Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
1
geplaatst: 9 april 2022, 09:07 uur
GREATEST HITS OF NU METAL:
Bedankt alvast aan alle stemmers van de afgelopen dagen. Het was voor een leuk weekje down memory lane en blij dat het zo veel bijval kreeg voor een genre dat meestal niet veel aan bod komt in de andere topics.
Beginnen doen we met de nummers 11-20:
11. Linkin Park - One Step Closer 49 (12) - Nr.1 van jordidj1
12. Papa Roach - Last Resort 49 (10)
13. Limp Bizkit - Break Stuff 46 (10)
14. Limp Bizkit - Take A Look Around 43 (8) - Nr.1 van wendyvortex
15. Korn - Blind 40 (11)
16. Korn - Got the Life 35 (7)
17. Linkin Park - Crawlin' 34 (9) - Nr.1 van pureshores
18. Guano Apes - Lords of the Boards 33 (6)
19. Slipknot - Wait And Bleed 24 (6)
20. Slipknot - Duality 21
Toch al enkele opvallende notering hierbij. Beide Slipknots staan bv. stijf onderaan, een positie die ik niet meteen bij hen verwacht had. Ook Limp Bizkit is beide noteringen al kwijt. Vooral Take a Look Around, was nog vrij goed begonnen, maar heeft in het tweede deel van het deelnemersveld amper nog punten gesprokkeld. Voor Papa Roach - die ik bij outsiders zette op voorhand - was het tegenovergestelde het geval: weinig bijval bij de eerste stemmers, om dan toch nog een boost te krijgen, maar net niet de top-10 gehaald. Ook Korn en Linkin Park zijn al twee noteringen kwijt, maar die hebben er gelukkig nog één of meerdere in de running.
Bedankt alvast aan alle stemmers van de afgelopen dagen. Het was voor een leuk weekje down memory lane en blij dat het zo veel bijval kreeg voor een genre dat meestal niet veel aan bod komt in de andere topics.
Beginnen doen we met de nummers 11-20:
11. Linkin Park - One Step Closer 49 (12) - Nr.1 van jordidj1
12. Papa Roach - Last Resort 49 (10)
13. Limp Bizkit - Break Stuff 46 (10)
14. Limp Bizkit - Take A Look Around 43 (8) - Nr.1 van wendyvortex
15. Korn - Blind 40 (11)
16. Korn - Got the Life 35 (7)
17. Linkin Park - Crawlin' 34 (9) - Nr.1 van pureshores
18. Guano Apes - Lords of the Boards 33 (6)
19. Slipknot - Wait And Bleed 24 (6)
20. Slipknot - Duality 21
Toch al enkele opvallende notering hierbij. Beide Slipknots staan bv. stijf onderaan, een positie die ik niet meteen bij hen verwacht had. Ook Limp Bizkit is beide noteringen al kwijt. Vooral Take a Look Around, was nog vrij goed begonnen, maar heeft in het tweede deel van het deelnemersveld amper nog punten gesprokkeld. Voor Papa Roach - die ik bij outsiders zette op voorhand - was het tegenovergestelde het geval: weinig bijval bij de eerste stemmers, om dan toch nog een boost te krijgen, maar net niet de top-10 gehaald. Ook Korn en Linkin Park zijn al twee noteringen kwijt, maar die hebben er gelukkig nog één of meerdere in de running.
0
geplaatst: 9 april 2022, 09:07 uur
Als het niet te laat is stuur ik binnen een kwartier ook nog een lijstje in.
0
geplaatst: 9 april 2022, 09:09 uur
herman schreef:
Ah, verdorie herman, net gemist. Ik zit helaas zelf nogal op tijd, dus ik ga niet kunnen wachten vrees ik.

0
geplaatst: 9 april 2022, 09:10 uur
dumb_helicopter schreef:
Ah, verdorie herman, net gemist. Ik zit helaas zelf nogal op tijd, dus ik ga niet kunnen wachten vrees ik.
(quote)
Geen probleem! Deadline was ook al lang gepasseerd natuurlijk. Ik volg de uitslag evengoed.
0
geplaatst: 9 april 2022, 09:10 uur
Te laat, stond geparkeerd .
