Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #5 (Reggae zonder Bob)!
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2021, 21:23 uur
Nr 19: Domenico Modugno - Nel Blu Dipinto di Blu (Volare) (36 punten)
Het oudste nummer uit de lijst, maar ook het bekendste. Geen songfestivalnummer werd vaker gecoverd en dat terwijl het niet eens won, maar slechts derde werd. Dat jaar (1958) was het songfestival trouwens in Nederland omdat Corry Brokken het jaar daarvoor gewonnen had.
Nr 19: Mina - Se Telefonando* (36 punten) Nr 1 van: motel matches
Via een omweg weet Ennio Morricone toch nog deze lijst te halen, want hij schreef de muziek.
Nr 18: Toto Cotugno - L'Italiano* (41 punten)
Nr 17: Matia Bazar – Elettrochoc* (43 punten) Nr 1 van: remcodulac, dix en Gebruiker43757
Slechts 6 keer genoemd, maar wel 3 keer op nr 1!
Nr 16: Andrea Bocelli - Con Te Partiro (45 punten) Nr 1 van: Hedser
Het oudste nummer uit de lijst, maar ook het bekendste. Geen songfestivalnummer werd vaker gecoverd en dat terwijl het niet eens won, maar slechts derde werd. Dat jaar (1958) was het songfestival trouwens in Nederland omdat Corry Brokken het jaar daarvoor gewonnen had.
Nr 19: Mina - Se Telefonando* (36 punten) Nr 1 van: motel matches
Via een omweg weet Ennio Morricone toch nog deze lijst te halen, want hij schreef de muziek.
Nr 18: Toto Cotugno - L'Italiano* (41 punten)
Nr 17: Matia Bazar – Elettrochoc* (43 punten) Nr 1 van: remcodulac, dix en Gebruiker43757
Slechts 6 keer genoemd, maar wel 3 keer op nr 1!
Nr 16: Andrea Bocelli - Con Te Partiro (45 punten) Nr 1 van: Hedser
0
geplaatst: 26 februari 2021, 21:30 uur
Nr 15: Umberto Tozzi – Gloria (48 punten)
Laura Branigan had in 1982 met een Engelse versie van dit nummer een grote hit in Amerika en die versie inspireerde Pulp weer bij het schrijven van hun hit Disco 2000.
Nr 14: Jovanotti - L'ombelico del mondo (49 punten) Nr 1 van: herman
Uit deze lijst is Jovanotti de artiest die in eigen land het populairst is. Meer dan 30 top 10 hits heeft hij in Italië gehad. In ons land waren het er 2, Liberea L’Anima, dat zelfs de top 10 haalde en dit aanstekelijke nummer over wereldwijde verbroedering.
Nr 13: Tulio De Piscopo - Stop Bajon* (50 punten) Nr 1 van: wendyvortex
Nr 12: Gianna Nannini - I Maschi* (51 punten)
Nr 11: Il Quadro di Troisi - Raggio Verde* (56 punten) Nr 1 van: Emichel
Hier had ik tot deze week nog nooit van gehoord, maar fijn dat ook een recent nummer de lijst heeft gehaald.
Laura Branigan had in 1982 met een Engelse versie van dit nummer een grote hit in Amerika en die versie inspireerde Pulp weer bij het schrijven van hun hit Disco 2000.
Nr 14: Jovanotti - L'ombelico del mondo (49 punten) Nr 1 van: herman
Uit deze lijst is Jovanotti de artiest die in eigen land het populairst is. Meer dan 30 top 10 hits heeft hij in Italië gehad. In ons land waren het er 2, Liberea L’Anima, dat zelfs de top 10 haalde en dit aanstekelijke nummer over wereldwijde verbroedering.
Nr 13: Tulio De Piscopo - Stop Bajon* (50 punten) Nr 1 van: wendyvortex
Nr 12: Gianna Nannini - I Maschi* (51 punten)
Nr 11: Il Quadro di Troisi - Raggio Verde* (56 punten) Nr 1 van: Emichel
Hier had ik tot deze week nog nooit van gehoord, maar fijn dat ook een recent nummer de lijst heeft gehaald.
