Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
2
geplaatst: 13 februari 2021, 13:04 uur
Ook in 2012 was er een GH van CT, maar die lijst post ik na afloop wel.
0
geplaatst: 13 februari 2021, 13:05 uur
Teunnis schreef:
Persephone en Wax and Wane net buiten de top-10
Zeker die eerste had ik véél hoger verwacht.
Persephone en Wax and Wane net buiten de top-10

Zeker die eerste had ik véél hoger verwacht.
Ik die tweede, toch wel een heel iconisch CT-nummer dacht ik.
0
geplaatst: 13 februari 2021, 13:08 uur
Titmeister schreef:
Oei, magere score voor The Thinner the Air
Ah, jij was dus de ander met dit nummer op 1! Oei, magere score voor The Thinner the Air

0
geplaatst: 13 februari 2021, 13:12 uur
8. Sugar Hiccup
Head Over Heels
94 punten, 15 keer genoemd
Sugar Hiccup is denk ik het nummer dat het meest bekend is van Head over Heels. Het is ook één van de eerste nummers dat ik van hen hoorde. Met veel top 5 noteringen heel geliefd hier. Ik denk dat het één van de nummers dat de Cocteau Twins goed samenvat, en één van de nummers die aan te raden is voor een "How to get into Cocteau Twins"
Head Over Heels
94 punten, 15 keer genoemd
Sugar Hiccup is denk ik het nummer dat het meest bekend is van Head over Heels. Het is ook één van de eerste nummers dat ik van hen hoorde. Met veel top 5 noteringen heel geliefd hier. Ik denk dat het één van de nummers dat de Cocteau Twins goed samenvat, en één van de nummers die aan te raden is voor een "How to get into Cocteau Twins"
0
geplaatst: 13 februari 2021, 13:17 uur
7. Ivo
Treasure
96 punten, 14 keer genoemd
Voor mij één v/d beste nummers van Treasure en op zich ook wel een iconisch nummers met opnieuw een heel etherische Elizabeth Fraser. Ivo mag ook rekenen op 2 nummer één noteringen.
Treasure
96 punten, 14 keer genoemd
Voor mij één v/d beste nummers van Treasure en op zich ook wel een iconisch nummers met opnieuw een heel etherische Elizabeth Fraser. Ivo mag ook rekenen op 2 nummer één noteringen.
0
geplaatst: 13 februari 2021, 13:19 uur
Ja, prachtig nummer, eerste nummer van CT dat mij echt overtuigde. Ben ik overigens ooit gaan luisteren door een bericht van Lukas bij - in de categorie compleet andere muziek - First Utterance van Comus.
0
geplaatst: 13 februari 2021, 13:25 uur
6. Cherry-coloured Funk
Heaven or Las Vegas
104 punten, 20 keer genoemd
Een van de bekendste nummers op HOLV, en ook één van de beste. Opnieuw horen we het etherische terug dat terug te vinden is in een heel dromerig geluid. Ik vind het absoluut een topnummer. Ik heb het nummer eind 2018 voor het eerst beluisterd en sinds dan minstens 178 keer beluisterd. Het werkelijk aantal ligt waarschijnlijk nog een pak hoger. Daarmee is het van de 19 nummers hier het nummer dat ik meest heb beluisterd. Fifty-fifty Clown en Pitch the Baby van hetzelfde album heb ik nog meer beluisterd in diezelfde periode.
Heaven or Las Vegas
104 punten, 20 keer genoemd
Een van de bekendste nummers op HOLV, en ook één van de beste. Opnieuw horen we het etherische terug dat terug te vinden is in een heel dromerig geluid. Ik vind het absoluut een topnummer. Ik heb het nummer eind 2018 voor het eerst beluisterd en sinds dan minstens 178 keer beluisterd. Het werkelijk aantal ligt waarschijnlijk nog een pak hoger. Daarmee is het van de 19 nummers hier het nummer dat ik meest heb beluisterd. Fifty-fifty Clown en Pitch the Baby van hetzelfde album heb ik nog meer beluisterd in diezelfde periode.
2
geplaatst: 13 februari 2021, 13:31 uur
Ik had toch wel meer verwacht van Five Ten Fiftyfold. In elk geval dat-ie boven Sugar Hiccup zou staan. Zelfde geldt voor Frou-Frou Foxes t.o.v. Cherry-Coloured Funk. Nu is er maar één conclusie mogelijk: jullie zijn raar... 