1. System of a Down - Chop Suey
2. Deftones - Be Quiet and Drive (Far Away)
3. Deftones - Change (In The House Of Flies)
4. Deftones - My Own Summer (Shove It
5. System of a Down - Toxicity
6. Korn - Freak on a Leach
7. Linkin Park - Numb
8. System of a Down - B.Y.O.B.
9. Guano Apes - Open Your Eyes
10. Korn - Blind
1. System of a Down - Chop Suey
2. Deftones - Be Quiet and Drive (Far Away)
3. Deftones - Change (In The House Of Flies)
4. Deftones - My Own Summer (Shove It
5. System of a Down - Toxicity
6. Korn - Freak on a Leach
7. Linkin Park - Numb
8. System of a Down - B.Y.O.B.
9. Guano Apes - Open Your Eyes
10. Korn - Blind
0
geplaatst: 9 april 2022, 09:12 uur
10. Linkin Park - Numb (55) - 11 keer genoemd
Nummer 1 van mezelf
Wel blij dat mijn nummer 1 wel de top-10 kon bereiken. Ik heb deze leren kennen door de samenwerking met Jay-Z, waarbij ik eerst niet op de hoogte was dat er een versie met enkel Numb was. Ik heb dus maandenlang telkens doorgespoeld naar de leukere stukjes met Numb die ik fantastisch vond en nog steeds vind.
Nummer 1 van mezelf
Wel blij dat mijn nummer 1 wel de top-10 kon bereiken. Ik heb deze leren kennen door de samenwerking met Jay-Z, waarbij ik eerst niet op de hoogte was dat er een versie met enkel Numb was. Ik heb dus maandenlang telkens doorgespoeld naar de leukere stukjes met Numb die ik fantastisch vond en nog steeds vind.
1
geplaatst: 9 april 2022, 09:16 uur
9. System of a Down - B.Y.O.B (58) - 10 keer genoemd
Nummer 1 van Arno
Misschien wel passend om deze nog eens op te rakelen in tijden van oorlog. De Armeense Amerikanen van SOAD hebben natuurlijk ook al hun deel van het onnodige leed in hun moederland moeten verteren. Dit nummer gaat natuurlijk over de oorlog in Irak gaat.
Nummer 1 van Arno
Misschien wel passend om deze nog eens op te rakelen in tijden van oorlog. De Armeense Amerikanen van SOAD hebben natuurlijk ook al hun deel van het onnodige leed in hun moederland moeten verteren. Dit nummer gaat natuurlijk over de oorlog in Irak gaat.
2
geplaatst: 9 april 2022, 09:18 uur
8. Korn - Freak on a Leach (60) - 10 keer genoemd
Nummer 1 van Funky Bookie
Zelf heb ik iets minder met Korn, maar Freak on a Leach is wel een erg fijne als die op feestje voorbij passeert. De dreigende gitaar en het 'brabbelstukje' in het midden zijn de hoogtepunten van deze grootheid uit de Nu Metal die (nu al) zijn laatste mogelijkheid tot succes heeft gehad.
Nummer 1 van Funky Bookie
Zelf heb ik iets minder met Korn, maar Freak on a Leach is wel een erg fijne als die op feestje voorbij passeert. De dreigende gitaar en het 'brabbelstukje' in het midden zijn de hoogtepunten van deze grootheid uit de Nu Metal die (nu al) zijn laatste mogelijkheid tot succes heeft gehad.
1
geplaatst: 9 april 2022, 09:19 uur
Het is tragisch, heb ik voor niets naar die nu metal zitten luisteren

2
geplaatst: 9 april 2022, 09:23 uur
7. Guano Apes - Open Your Eyes (68) - 12 keer genoemd
Voor mij dé verrassing van deze editie. Nooit verwacht dat Guano Apes nog zoveel bijval zouden krijgen, door én twee nummers in de finale te hebben én Open Your Eyes op 7 te krijgen (en het scheelde niet veel voor een hogere positie). Lords of the Boards vind ik nog een tikkie beter (ideale après-skiplaat), maar Open Your Eyes heeft dat fantastisch refrein en lekkere gitaarrif. Guano Apes zorgen ook voor de diversiteit in deze editie want én van Duitsland én een frontvrouw in het masculiene metalwereldje! Zelfs Gretz kan terug op beide oren slapen.