5
geplaatst: 26 februari 2021, 23:11 uur
Nr 10: Eros Ramazzotti - Musica é (57 punten) Nr 1 van: SBube
Als ik aan Italiaanse muziek denk, dan denk ik aan Eros. Terecht dus dat hij ook de top 10 heeft gehaald.
Nr 9: Paolo Conte - Gli Impermeabili* (65 punten)
Een nummer over een regenjas, ach ja, waarom niet.
Nr 8: Zucchero - Il volo (69 punten) Nr 1 van: teus
Nergens (zelfs in Italië niet) was dit nummer een grotere hit dan ons in land en ook hier is het zijn populairste nummer.
Nr 7: Paolo Conte – Aguaplano* (73 punten) Nr 1 van: EttaJamesBrown en dynamo d
Nr 6: Erlend Oye - La Prima Estate*(75 punten) Nr 1 van: esteban en Gretz
Hoe komt deze Noorse indie-darling (Kings of Convenience, The Whitest Boy Alive) in een toplijst van Italiaanse nummers terecht? Heel eenvoudig, hij heeft een tijd op Sicilië gewoond.
Als ik aan Italiaanse muziek denk, dan denk ik aan Eros. Terecht dus dat hij ook de top 10 heeft gehaald.
Nr 9: Paolo Conte - Gli Impermeabili* (65 punten)
Een nummer over een regenjas, ach ja, waarom niet.
Nr 8: Zucchero - Il volo (69 punten) Nr 1 van: teus
Nergens (zelfs in Italië niet) was dit nummer een grotere hit dan ons in land en ook hier is het zijn populairste nummer.
Nr 7: Paolo Conte – Aguaplano* (73 punten) Nr 1 van: EttaJamesBrown en dynamo d
Nr 6: Erlend Oye - La Prima Estate*(75 punten) Nr 1 van: esteban en Gretz
Hoe komt deze Noorse indie-darling (Kings of Convenience, The Whitest Boy Alive) in een toplijst van Italiaanse nummers terecht? Heel eenvoudig, hij heeft een tijd op Sicilië gewoond.
0
geplaatst: 26 februari 2021, 23:15 uur
Nr 5: Raffaella Carra - A far l'amore comincia tu (79 punten)
De titel van dit nummer zal niet bij iedereen een belletje doen rinkelen, maar zodra je Scoppia scoppia of Liebe liebe liebe lei zegt, dan zingt iedereen het mee. Raffaella heeft het nummer zelf in vele talen uitgebracht (Do it do it again, Liebelei, Tanze Samba mit mir) en vorige jaar voegde Richard Groenendijk als Jopie Parlevliet daar eindelijk een Nederlandse versie aan toe, Tebbie nou op je muil.
Nr 4: Pino d'Angio - Ma quale idea ( 103 punten) Nr 1 van: yeahyeahyeah, Titmeister en andré
Deze Greatest Hits is natuurlijk niet compleet zonder Italodisco. Vaak zijn die nummers in het Engels en daarom moeten we blij zijn met Pino. Wat ik niet wist is dan Giuseppe Cherchia (echte naam van Pino d'Angio ) ook zat achter de tranceklassieker The Age of Love.
Nu we het toch of Italodisco hebben, waar is Balla..Balla! van Francesco Napoli?
De titel van dit nummer zal niet bij iedereen een belletje doen rinkelen, maar zodra je Scoppia scoppia of Liebe liebe liebe lei zegt, dan zingt iedereen het mee. Raffaella heeft het nummer zelf in vele talen uitgebracht (Do it do it again, Liebelei, Tanze Samba mit mir) en vorige jaar voegde Richard Groenendijk als Jopie Parlevliet daar eindelijk een Nederlandse versie aan toe, Tebbie nou op je muil.
Nr 4: Pino d'Angio - Ma quale idea ( 103 punten) Nr 1 van: yeahyeahyeah, Titmeister en andré
Deze Greatest Hits is natuurlijk niet compleet zonder Italodisco. Vaak zijn die nummers in het Engels en daarom moeten we blij zijn met Pino. Wat ik niet wist is dan Giuseppe Cherchia (echte naam van Pino d'Angio ) ook zat achter de tranceklassieker The Age of Love.
Nu we het toch of Italodisco hebben, waar is Balla..Balla! van Francesco Napoli?