1
geplaatst: 13 februari 2021, 13:35 uur
5. Heaven or Las Vegas
Heaven or Las Vegas
109 punten, 18 keer genoemd
Dit is het nummer van de Cocteau Twins waarmee ik voor het eerst in aanraking kwam in september 2016 via YouTube auto-play. In november 2016 dit nummer veel beluisterd maar het is pas twee jaar later dat ik andere muziek van hen begon te ontdekken en me realiseerde dat dit echt my cup of tea was. Uiteraard is dit het bekendste nummer van de Twins, zeker in Amerika. Op RYM is Heaven or Las Vegas op dit moment het 38ste beste nummer ooit op single uitgebracht. Ook hier heeft het 2 nummer 1 noteringen, en komt het hopelijk in de MuMe ladder top 1000 terecht.
Heaven or Las Vegas
Dit is het nummer van de Cocteau Twins waarmee ik voor het eerst in aanraking kwam in september 2016 via YouTube auto-play. In november 2016 dit nummer veel beluisterd maar het is pas twee jaar later dat ik andere muziek van hen begon te ontdekken en me realiseerde dat dit echt my cup of tea was. Uiteraard is dit het bekendste nummer van de Twins, zeker in Amerika. Op RYM is Heaven or Las Vegas op dit moment het 38ste beste nummer ooit op single uitgebracht. Ook hier heeft het 2 nummer 1 noteringen, en komt het hopelijk in de MuMe ladder top 1000 terecht.
0
geplaatst: 13 februari 2021, 13:35 uur
Lukas schreef:
Ik had toch wel meer verwacht van Five Ten Fiftyfold. In elk geval dat-ie boven Sugar Hiccup zou staan. Nu is er maar één conclusie mogelijk: jullie zijn raar...
Ik had toch wel meer verwacht van Five Ten Fiftyfold. In elk geval dat-ie boven Sugar Hiccup zou staan. Nu is er maar één conclusie mogelijk: jullie zijn raar...
Die snap ik ook niet echt.
1
geplaatst: 13 februari 2021, 13:40 uur
Fifty Ten Fiftyfold is een van mijn meest gedraaid CT-nummers, maar uitgerekend deze week hoorde ik minder in dan eerst...
Dit verbaast me wel. Ik kende Cocteau Twins al een jaar of 15 van mn. Treasure en Garlands, toen ik deze voor het eerst hoorde.
Maar ik denk dat ze de tijdsgeest toen wel mee hadden, gezien de populariteit van Twin Peaks toen. De soundtrack daarvan pas gevoelsmatig wel bij deze stijl van Cocteau Twins en vice versa.
TornadoEF5 schreef:
5. Heaven or Las Vegas
Heaven or Las Vegas
Uiteraard is dit het bekendste nummer van de Twins, zeker in Amerika.
5. Heaven or Las Vegas
Heaven or Las Vegas
Uiteraard is dit het bekendste nummer van de Twins, zeker in Amerika.
Dit verbaast me wel. Ik kende Cocteau Twins al een jaar of 15 van mn. Treasure en Garlands, toen ik deze voor het eerst hoorde.
Maar ik denk dat ze de tijdsgeest toen wel mee hadden, gezien de populariteit van Twin Peaks toen. De soundtrack daarvan pas gevoelsmatig wel bij deze stijl van Cocteau Twins en vice versa.
0
geplaatst: 13 februari 2021, 13:40 uur
4. Donimo
Treasure
115 punten, 22 keer genoemd
Ook dit is een heel mooi nummer, maar Treasure heeft geen enkel slecht nummer. Heel etherisch nummer, en een prima afsluiter van Treasure. Persoonlijk ben ik nog net iets meer fan van de andere nummers op Treasure. Maar dat toont eerder aan hoe sterk dat album wel niet is. Ondanks 2 nummer 1 noteringen en 22 keer genoemd te zijn, is het niet genoeg om op het podium te staan. Er blijven 3 nummers over van 3 verschillende albums.
Treasure
115 punten, 22 keer genoemd
Ook dit is een heel mooi nummer, maar Treasure heeft geen enkel slecht nummer. Heel etherisch nummer, en een prima afsluiter van Treasure. Persoonlijk ben ik nog net iets meer fan van de andere nummers op Treasure. Maar dat toont eerder aan hoe sterk dat album wel niet is. Ondanks 2 nummer 1 noteringen en 22 keer genoemd te zijn, is het niet genoeg om op het podium te staan. Er blijven 3 nummers over van 3 verschillende albums.