Voor mij dé verrassing van deze editie. Nooit verwacht dat Guano Apes nog zoveel bijval zouden krijgen, door én twee nummers in de finale te hebben én Open Your Eyes op 7 te krijgen (en het scheelde niet veel voor een hogere positie). Lords of the Boards vind ik nog een tikkie beter (ideale après-skiplaat), maar Open Your Eyes heeft dat fantastisch refrein en lekkere gitaarrif. Guano Apes zorgen ook voor de diversiteit in deze editie want én van Duitsland én een frontvrouw in het masculiene metalwereldje! Zelfs Gretz kan terug op beide oren slapen.
1
geplaatst: 9 april 2022, 09:29 uur
6. Deftones - Change (In the House of Flies) (69) - 11 keer genoemd
Nr. 1 van wendyvortex en dynamo d
5. Deftones - My Own Summer (Shove It) (72) - 11 keer genoemd
Eerlijk gezegd is Deftones voor mij nogal onontgonnen gebied. Kwam ook minder in de gebruikelijke hitlijstjes voorbij van Nu Metal, hoewel het natuurlijk een pionier in dit genre is. Je hoort ook duidelijk een kwalitatief verschil naar melodielijnen en de zang ten opzichte van andere bands. Anderzijds, soms wil ik ook gewoon eens frieten (of patat voor de noorderburen) en geen driegangenmenu. Blijkbaar gold dit ook voor een deel van de stemmers, want ofwel zette je Deftones zeer hoog in je lijstje, ofwel kwam het er niet in voor.
Nr. 1 van wendyvortex en dynamo d
5. Deftones - My Own Summer (Shove It) (72) - 11 keer genoemd
Eerlijk gezegd is Deftones voor mij nogal onontgonnen gebied. Kwam ook minder in de gebruikelijke hitlijstjes voorbij van Nu Metal, hoewel het natuurlijk een pionier in dit genre is. Je hoort ook duidelijk een kwalitatief verschil naar melodielijnen en de zang ten opzichte van andere bands. Anderzijds, soms wil ik ook gewoon eens frieten (of patat voor de noorderburen) en geen driegangenmenu. Blijkbaar gold dit ook voor een deel van de stemmers, want ofwel zette je Deftones zeer hoog in je lijstje, ofwel kwam het er niet in voor.
0
geplaatst: 9 april 2022, 09:33 uur
4. System of a Down - Toxicity (77) - 16 keer genoemd
Nr. 1 van EvilDrSmith
Naast Deftones had ook SOAD het ongelooflijke aantal van 3 nummers in de top-10 van de finale. Veel last hadden ze dus blijkbaar niet van elkaar. SOAD bezit ook het talent om buiten de metalgenres erg populair te zijn (zie bv. hun optreden op Rock Werchter een paar jaar terug) en als je zo een Toxicity hoort dan begrijp je dat wel. Toegankelijk, maar ook een coherent nummer met een vibe die niet enkel metaladepts aanspreekt, maar ook Jan met de pet.
Nr. 1 van EvilDrSmith
Naast Deftones had ook SOAD het ongelooflijke aantal van 3 nummers in de top-10 van de finale. Veel last hadden ze dus blijkbaar niet van elkaar. SOAD bezit ook het talent om buiten de metalgenres erg populair te zijn (zie bv. hun optreden op Rock Werchter een paar jaar terug) en als je zo een Toxicity hoort dan begrijp je dat wel. Toegankelijk, maar ook een coherent nummer met een vibe die niet enkel metaladepts aanspreekt, maar ook Jan met de pet.
0
geplaatst: 9 april 2022, 09:37 uur
3. Deftones - Be Quiet and Drive (Far Away) (77) - 11 keer genoemd
Nummer 1 van motel matches, Johnny Marr, Don Cappuccino en Choconas
Door 4 topnotering behaalt Deftones dan toch het podium. Ook opvallend, alle drie de notering van Deftones hebben elk 11 stemmers. Het is die beperktere aanhang die ervoor zorgde zelf deze track niet nog verder kon doorstoten. Be Quit and Drive was evenwel zeer voortvarend gestart en stond halverwege op kop om dan plots weinig tot geen punten meer te kunnen binnenhalen, waardoor brons het hoogst haalbare was.