0
geplaatst: 26 februari 2021, 23:17 uur
Nr 3: Franco Battiato & Alice - I Treni di Tozeur (125 punten) Nr 1 van: johan de witt, aERodynamIC, DenDimi, musicfriek en Poek
Dit nummer werd slechts 5de bij het songfestival in 1984 en dan ook nog eens gedeeld 5de en op grote afstand van de top 4. De winnaar dat jaar kreeg zelfs meer dan het dubbele aantal punten. Dat moet dan wel een fantastisch nummer zijn geweest. En inderdaad, het was Diggi-loo diggy-ley van de Herreys. Soms snap je de wereld niet.
Dit nummer werd slechts 5de bij het songfestival in 1984 en dan ook nog eens gedeeld 5de en op grote afstand van de top 4. De winnaar dat jaar kreeg zelfs meer dan het dubbele aantal punten. Dat moet dan wel een fantastisch nummer zijn geweest. En inderdaad, het was Diggi-loo diggy-ley van de Herreys. Soms snap je de wereld niet.
1
geplaatst: 26 februari 2021, 23:18 uur
Nr 2: Paolo Conte – Max (132 punten) Nr 1 van: ranboy, Poeha en El Ninjo
Een klassieker en vaste klant in de top 2000, dit nummer over een overleden vriend. Volgens mij werd het nergens zo’n grote hit als in Nederland. Zelfs op de Italiaanse wikipedia-pagina van Paolo Conte is er nauwelijks aandacht voor dit nummer.
Een klassieker en vaste klant in de top 2000, dit nummer over een overleden vriend. Volgens mij werd het nergens zo’n grote hit als in Nederland. Zelfs op de Italiaanse wikipedia-pagina van Paolo Conte is er nauwelijks aandacht voor dit nummer.
1
geplaatst: 26 februari 2021, 23:22 uur
en met een ruime voorsprong:
Nr 1: Matia Bazar - Ti sento (167 punten) Nr 1 van: vigil en Salvadore
Vanaf het eerste lijstje stond dit nummer bovenaan en dat is niet meer veranderd. Stond in 23 van de 29 lijstjes, dus een verdiende winnaar De band bestaat al meer dan 45 jaar en dit was hun enige grote internationale hit.
Nr 1: Matia Bazar - Ti sento (167 punten) Nr 1 van: vigil en Salvadore
Vanaf het eerste lijstje stond dit nummer bovenaan en dat is niet meer veranderd. Stond in 23 van de 29 lijstjes, dus een verdiende winnaar De band bestaat al meer dan 45 jaar en dit was hun enige grote internationale hit.
1
geplaatst: 26 februari 2021, 23:26 uur
Wikipedia is er niet over uit wat Ti Sento betekent:
Google translate zegt dat het Ik hoor je is. Is er een kenner van het Italiaans die dat kan bevestigen? Of kan het beide betekenissen hebben?
Ti sento (Ik voel je) is een single van de Italiaanse muziekgroep Matia Bazar, die in de zomer van 1986 in heel Europa een grote hit werd.
"Ti Sento" ("I feel you" or "I hear you") is a 1985 single by Italian group Matia Bazar. It reached number one in the Italian[1] and Belgian music charts, and number two in the Dutch charts.
Google translate zegt dat het Ik hoor je is. Is er een kenner van het Italiaans die dat kan bevestigen? Of kan het beide betekenissen hebben?
1
geplaatst: 27 februari 2021, 00:26 uur
Poek schreef:
Wikipedia is er niet over uit wat Ti Sento betekent:
Volgens mijn lief is "ti sento" letterlijk inderdaad "ik hoor je", maar betekent het in bredere zin ook "ik voel je", "ik ruik je", kortom "ik ben me bewust van jou".Wikipedia is er niet over uit wat Ti Sento betekent:
(quote)
(quote)
Wat dat betreft is het Engelse "I hear you" een accurate vertaling, want dat kan ook meer betekenen dan alleen het letterlijke horen. Overigens geldt hetzelfde voor "I feel you".
Ik heb al een tijdje het idee dat Google translate vreemde talen eerst naar het Engels vertaalt en vervolgens vanuit het Engels in het Nederlands en dat levert dus "ik hoor je" op. Wat dus een letterlijk accurate vertaling is vanuit het Italiaans, maar de bredere betekenis een beetje kwijtraakt. Volgens mij komt "ik voel je" meer overeen met de betekenis van "ti sento" in het lied.