3
geplaatst: 13 februari 2021, 13:47 uur
3. Shallow then Halo
Garlands
118 punten, 20 keer genoemd
Het brons gaat naar Shallow then Halo. Prachtig nummer natuurlijk en misschien wel het beste nummer van Garlands, toch zeker volgens velen onder jullie en de 2 nummer één posities die het krijg. Het blijft eeuwig zonde dat Garlands niet overal de erkenning krijgt die het verdient, vooral dan op RYM. Maar hier wordt het zeker niet vergeten, met dank aan jullie.
Garlands
118 punten, 20 keer genoemd
Het brons gaat naar Shallow then Halo. Prachtig nummer natuurlijk en misschien wel het beste nummer van Garlands, toch zeker volgens velen onder jullie en de 2 nummer één posities die het krijg. Het blijft eeuwig zonde dat Garlands niet overal de erkenning krijgt die het verdient, vooral dan op RYM. Maar hier wordt het zeker niet vergeten, met dank aan jullie.
3
geplaatst: 13 februari 2021, 13:58 uur
2. Musette and Drums
Head over Heels
156 punten, 22 keer genoemd
Het is zuur om te verliezen op basis van nummer 1 posities. Evenveel keer genoemd en evenveel punten, maar met 2 nummer één noteringen, komt het toch tekort. Ondanks dat het maar liefst 38 punten meer heeft dan de nummer 3. Het brons gaat dus naar Musette and Drums, een heel mooi nummer dat eigenlijk voor mij lang onder de radar bleef, en van Head over Heels één van de nummers is met meer de sound van Garlands. Desondanks is het een prachtig nummer en een prachtige afsluiter van een topalbum, met een heerlijk geluid.
Head over Heels
Het is zuur om te verliezen op basis van nummer 1 posities. Evenveel keer genoemd en evenveel punten, maar met 2 nummer één noteringen, komt het toch tekort. Ondanks dat het maar liefst 38 punten meer heeft dan de nummer 3. Het brons gaat dus naar Musette and Drums, een heel mooi nummer dat eigenlijk voor mij lang onder de radar bleef, en van Head over Heels één van de nummers is met meer de sound van Garlands. Desondanks is het een prachtig nummer en een prachtige afsluiter van een topalbum, met een heerlijk geluid.
10
geplaatst: 13 februari 2021, 14:04 uur
1. Lorelei
Treasure
Lorelei werd maar liefst zes keer genoemd als nummer één. En is mijn persoonlijk nummer 2. Dan mag je je ondanks de fotofinish wel met recht de winnaar noemen van deze editie. Lorelei is een heel iconisch nummer en was voor mij het eerste nummer van Treasure dat ik hoorde, en ik denk ook het eerste nummer op Heaven or Las Vegas na, en ik was meteen verkocht. Misschien heb ik mijn interesse voor muziek te danken aan dit nummer. Zou ik ooit een album beluisterd hebben dat niet uit de 21ste eeuw kwam, als het niet voor Cocteau Twins was. Het antwoord is vermoedelijk niet. Ik had nooit kunnen realiseren dat muziek van 30 jaar oud toch zo mooi kon zijn. Dus dank je Cocteau Twins voor deze gift, en voor de eer om dit te mogen organiseren en voor alle deelnemers die met volle zin en overtuiging meededen en met zijn allen weer nieuwe muziek ontdekten, ervaringen opdeden en met elkaar deelden.
Treasure
Lorelei werd maar liefst zes keer genoemd als nummer één. En is mijn persoonlijk nummer 2. Dan mag je je ondanks de fotofinish wel met recht de winnaar noemen van deze editie. Lorelei is een heel iconisch nummer en was voor mij het eerste nummer van Treasure dat ik hoorde, en ik denk ook het eerste nummer op Heaven or Las Vegas na, en ik was meteen verkocht. Misschien heb ik mijn interesse voor muziek te danken aan dit nummer. Zou ik ooit een album beluisterd hebben dat niet uit de 21ste eeuw kwam, als het niet voor Cocteau Twins was. Het antwoord is vermoedelijk niet. Ik had nooit kunnen realiseren dat muziek van 30 jaar oud toch zo mooi kon zijn. Dus dank je Cocteau Twins voor deze gift, en voor de eer om dit te mogen organiseren en voor alle deelnemers die met volle zin en overtuiging meededen en met zijn allen weer nieuwe muziek ontdekten, ervaringen opdeden en met elkaar deelden.