Nummer 1 van motel matches, Johnny Marr, Don Cappuccino en Choconas
Door 4 topnotering behaalt Deftones dan toch het podium. Ook opvallend, alle drie de notering van Deftones hebben elk 11 stemmers. Het is die beperktere aanhang die ervoor zorgde zelf deze track niet nog verder kon doorstoten. Be Quit and Drive was evenwel zeer voortvarend gestart en stond halverwege op kop om dan plots weinig tot geen punten meer te kunnen binnenhalen, waardoor brons het hoogst haalbare was.
1
geplaatst: 9 april 2022, 09:41 uur
2. Linkin Park - In the End (83) - 10 keer genoemd
Nummer 1 van 50tracks en Simon77
Dat deze hoog zou staan, viel enigzins te verwachten, maar langs de andere kant: maar 10 (!) noteringen. We moet al teruggaan naar nummer 14 voor een nummer dat minder werd genoemd. Ik had het idee dat In the End breder gedragen werd, maar jullie zien het blijkbaar anders, of zijn het wat beugehoord. Voor mij wel nog een steeds een stukje nostalgie dat ik niet grijsgedraaid krijg. Is zo'n anthem uit de nillies die iedereen aan het brullen kreeg.
Nummer 1 van 50tracks en Simon77
Dat deze hoog zou staan, viel enigzins te verwachten, maar langs de andere kant: maar 10 (!) noteringen. We moet al teruggaan naar nummer 14 voor een nummer dat minder werd genoemd. Ik had het idee dat In the End breder gedragen werd, maar jullie zien het blijkbaar anders, of zijn het wat beugehoord. Voor mij wel nog een steeds een stukje nostalgie dat ik niet grijsgedraaid krijg. Is zo'n anthem uit de nillies die iedereen aan het brullen kreeg.
3
geplaatst: 9 april 2022, 09:46 uur
1. System of a Down - Chop Suey (108) - 13 keer genoemd
Nummer 1 van remcodulac, esteban, Poek, Gebruiker43757 en vigil
En dat betekent dat het goud naar System of a Down gaat. Eén van de favorieten op voorhand en ze weten het ook waar te maken. Schoot iets trager uit de startblokken, maar na een dubbele toppositie schoot het naar voren en bleef het hoge noteringen binnenhalen. De combinatie van het woorden spuwende begin, het rustige, catchy, meezingbare refrein en harde tussenstukken, maken dit misschien wel een typisch voorbeeld van wat Nu Metal inhield en waarom het net zo aantrekkelijk was.
Een mooie en verdiende winnaar van een vermakelijke editie. Hopelijk hebben jullie er even hard van genoten!
Nummer 1 van remcodulac, esteban, Poek, Gebruiker43757 en vigil
En dat betekent dat het goud naar System of a Down gaat. Eén van de favorieten op voorhand en ze weten het ook waar te maken. Schoot iets trager uit de startblokken, maar na een dubbele toppositie schoot het naar voren en bleef het hoge noteringen binnenhalen. De combinatie van het woorden spuwende begin, het rustige, catchy, meezingbare refrein en harde tussenstukken, maken dit misschien wel een typisch voorbeeld van wat Nu Metal inhield en waarom het net zo aantrekkelijk was.
Een mooie en verdiende winnaar van een vermakelijke editie. Hopelijk hebben jullie er even hard van genoten!
2
geplaatst: 9 april 2022, 10:00 uur
Leuk om mee te lezen en tegelijk e.e.a. te luisteren. Nooit echt nu metal fan geweest, dat voelde meer als iets voor de generatie na mij. Al vond ik sommige nummertjes wel leuk en is het altijd interessant te zien wat er een kleine 20 jaar later nog overeind staat.
Op mijn alternatieve studentenclub was het wel heel populair onder de iets jongere garde, zou zomaar kunnen dat Chop Suey het nummer is dat ik het meeste heb gehoord in de jaren 2000-2005. Sowieso wel een goede band met veel dynamische nummers, al hoor ik liever Spiders en Sugar omdat die wat minder stukgedraaid zijn.
Deftones is de enige band hier waarvan ik ooit een cd heb gekocht (en ik heb nog een promocassette van het eerste album gehad, ze stonden ooit in een podiumpje in Leiden voor enkele tientallen mensen). Al is mijn favoriete nummer 7 Words, maar wellicht is dat nog geen nu metal.
