladder te krijgen.
Helemaal correct. 20. NOFX - Leave It Alone (48)
Genoemd in 8 lijstjes
(embed)
Me eigenlijk enkel bekend van naam en de vruchteloze pogingen van Arno (als ik me niet vergist) om The Decline in de MuMeladder te krijgen.

0
geplaatst: 30 oktober 2021, 13:43 uur
Helaas net te weinig tijd om zelf nog een top 10 te maken, maar leuk om sommige favorieten weer eens te horen en nummers die me ontgaan zijn te ontdekken. En als organisator van de Linkin Park-editie een tijdje terug kijk ik nu al uit naar de Nu Metal-GH die dumb_helicopter net op de agenda gezet heeft. 

2
geplaatst: 30 oktober 2021, 13:59 uur
dumb_helicopter Je hebt een paar filmpjes verkeerd gecopypaste. Overkomt mij ook vaak. Prima nummer een trouwens. Leuk lijstje. Ik ga ook aanhaken bij Coldplay denk ik en proberen de hele lijst naar Parachutes (verreweg het beste album) te doen overhellen.
1
geplaatst: 30 oktober 2021, 14:52 uur
dumb_helicopter, bedankt voor deze week. Het was een feest der hekenning!
1
geplaatst: 30 oktober 2021, 17:31 uur
dumb_helicopter schreef:
Vooral de eerste plaats van Titmeister verbaasde me, maar anderzijds zou het me ten zeerste verbazen mocht Titmeister niet afgeleid zijn van Stiffmeister uit American Pie?
Vooral de eerste plaats van Titmeister verbaasde me, maar anderzijds zou het me ten zeerste verbazen mocht Titmeister niet afgeleid zijn van Stiffmeister uit American Pie?
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben
verder gewoon een topnummer, het hele coming-of-age-genre samengevat in één poppunknummer 
Dank overigens voor dit weekje nostalgie, denk dat het woord 'jeugdsentiment' nog nooit zo vaak is gevallen hier op MuMe als afgelopen week...
2
geplaatst: 30 oktober 2021, 17:47 uur
Lekker weekje Skatepunk/Poppunk dumb_helicopter. Heerlijk finalelijstje ook, daar kunnen best wat nummers van de Ladder in. Goed voor de diversiteit 

2
geplaatst: 30 oktober 2021, 18:00 uur
dumb_helicopter schreef:
Dank allemaal voor de zeer aangename week in dit toch wat ondergesneeuwde genre hier op MuMe. Bij deze geef ik het stokje door aan chevy93 voor de GH van Coldplay, eentje waar ik zelf ook naar uitkijk!
Nogmaals dank voor het invallen!Dank allemaal voor de zeer aangename week in dit toch wat ondergesneeuwde genre hier op MuMe. Bij deze geef ik het stokje door aan chevy93 voor de GH van Coldplay, eentje waar ik zelf ook naar uitkijk!
GREATEST HITS OF… COLDPLAY!
De meest geliefde en verguisde band op aarde. Volgens de wiki was het vrijwel precies vier jaar geleden dat de laatste editie gespeeld is. Sindsdien hebben ze twee nieuwe albums uitgebracht, de een wat beter ontvangen dan de ander. Tijd om de degens weer te kruisen. Zal er tussen het geweld van de eerste albums toch nog een moderne klassieker opstaan?
De startlijst is simpel: ik heb de twintig hoogst genoteerde platen van Coldplay uit de Top 2000 genomen. Dat betekent ook dat bepaalde albums er beter vanaf komen dan anderen. Het staat iedereen vrij om te proberen daar verandering in te brengen als je vindt dat dat onterecht is.

A Head Full of Dreams
A Sky Full of Stars
Adventure of a Lifetime
Christmas Lights
Clocks
Everglow
Every Teardrop Is a Waterfall
Everyday Life
Fix You
God Put a Smile Upon Your Face
Green Eyes
Hymn for the Weekend (met Beyoncé)
In My Place
Magic
Paradise
Something Just Like This (met The Chainsmokers)
Speed of Sound
Talk
The Scientist
Trouble
Viva la Vida
Yellow
Zoals altijd: nomineer (maximaal) 10 nummers die niet in de startlijst staan maar volgens jou wel erbij horen.
Deadline: Maandag 1 november 20.00 uur
(Effectief zal de deadline waarschijnlijk iets later zijn vanwege een etentje)
0
geplaatst: 30 oktober 2021, 18:01 uur
Ben benieuwd of er iets van hun nieuwe album in de top 20 gaat eindigen. 

0
geplaatst: 30 oktober 2021, 18:44 uur
Amsterdam
Don't Panic
High Speed
Life in Technicolor
Lost
Politik
Shiver
Sparks
Spies
The Hardest Part
Don't Panic
High Speed
Life in Technicolor
Lost
Politik
Shiver
Sparks
Spies
The Hardest Part
0
geplaatst: 30 oktober 2021, 19:00 uur
Te weinig kennis van het recentere oeuvre. Ik doe zeker wel mee in de finale.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.