Superbitch schreef:
1. Lorelei: Cocteau Twins ontwikkelde een heel eigen klank met een dromerig weefsel van instrumentale en vocale klanken. De teksten zijn vaak moeilijk verstaanbaar, doordat de menselijke stem als een instrument gebruikt wordt. De klank van de woorden is belangrijker dan hun betekenis. Lorelei combineert stevig slagwerk en diepe bassen met zweverige bovenlagen.
1. Lorelei: Cocteau Twins ontwikkelde een heel eigen klank met een dromerig weefsel van instrumentale en vocale klanken. De teksten zijn vaak moeilijk verstaanbaar, doordat de menselijke stem als een instrument gebruikt wordt. De klank van de woorden is belangrijker dan hun betekenis. Lorelei combineert stevig slagwerk en diepe bassen met zweverige bovenlagen.
0
geplaatst: 13 februari 2021, 14:07 uur
Titmeister schreef:
Ik vind het verrassend hoog voor dit toch niet zo overdreven bekende nummer, maar het was een heel mooie verrassing.
Was dit nog vergeten toe te voegen bij dat nummer.
stoepkrijt schreef:
Een van de schitterendste nummers ooit gemaakt. De perfecte soundtrack voor wanneer je de aarde verlaat en opstijgt, naar de wolken, naar de sterren of nog verder, naar wat daar ook mag zijn. De engelenzang van Liz Fraser is nergens zo op haar plaats als in dit nummer.
Een van de schitterendste nummers ooit gemaakt. De perfecte soundtrack voor wanneer je de aarde verlaat en opstijgt, naar de wolken, naar de sterren of nog verder, naar wat daar ook mag zijn. De engelenzang van Liz Fraser is nergens zo op haar plaats als in dit nummer.
Ik denk dat het aan de volgende is.

0
geplaatst: 13 februari 2021, 14:16 uur
Dat was een leuke week en perfect passend bij het huidige weer: bedankt TornadoEF5
0
geplaatst: 13 februari 2021, 14:20 uur
TornadoEF5, bedankt voor deze fijne editie, was mooi me weer eens een weekje onder te dompelen in de muziek van CT. En mocht je nog eens een album uit de vorige eeuwwisseling willen beluisteren dan zou ik zeker aan Dead Can Dance denken. Ook een band op 4AD en zij kenden een soortgelijke ontwikkeling, vanuit post-punk/gothic rock naar een compleet eigen stijl.
En goede timing ook in een week dat er sneeuw en ijs ligt. Ik draai CT toch minder snel tijdens een hittegolf
En goede timing ook in een week dat er sneeuw en ijs ligt. Ik draai CT toch minder snel tijdens een hittegolf

1
geplaatst: 13 februari 2021, 14:21 uur
herman schreef:
Ik weet niet of Twin Peaks daar een heel grote rol in had maar sowieso had je begin 90s meer bands die op het randje van dreampop en shoegaze balanceerden zoals labelgenoten Lush maar ook Cranes en Mazzy Star om maar wat te noemen... denk dat ze in die 'scene' prima pasten.
0
geplaatst: 13 februari 2021, 14:24 uur
Mijn nummers 2, 3, 4 eindigern op 1, 2, 3, ook in die volgorde. Ik heb niks te klagen, waar ik na wat elminiatielijstjes nog wel voor vreesde. Mooi toernooi TornadoEF5
0
geplaatst: 13 februari 2021, 14:24 uur
In 2012 was dit de uitslag:
01. (84) Musette and Drums * (12)
02. (74) Shallow Than Halo (11)
03. (74) Five Ten Fiftyfold (10)
04. (70) Persephone * (11)
05. (62) Wax and Wane * (8)
06. (58) Lorelei (9)
07. (45) Ivo (8)
08. (43) Donimo * (7)
09. (38) Pandora (8)
10. (37) The Thinner the Air
x 11. (36) Beatrix * (9)
x 12. (36) In Our Angelhood * (7)
x 13. (35) How to Bring a Blush to the Snow (5) en de nummer 1 van remcodulac
14. (32) Blue Bell Knoll (6)
x 15. (30) Lazy Calm (6)
x 16. (23) The Hollow Men * (4) en de nummer 1 van Premonition
x 17. (22) Peppermint Pig * (6)
18. (16) Sugar Hiccup (4)
x 19. (12) Pearly Dewdrop's Drops (4)
20. (09) Garlands (5)
De nummers met X ervoor deden deze finale niet meer mee. Musette and Drums bevestigt de eerste plaats, Lorelei is een stuk populairder geworden. Five Ten Fiftyfold viel echter dit keer flink tegen, in mindere mate ook Wax and Wane.