Een lijstje van mij had weinig verschil gemaakt, al had Got The Life nog wel een boost gehad. En ook Linkin Park had mijn top 10 wel een keer gehaald. Vond het toen wat te poppy en melodramatisch, maar achteraf zitten er toch wel een paar prima nummers bij. Limp Bizkit is zelfs nog iets simpeler (Fred Durst is toch een puber in het lichaam van een volwassen man), maar op hun manier ook erg goed. Ooit vanaf de zijkant een optreden van ze gezien op Pinkpop (waar ze trouwens bijna last-minute afzegden, omdat hun naam verkeerd gespeld stond op de merchandise) en het was wel indrukwekkend te zien hoe het veld op en neer stuiterde.
Guano Apes' 2 hits vond ik toen al erg leuk en eigenlijk nog steeds wel, die hadden bij mij zeker de top 10 gehaald.
Al met al leuke editie dumb_helicopter!
Op mijn alternatieve studentenclub was het wel heel populair onder de iets jongere garde, zou zomaar kunnen dat Chop Suey het nummer is dat ik het meeste heb gehoord in de jaren 2000-2005. Sowieso wel een goede band met veel dynamische nummers, al hoor ik liever Spiders en Sugar omdat die wat minder stukgedraaid zijn.
Deftones is de enige band hier waarvan ik ooit een cd heb gekocht (en ik heb nog een promocassette van het eerste album gehad, ze stonden ooit in een podiumpje in Leiden voor enkele tientallen mensen). Al is mijn favoriete nummer 7 Words, maar wellicht is dat nog geen nu metal.
Een lijstje van mij had weinig verschil gemaakt, al had Got The Life nog wel een boost gehad. En ook Linkin Park had mijn top 10 wel een keer gehaald. Vond het toen wat te poppy en melodramatisch, maar achteraf zitten er toch wel een paar prima nummers bij. Limp Bizkit is zelfs nog iets simpeler (Fred Durst is toch een puber in het lichaam van een volwassen man), maar op hun manier ook erg goed. Ooit vanaf de zijkant een optreden van ze gezien op Pinkpop (waar ze trouwens bijna last-minute afzegden, omdat hun naam verkeerd gespeld stond op de merchandise) en het was wel indrukwekkend te zien hoe het veld op en neer stuiterde.
Guano Apes' 2 hits vond ik toen al erg leuk en eigenlijk nog steeds wel, die hadden bij mij zeker de top 10 gehaald.
Al met al leuke editie dumb_helicopter!
1
geplaatst: 9 april 2022, 10:09 uur
Fijne GH-editie, bedankt dumb_helicopter! Ik had jammer genoeg weinig tijd deze week dus kon enkel in de finale meestemmen. De laatste jaren heb ik maar weinig nu metal meer beluisterd, maar tussen mijn 16 en 20 draaide ik vooral SOAD ontiegelijk vaak (en de Chocolate-plaat Limp Bizkit toen ik 11 was). Leuk om te merken dat hun songs nog altijd strak klinken, binnenkort ga ik hun platen maar eens herbeluisteren.
0
geplaatst: 9 april 2022, 10:34 uur
dumb_helicopter dank je wel, leuke greatest hits en ik heb ook weer wat geleerd want wist niet helemaal wat nu metal was en welke bands eronder vallen.
0
geplaatst: 9 april 2022, 10:46 uur
Leuke Greatest Hits dumb_helicopter, bedankt. Ik vind het best verrassend dat de drie Deftones nummers top 6 weten te scoren.
0
geplaatst: 9 april 2022, 11:04 uur
GREATEST HITS OF KING CRIMSON
https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VkbS7YoLdC2AuSVTiioLDg.jpg
King Crimson nu! De legendarische progrockers/artrockers met Robert Fripp als vaste waarde en spilfiguur. Ik moet een jaar of 17 geweest zijn toen de indrukwekkende hoes van In the Court of the Crimson King me aanstaarde in de bibliotheek van Gent en ik niet anders kon dan het kleinood meegraaien. Boy, was dát een openbaring. Niet alleen muzikaal, ook qua artwork want die schreeuwende kop werd nog waanzinniger als je ‘m openklapte. In de jaren nadien ben ik stapsgewijs de rest van hun oeuvre gaan ontdekken, te beginnen met Red en Discipline, later ook al de rest.