0
geplaatst: 27 februari 2021, 07:01 uur
Na al die jaren ben ik er nog steeds niet over uit waarom Ti Sento zo geweldig populair is hier; ik vind het opperkitsch - zelfs in deze lijst nummers. Had, tegen beter weten in, dan ook nog de stiekeme hoop dat Max zou winnen...
Dank motel matches voor de organisatie! Toch nog wel een aantal mooie ontdekkingen gedaan - niet in de laatste plaats dat Pino d'Angio ook in The Age of Love zat
Dank motel matches voor de organisatie! Toch nog wel een aantal mooie ontdekkingen gedaan - niet in de laatste plaats dat Pino d'Angio ook in The Age of Love zat

0
geplaatst: 27 februari 2021, 08:30 uur
Een mooie finalelijst geeft een mooie uitslag, motel matches bedankt!
3
geplaatst: 27 februari 2021, 09:56 uur
Titmeister schreef:
Na al die jaren ben ik er nog steeds niet over uit waarom Ti Sento zo geweldig populair is hier
Na al die jaren ben ik er nog steeds niet over uit waarom Ti Sento zo geweldig populair is hier
Een vier minuten durend gevecht tussen zangeres en synthesizer die elkaar naar grote hoogten stuwen. Keer op keer is de uitslag onbeslist, maar het blijft fascineren.
0
geplaatst: 27 februari 2021, 10:13 uur
Ik kijk nog even deze heerlijke 80s video. Ti Sento! 
Thanks motel matches, heb nog nooit zoveel Italiaanse muziek gedraaid als afgelopen week volgens mij.

Thanks motel matches, heb nog nooit zoveel Italiaanse muziek gedraaid als afgelopen week volgens mij.

7
geplaatst: 27 februari 2021, 11:37 uur
Dan lijkt het me officieel tijd om van start te gaan met de Britney week!
De timing had niet beter kunnen komen met de recente aandacht voor Britney dmv de docu 'Framing Britney Spears'. Hierin krijgen we een inkijk in het leven van Britney die niet over rozen ging en onder hoeveel constante druk zij heeft moeten presteren. Britney is vanaf het begin van haar carrière al een boegbeeld geweest voor de term 'popster' en vaak moest het meer gaan over wat ze deed in haar privé-leven, dan over haar muziek.
Voor de pop-muziek heeft ze een enorme bijdrage geleverd. En dat gaan we nou eindelijk eens vieren. Schaam je niet om het toe te geven. Dit is de week dat het kan en mag: BRITNEY IS COOL.
Maar liefst 9 albums heeft ze ons gegeven en 44 singles. Ik heb een ruime selectie gemaakt met de bekende hits maar ook wat singles van haar meest recente albums. Welke 10 songs ontbreken er nog volgens jullie? Daar hebben jullie tot Maandag 20:00 de tijd voor om aan te vullen.
https://cdn.smehost.net/legacyrecordingscom-hydricprod/wp-content/uploads/2020/05/20May14_Britney_OIDIA_feat.jpg
…Baby One More Time
Sometimes
(You Drive Me) Crazy
Oops!…I Did It Again
Lucky
Stronger
I’m a Slave 4 U
Overprotected
Me Against the Music (feat. Madonna)
Toxic
Everytime
Gimme More
Piece of Me
Womanizer
Circus
Hold It Against Me
Till the World Ends
Scream & Shout (with will.i.am)
Work Bitch
Make Me (feat. G-Eazy)
Wie o wie doet mee?
