MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Big Summer K.O. pt. III

zoeken in:

Nu beginnen mijn zomerfavorieten toch echt wel één voor één te sneuvelen, heel soms tegen songs die ik (imo) even goed in een lente, herfst of winter-toernooi zou kunnen plaatsen ... Heel benieuwd wat er gaat overblijven in de halve en uiteindelijke finale.

Loting komt eraan, camping Geert fixt die shit

KWARTFINALES

https://66.media.tumblr.com/beff307d3954489bbd625d06283beea2/tumblr_n1aldk9NvV1redwy5o1_250.gif

1. Desireless - Voyage Voyage vs. Warren G & Nate Dogg - Regulate
2. Funkstar Deluxe (Bob Marley) - Sun is Shining vs. Kaoma - Lambada
3. Erlend Øye - La Prima Estate vs. Mory Kanté - Yé Ké Yé Ké
4. Ryan Paris - Dolce Vita vs. Stardust - Music Sounds Better With You

Tot de 9, 2 verschil

https://media0.giphy.com/media/Y0vXKxQTAXrNsLElSP/giphy.gif

1. Desireless - Voyage Voyage vs. Warren G & Nate Dogg - Regulate

1-0

Dat is geen EOTBDD-gif

1-1

Ik ben een beetje bokkig op Regulate, omdat die Alane er uit gezwierd heeft. Maar toch, Voyage Voyage geeft mij ondanks het onderwerp muzikaal niet echt dat typische zomergevoel. Dat doet zelfs de versie van Kate Ryan (ugh) beter. Dus ... Regulate.

3-5

Voor mij zitten er nog 4 songs tussen die eventueel finale-waardig zijn. Helaas ook tegen elkaar. Spannend.

2. Funkstar Deluxe (Bob Marley) - Sun is Shining vs. Kaoma - Lambada

0-1

Wat moeilijk. Er is geen grotere zomersong die de term beter kan invullen dan Lambada. In dat opzicht mag die zelfs het toernooi winnen van mij, absoluut. Maar ik ben verzot op Sun is Shining, wat toch wel TOP 5 is in mijn persoonlijke summer-lijst.

3-3

Arbeidsdeskundige
3-7

Gast
geplaatst: vandaag om 17:31 uur

geplaatst: vandaag om 17:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.