De band rond Robert Fripp is er een met drie gezichten. De klassieke progrock in de 70’s, de artrock in de 80’s (waarvan de invloed recent nog heel hoorbaar was op die geweldige Cavalcade-plaat van black midi) en de mengelmoesperiode op hun laatste albums. En hoewel de band haast meer bezettingen kende dan albums, is hun muziek over de hele lijn genieten geblazen en hebben ze in elk decennia wel een paar topplaten uitgebracht.
Hieronder kunnen jullie de startlijst van 20 songs bewonderen. Maar hun oeuvre is natuurlijk zo uitgebreid dat er nog van alles ontbreekt. Aan jullie de taak om maximaal 10 nummers te nomineren die eveneens in deze lijst thuishoren.
21st Century Schizoid Man
Cirkus (Including Entry of the Chameleons)
Dinosaur
Elephant Talk
Epitaph
Exiles
Fallen Angel
Fracture
Indiscipline
In the Wake of Poseidon
I Talk to the Wind
Larks' Tongues in Aspic (Part I)
Matte Kudasai
Neal and Jack and Me
One More Red Nightmare
Red
Sailor's Tale
Starless
The Court of the Crimson King
Three of a Perfect Pair
Deadline: maandag 11 april om 15u
https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VkbS7YoLdC2AuSVTiioLDg.jpg
King Crimson nu! De legendarische progrockers/artrockers met Robert Fripp als vaste waarde en spilfiguur. Ik moet een jaar of 17 geweest zijn toen de indrukwekkende hoes van In the Court of the Crimson King me aanstaarde in de bibliotheek van Gent en ik niet anders kon dan het kleinood meegraaien. Boy, was dát een openbaring. Niet alleen muzikaal, ook qua artwork want die schreeuwende kop werd nog waanzinniger als je ‘m openklapte. In de jaren nadien ben ik stapsgewijs de rest van hun oeuvre gaan ontdekken, te beginnen met Red en Discipline, later ook al de rest.
De band rond Robert Fripp is er een met drie gezichten. De klassieke progrock in de 70’s, de artrock in de 80’s (waarvan de invloed recent nog heel hoorbaar was op die geweldige Cavalcade-plaat van black midi) en de mengelmoesperiode op hun laatste albums. En hoewel de band haast meer bezettingen kende dan albums, is hun muziek over de hele lijn genieten geblazen en hebben ze in elk decennia wel een paar topplaten uitgebracht.
Hieronder kunnen jullie de startlijst van 20 songs bewonderen. Maar hun oeuvre is natuurlijk zo uitgebreid dat er nog van alles ontbreekt. Aan jullie de taak om maximaal 10 nummers te nomineren die eveneens in deze lijst thuishoren.
21st Century Schizoid Man
Cirkus (Including Entry of the Chameleons)
Dinosaur
Elephant Talk
Epitaph
Exiles
Fallen Angel
Fracture
Indiscipline
In the Wake of Poseidon
I Talk to the Wind
Larks' Tongues in Aspic (Part I)
Matte Kudasai
Neal and Jack and Me
One More Red Nightmare
Red
Sailor's Tale
Starless
The Court of the Crimson King
Three of a Perfect Pair
Deadline: maandag 11 april om 15u
0
geplaatst: 9 april 2022, 11:07 uur
0
geplaatst: 9 april 2022, 11:26 uur
Arno schreef:
op die geweldige Cavalcade-plaat van black midi.
Heb je hun herbewerking van 21st Century Schizoid Man al gehoord?op die geweldige Cavalcade-plaat van black midi.
0
geplaatst: 9 april 2022, 11:36 uur
Frame by Frame
Heartbeat
Industry
Larks' Tongues in Aspic (Part II)
Larks' Tongues in Aspic (Part III)
Lizard
Pictures of a City
Thela Hun Ginjeet
The Sheltering Sky
Waiting Man
Heartbeat
Industry
Lizard
Pictures of a City
Thela Hun Ginjeet
The Sheltering Sky
Waiting Man
0
geplaatst: 9 april 2022, 11:39 uur
Book of Saturday
Easy Money
Elektrik
Frame by Frame
Heartbeat
Lament
Thela Hun Ginjeet
Vrooom
Easy Money
Elektrik
Frame by Frame
Heartbeat
Lament
Thela Hun Ginjeet
Vrooom
0
geplaatst: 9 april 2022, 12:42 uur
Cadence and Cascade
Easy Money
EleKtriK
Formentera Lady
Indoor Games
Neurotica
Sex Sleep Eat Drink Dream
The Letters
The Sheltering Sky
Vrooom Vrooom
Easy Money
EleKtriK
Formentera Lady
Indoor Games
Neurotica
Sex Sleep Eat Drink Dream
The Letters
The Sheltering Sky
Vrooom Vrooom
0
geplaatst: 9 april 2022, 12:44 uur
Intekenlijst. Informatie over het spel en over voorgaande edities: (links graag mee kopiëren)
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Let op: één inschrijving per persoon (uitgezonderd de GH-finale).