-SprayIt-, aerobag, aERodynamIC, AOVV, arcade monkeys, Arno, Arrie, ArthurDZ, AstroStart, Ataloona, Azzurro, Barney Rubble, bart1989, bjokeshe, blur8, cantforgetyou, Choconas, creep, curufin, Dance Lover, dazzler, Dikkop, Don Cappuccino, dumb_helicopter, Dwejkk_, Edgar18, Editoor, Emile93, Ericos, erwinz, esteban, EttaJamesBrown, forzautregivo, Frank West, Gaarthuis, gerre, gorbeh, GrafGantz, Guessmaker, hallo!, herman, hoi123, HungUp, iamsander, iemand74, jassn, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, joko150, Joren999, kaj_666, Karl, kemm, Kobold, Koenr, luigifort, Maartenn, madmadder, Marco dB, marsupilami, Mausie, MIAB, Morning-after-pi, Morpheus19, MRDammann, musicfriek, Near, NewYorkCityLight, nico1616, Norrage, panjoe, Pepino, Perpetual, Ploppesteksel, Poeha, Poek, RadioMad, ranja, riiiiiiiii, Rudi S, Rvdz, SanderT, Sandokan-veld, SBube, Sfeermaker, Silent_shout, Snoeperd, staralfur, starbright boy, stardust_be, stoepkrijt, Strangeways, Sunderland, Superbitch, Teunnis, The Eraser, Titmeister, Verweggistan, VladTheImpaler, waterkoker, WhyNotSmile, XeeGen, Yann Samsa, yeahyeahyeah, zaaf [/quote]
En kan iemand de titel ook aanpassen voor me?
brajoapau cosmic kid jordidj1 of Soledad En spelen jullie dan ook gelijk mee? 
De timing had niet beter kunnen komen met de recente aandacht voor Britney dmv de docu 'Framing Britney Spears'. Hierin krijgen we een inkijk in het leven van Britney die niet over rozen ging en onder hoeveel constante druk zij heeft moeten presteren. Britney is vanaf het begin van haar carrière al een boegbeeld geweest voor de term 'popster' en vaak moest het meer gaan over wat ze deed in haar privé-leven, dan over haar muziek.
Voor de pop-muziek heeft ze een enorme bijdrage geleverd. En dat gaan we nou eindelijk eens vieren. Schaam je niet om het toe te geven. Dit is de week dat het kan en mag: BRITNEY IS COOL.
Maar liefst 9 albums heeft ze ons gegeven en 44 singles. Ik heb een ruime selectie gemaakt met de bekende hits maar ook wat singles van haar meest recente albums. Welke 10 songs ontbreken er nog volgens jullie? Daar hebben jullie tot Maandag 20:00 de tijd voor om aan te vullen.
https://cdn.smehost.net/legacyrecordingscom-hydricprod/wp-content/uploads/2020/05/20May14_Britney_OIDIA_feat.jpg
…Baby One More Time
Sometimes
(You Drive Me) Crazy
Oops!…I Did It Again
Lucky
Stronger
I’m a Slave 4 U
Overprotected
Me Against the Music (feat. Madonna)
Toxic
Everytime
Gimme More
Piece of Me
Womanizer
Circus
Hold It Against Me
Till the World Ends
Scream & Shout (with will.i.am)
Work Bitch
Make Me (feat. G-Eazy)
Wie o wie doet mee?

-SprayIt-, aerobag, aERodynamIC, AOVV, arcade monkeys, Arno, Arrie, ArthurDZ, AstroStart, Ataloona, Azzurro, Barney Rubble, bart1989, bjokeshe, blur8, cantforgetyou, Choconas, creep, curufin, Dance Lover, dazzler, Dikkop, Don Cappuccino, dumb_helicopter, Dwejkk_, Edgar18, Editoor, Emile93, Ericos, erwinz, esteban, EttaJamesBrown, forzautregivo, Frank West, Gaarthuis, gerre, gorbeh, GrafGantz, Guessmaker, hallo!, herman, hoi123, HungUp, iamsander, iemand74, jassn, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, joko150, Joren999, kaj_666, Karl, kemm, Kobold, Koenr, luigifort, Maartenn, madmadder, Marco dB, marsupilami, Mausie, MIAB, Morning-after-pi, Morpheus19, MRDammann, musicfriek, Near, NewYorkCityLight, nico1616, Norrage, panjoe, Pepino, Perpetual, Ploppesteksel, Poeha, Poek, RadioMad, ranja, riiiiiiiii, Rudi S, Rvdz, SanderT, Sandokan-veld, SBube, Sfeermaker, Silent_shout, Snoeperd, staralfur, starbright boy, stardust_be, stoepkrijt, Strangeways, Sunderland, Superbitch, Teunnis, The Eraser, Titmeister, Verweggistan, VladTheImpaler, waterkoker, WhyNotSmile, XeeGen, Yann Samsa, yeahyeahyeah, zaaf [/quote]
En kan iemand de titel ook aanpassen voor me?
brajoapau cosmic kid jordidj1 of Soledad En spelen jullie dan ook gelijk mee? 