01. (84) Musette and Drums * (12)
02. (74) Shallow Than Halo (11)
03. (74) Five Ten Fiftyfold (10)
04. (70) Persephone * (11)
05. (62) Wax and Wane * (8)
06. (58) Lorelei (9)
07. (45) Ivo (8)
08. (43) Donimo * (7)
09. (38) Pandora (8)
10. (37) The Thinner the Air
x 11. (36) Beatrix * (9)
x 12. (36) In Our Angelhood * (7)
x 13. (35) How to Bring a Blush to the Snow (5) en de nummer 1 van remcodulac
14. (32) Blue Bell Knoll (6)
x 15. (30) Lazy Calm (6)
x 16. (23) The Hollow Men * (4) en de nummer 1 van Premonition
x 17. (22) Peppermint Pig * (6)
18. (16) Sugar Hiccup (4)
x 19. (12) Pearly Dewdrop's Drops (4)
20. (09) Garlands (5)
De nummers met X ervoor deden deze finale niet meer mee. Musette and Drums bevestigt de eerste plaats, Lorelei is een stuk populairder geworden. Five Ten Fiftyfold viel echter dit keer flink tegen, in mindere mate ook Wax and Wane.
0
geplaatst: 13 februari 2021, 14:29 uur
Bedankt voor een boeiende week, Tornado! Zo dadelijk start ik Charli XCX op.
3
geplaatst: 13 februari 2021, 14:45 uur
GREATEST HITS OF… CHARLI XCX
https://64.media.tumblr.com/074ab37c49fb03df0a2879e2b8f877c9/e77307395d09f19a-39/s500x750/31b8994f9235fd486acedec2956312332a411d7e.jpg
Charlotte Aitchison (°1992) is een fenomeen van de internetgeneratie. De Britse popzangeres werd niet populair via videoclips op televisie, maar via websites met video’s en interactie. Haar artiestennaam was haar chatnaam op MSN Messenger. Als tiener plaatste ze demo’s op het internet en trad ze op op illegale raves. Ze studeerde in Londen aan de Slade School of Fine Arts.
Vanaf 2012 was ze zeer productief. Als energieke podiumverschijning met rebels imago en kleurrijke outfits viel ze op. Ze schreef ook liedjes voor andere artiesten en deed heel wat samenwerkingen. Ze maakt electropop die soms de experimentele toer op gaat, zeer uitbundig kan zijn, maar ook een gevoelige kant heeft. Haar stijl valt moeilijk in een hokje op te delen.
In 2020 nam ze een album op tijdens de zes weken van de eerste coronalockdown. Dagelijks postte ze een video waarop ze persoonlijke boodschappen plaatste, met fans praatte en het opnameproces liet volgen. Inmiddels heeft ze vier volwaardige albums, aangevuld met meerdere EPs, mixtapes en losse singles. Dat is ruimschoots genoeg om een editie van Greatest Hits aan haar te wijden.
De STARTLIJST is gebaseerd op voorkeurstemmen op deze website, aangevuld met hitnoteringen en lijsten op andere sites. Maak zelf je lijstje met 5 à 10 liedjes die je daaraan toe wil voegen. Nog één opmerking: Blame It on Your Love en Track 10 uit de mixtape Pop 2 tellen als twee versies van hetzelfde liedje; daar hoef je dus niet meer voor te stemmen.