8 april 2022 - Arno (King Crimson)
15 april 2022 - ranja (Vanessa Paradis)
22 april 2022 - Superbitch (Ray Charles)
29 april 2022 - Bonk (Steven Wilson)
6 mei 2022 - Teunnis (Border Community)
13 mei 2022 - Poek (onder 2 minuten)
20 mei 2022 - ArthurDZ (Fugazi)
27 mei 2022 - Plastic Bitch House (Robyn)
03 juni 2022 - El Ninjo (Best of Vara's Verrukkelijke 15: 1983 - 1989)
10 juni 2022 - AstroStart (John Grant)
17 juni 2022 - jordidj1 (Death)
24 juni 2022 - catdog (The Weeknd)
1 juli 2022 - DjFrankie (nederlandse meidengroepen uit de jaren 70 en 80)
8 juli 2022 - wendyvortex (KISS)
15 juli 2022 - Gebruiker43757 (Talk Talk)
22 juli 2022 - EttaJamesBrown (Nuggets)
29 juli 2022 - herman (Turn Up The Bass)
5 augustus 2022 - Outlaw104 (The Chameleons)
12 augustus 2022 - Casartelli (Foreigner)
19 augustus 2022 - Titmeister (Nile Rodgers)
26 augustus 2022 - dumb_helicopter (Humo's Rock Rally Winnaars)
9 september 2022 - Choconas (Michael Kiwanuka)
16 september 2022 - 123poetertjes (Boards of Canada)
30 september 2022 - dynamo d (Earth, Wind & Fire)
7 oktober 2022 - Shaky (Stevie Ray Vaughan)
22 oktober 2022 - EvilDrSmith (Madrugada/Sivert Høyem)
30 december 2022 - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2022) [/quote]
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Let op: één inschrijving per persoon (uitgezonderd de GH-finale).
8 april 2022 - Arno (King Crimson)
15 april 2022 - ranja (Vanessa Paradis)
22 april 2022 - Superbitch (Ray Charles)
29 april 2022 - Bonk (Steven Wilson)
6 mei 2022 - Teunnis (Border Community)
13 mei 2022 - Poek (onder 2 minuten)
20 mei 2022 - ArthurDZ (Fugazi)
27 mei 2022 - Plastic Bitch House (Robyn)
03 juni 2022 - El Ninjo (Best of Vara's Verrukkelijke 15: 1983 - 1989)
10 juni 2022 - AstroStart (John Grant)
17 juni 2022 - jordidj1 (Death)
24 juni 2022 - catdog (The Weeknd)
1 juli 2022 - DjFrankie (nederlandse meidengroepen uit de jaren 70 en 80)
8 juli 2022 - wendyvortex (KISS)
15 juli 2022 - Gebruiker43757 (Talk Talk)
22 juli 2022 - EttaJamesBrown (Nuggets)
29 juli 2022 - herman (Turn Up The Bass)
5 augustus 2022 - Outlaw104 (The Chameleons)
12 augustus 2022 - Casartelli (Foreigner)
19 augustus 2022 - Titmeister (Nile Rodgers)
26 augustus 2022 - dumb_helicopter (Humo's Rock Rally Winnaars)
9 september 2022 - Choconas (Michael Kiwanuka)
16 september 2022 - 123poetertjes (Boards of Canada)
30 september 2022 - dynamo d (Earth, Wind & Fire)
7 oktober 2022 - Shaky (Stevie Ray Vaughan)
22 oktober 2022 - EvilDrSmith (Madrugada/Sivert Høyem)
30 december 2022 - wendyvortex (Greatest Hits Finale 2022) [/quote]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.