0
geplaatst: 27 februari 2021, 11:58 uur
#freebritney !
Maar iets anders: volgende week hebben we een lege plek in de agenda.
Intekenlijst. Informatie over het spel en over voorgaande edities:
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl (links graag mee kopiëren)
19 feb - motel matches (Italiaans)
26 feb - catdog (Britney Spears)
5 maart -
12 maart - VladTheImpaler (King Gizzard & The Lizard Wizard)
19 maart - ArthurDZ (Carpenters)
26 maart - Bonk (The Scene / Tröckener Kecks)
esteban wil graag een GH Daft Punk zien als een soort van herdenking, maar blijkbaar niet zo graag dat hij het zelf gaat organiseren. Iemand anders?
Maar iets anders: volgende week hebben we een lege plek in de agenda.
Intekenlijst. Informatie over het spel en over voorgaande edities:
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl (links graag mee kopiëren)
19 feb - motel matches (Italiaans)
26 feb - catdog (Britney Spears)
5 maart -
12 maart - VladTheImpaler (King Gizzard & The Lizard Wizard)
19 maart - ArthurDZ (Carpenters)
26 maart - Bonk (The Scene / Tröckener Kecks)
esteban wil graag een GH Daft Punk zien als een soort van herdenking, maar blijkbaar niet zo graag dat hij het zelf gaat organiseren. Iemand anders?
0
geplaatst: 27 februari 2021, 12:07 uur
2,5 jaar geleden is er al een Daft Punk editie geweest. Ze hebben daarna ook niets nieuws meer uitgebracht.
2
geplaatst: 27 februari 2021, 12:27 uur
Ik wil evt volgende week een Greatest Hits Daft Punk organiseren.
Redelijk wat artiesten zijn al eens (of 2/3 keer) zonder nieuwe muziek uit te hebben gebracht
motel matches schreef:
2,5 jaar geleden is er al een Daft Punk editie geweest. Ze hebben daarna ook niets nieuws meer uitgebracht.
Redelijk wat artiesten zijn al eens (of 2/3 keer) zonder nieuwe muziek uit te hebben gebracht

0
geplaatst: 27 februari 2021, 12:57 uur
dix schreef:
Er is in een ander topic om Golden Earring geroepen.
Er is in een ander topic om Golden Earring geroepen.
Zou ook terecht zijn, maar in dat geval laat ik de eer aan iemand anders.
1
geplaatst: 27 februari 2021, 13:07 uur
Ik ga zeker meedoen met deze Greatest Hits of Britney Spears 

2
geplaatst: 27 februari 2021, 13:37 uur
Ik ben erbij catdog, leuk een Britney GH. Ik haak wel pas in ronde twee of drie aan. Ik ken te weinig om nog tien liedjes te nomineren, en om nu negen albums Britney door te worstelen is me ook wat teveel van het goede.
1
geplaatst: 27 februari 2021, 14:17 uur
Born to Make You Happy niet in de startlijst? 
Tja haar debuut leverde in verhouding veel hits op.
Die moet er sowieso bij, nu nog 9 anderen erbij verzamelen.
Born to Make You Happy
Boys
From the Bottom of My Broken Heart
I'm Not a Girl, Not Yet a Woman

Tja haar debuut leverde in verhouding veel hits op.
Die moet er sowieso bij, nu nog 9 anderen erbij verzamelen.
Born to Make You Happy
Boys
From the Bottom of My Broken Heart
I'm Not a Girl, Not Yet a Woman
1
geplaatst: 27 februari 2021, 15:02 uur
Ik heb de volgende toevoegingen:
Britney [2001]
I'm not a girl, not yet a woman
Boys
Blackout [2007]
Break the ice
Femme Fatale [2011]
I wanna go
Glory [2016]
Slumber party
Britney [2001]
I'm not a girl, not yet a woman
Boys
Blackout [2007]
Break the ice
Femme Fatale [2011]
I wanna go
Glory [2016]
Slumber party
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.