Nuclear Seasons (2011)
I Love It (met Icona Pop) (2012)
You’re the One (2013)
You (Ha Ha Ha) (2013)
SuperLove (2013)
Boom Clap (2014)
Break the Rules (2014)
Doing It (feat. Rita Ora) (2014)
Fancy (met Iggy Azalea) (2014)
Vroom Vroom (2016)
3AM (Pull Up) (feat. MØ) (2017)
Track 10 / Blame It on Your Love (2017)
Backseat (feat. Carly Rae Jepsen) (2017)
No Angel (2018)
1999 (feat. Troye Sivan) (2018)
Gone (feat. Christine and the Queens) (2019)
Official (2019)
Visions (2020)
Claws (2020)
Forever (2020)
Verdeling per album:
3x True Romance (2013)
3x Sucker (2014)
2x Pop 2 (2017)
2x Charli (2019)
3x How I’m Feeling Now (2020)
DEADLINE: Maandag 20.00h
Nog wat mogelijke geïnteresseerden: 123poetertjes, aerobag, arcade monkeys, asroma4, bart1989, Dance Lover, Emichel, Gizzmann, gorbeh, Gretz, Johnny Marr, Koenr, lizzy123, Markos1998, McSavah, nico1616, pim556, Ploppesteksel, Reint, , Teunnis, TornadoEF5 etc.
Zou een moderator de titel aan willen passen? brajoapau, cosmic kid, jordidj1, Soledad.
https://64.media.tumblr.com/074ab37c49fb03df0a2879e2b8f877c9/e77307395d09f19a-39/s500x750/31b8994f9235fd486acedec2956312332a411d7e.jpg
Charlotte Aitchison (°1992) is een fenomeen van de internetgeneratie. De Britse popzangeres werd niet populair via videoclips op televisie, maar via websites met video’s en interactie. Haar artiestennaam was haar chatnaam op MSN Messenger. Als tiener plaatste ze demo’s op het internet en trad ze op op illegale raves. Ze studeerde in Londen aan de Slade School of Fine Arts.
Vanaf 2012 was ze zeer productief. Als energieke podiumverschijning met rebels imago en kleurrijke outfits viel ze op. Ze schreef ook liedjes voor andere artiesten en deed heel wat samenwerkingen. Ze maakt electropop die soms de experimentele toer op gaat, zeer uitbundig kan zijn, maar ook een gevoelige kant heeft. Haar stijl valt moeilijk in een hokje op te delen.
In 2020 nam ze een album op tijdens de zes weken van de eerste coronalockdown. Dagelijks postte ze een video waarop ze persoonlijke boodschappen plaatste, met fans praatte en het opnameproces liet volgen. Inmiddels heeft ze vier volwaardige albums, aangevuld met meerdere EPs, mixtapes en losse singles. Dat is ruimschoots genoeg om een editie van Greatest Hits aan haar te wijden.
De STARTLIJST is gebaseerd op voorkeurstemmen op deze website, aangevuld met hitnoteringen en lijsten op andere sites. Maak zelf je lijstje met 5 à 10 liedjes die je daaraan toe wil voegen. Nog één opmerking: Blame It on Your Love en Track 10 uit de mixtape Pop 2 tellen als twee versies van hetzelfde liedje; daar hoef je dus niet meer voor te stemmen.
Nuclear Seasons (2011)
I Love It (met Icona Pop) (2012)
You’re the One (2013)
You (Ha Ha Ha) (2013)
SuperLove (2013)
Boom Clap (2014)
Break the Rules (2014)
Doing It (feat. Rita Ora) (2014)
Fancy (met Iggy Azalea) (2014)
Vroom Vroom (2016)
3AM (Pull Up) (feat. MØ) (2017)
Track 10 / Blame It on Your Love (2017)
Backseat (feat. Carly Rae Jepsen) (2017)
No Angel (2018)
1999 (feat. Troye Sivan) (2018)
Gone (feat. Christine and the Queens) (2019)
Official (2019)
Visions (2020)
Claws (2020)
Forever (2020)
Verdeling per album:
3x True Romance (2013)
3x Sucker (2014)
2x Pop 2 (2017)
2x Charli (2019)
3x How I’m Feeling Now (2020)
DEADLINE: Maandag 20.00h
Nog wat mogelijke geïnteresseerden: 123poetertjes, aerobag, arcade monkeys, asroma4, bart1989, Dance Lover, Emichel, Gizzmann, gorbeh, Gretz, Johnny Marr, Koenr, lizzy123, Markos1998, McSavah, nico1616, pim556, Ploppesteksel, Reint, , Teunnis, TornadoEF5 etc.
Zou een moderator de titel aan willen passen? brajoapau, cosmic kid, jordidj1, Soledad.
0
geplaatst: 13 februari 2021, 14:46 uur
Dankjewel TornadoEF5 voor dit heerlijke weekje! Schitterende ontknoping ook met een - hoe kan het ook anders - mooie winnaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.